Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb eens een vraagje, ik zou bij het bloeien willen overschakelen naar hps 400w. Nu staat er een spaarlamp groei in heb er ook de bloeiversie van de plug en grow spaarlampen van 250w.
Maar ik denk zo dat het dan veel te warm zou worden wat denken jullie hier onder even de specificaties van mijn tentje en toebehoren
Secret jardin dr-90 || 90x90x180
Buisafzuiger 125mm 365 m3
1 phat filter 300m3 flens 125mm
Tent ventilator met clip
Mvg
Thugz
Denk dat dat wel gaat lukken hoor.
Mijn kast is niet veel groter. Afzuiging op volle kracht en knalle maar.
Okey thx mate. Eimd deze week zou ik ze in bloei zetten.
Alleen jammer toen ik deze ochtend naar mijn plantjes ging ondervonden dat 2 v/d 3 ww gefimt zijn ipv getopt.
Kan ik dan nog scroggen met deze?
Hierbij nog eens een update van ons helpen geliefde hobby.
Het licht staat nog steeds op 18/6 denk als ze doordoen zoals ze nu bezig zijn ik ze eind volgende week in bloei zal, kunnnen zetten.
Zoals eerder vermeld zijn er bij de ww ipv 3 getopt 1 getopt en 2 gefimt.
Fotos zeggen meer dus volgen nu de fotos
Amnesia groei dag 37 IMG_20131109_224037.jpgIMG_20131109_224031.jpgIMG_20131109_224021.jpg
Ja el plantos met dat ene plantje ben ik dat van plan anders kan ik nog even groei blijven. En aangezien de amnesia sativa is zal ik niet lang meer mogen wachten voor mijn licht te veranderen.
Even een vraagje. Heb vandaag mijn lichturen veranderd naar 12/12 nu kan ik mijn lamp voor de bloei al hangen of wachten tot de eerste bloeiharen te zien zijn?
Het is alweer even geleden dus dacht ik nog eens een update plaatsen. Ondertss is er wel al wat veranderd.
Klok is ondertss omgeschakelt naar 12/12.
En hangt er een hps zonnetje boven van 400w.
Moet zeggen ben aangenaam verast temp is goed onder controle te houden.
Maar swat hier volgen wat fotos.
Comment