Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
tijd voor de wekelijkse update.
de plantjes doen het goed al zeg ik het zelf. het begint hier ook al goed kerst te worden.
sinds gisteren ook begonnen met green sensation 1ml/op 1l water zoals aangegeven volgens het schema.
verder het klimaat
22/28 lv80/40 dus zoals jullie zien zit ik in de nacht met een probleem van mijn lv iemand ideen voor deze naar beneden te krijgen?
verder zijn we bij de ww ongeveer op de helft van de bloeicyclus enja de amnee die moet nog wel even.
bij de fotos stond het licht nog maar een paar minuutjes aan dus vandaar nog de lage temp en hoge lv
als er mij iemand kan helpen met het lv probleem graag
maar nu het volgende gisteren heb ik dit ontdenkt gele verkleuring van het blad
temp zijn 22/28
lv soms tot 80% nacht overdag 40
de potjes op mijn net zijn rijst en zout door elkaar gemengt dit als probeersel om lv lager te krijgen in de nacht staat er nog maar net in.
heb ook al een kachelventilator in staan dit helpt NIET, dus daarom maar eens wat thuismiddeltjes proberen. jullie mogen gerust andere tips geven ook.
als temp stabiel blijft ga normaal uw RV ook stabiel blijven. Dan zou je maar een schommeling hebben van 10% RV als juist heb afgelezen. Kijk naar volgende link : http://www.aspas.nl/hsz/collegedicta...s/Image428.jpg. Een koel oppervlak kan wel uw rv naar beneden brengen als je uw temp dan stabiel kunt houden.
bedankt herby maar blijkt dat ik een stomme beginnersfout maakt dat was mijn afzuiging mee laten uitgaan in de nacht.
nu draait ie door en problemen met lv opgelost
ja ok dat wouw dus niet vragen. Nam aan dat die 24h op 24h draaide. Als alles goed gaat daar leer je een beetje uit. Als mis gaat en je lost het op leer je veel uit.
vergeling wordt wel erger iemand een idee wat dit kan zijn?
voeding uit de bladeren aan het nemen? zit nu op w5 bijna van bloei en de vergeling is enkel bij de ww. deze moet volgens breeder 8w.
maar geef ook nog wel voeding van plagron 3ml alga bloom en 1 ml green sensation op 1 liter. ec 1.7
Comment