Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hierbij nog eens een update.
Plantjes doen het zeer goed onder de 400w zonnetje. Groeien nu veel beter en sneller.
Temp met licht aan is ong 26gr
Alleen bij het licht uit heb ik een probleem temp zakt tot 17gr. Zou er een ventilator kacheltje in plaatsen of heeft iemand anders een beter idee?
De bloei laat nog op zich wachten dus neem ik aan dat de ww alleszins vrouwtjes zijn.
Genoeg gebabbelt hier volgen de foto's.
Deze keer alleen hps fotos srry daarvoor.
Even bijgelegen en mijn stoeltje staat klaar, ik ga je zeker volgen. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
1 vraagje, vond je vrouw/vriendin het goed dat je haar haarklemmetjes gebruikte om de takjes vast te maken
Succes man, ziet er strak uit.
Misschien heb ik eroverheen gelezen ,maar welke voeding heb je?
Ja hoor die haarklemmetjes mocht ik gebruiken. En werken eigenlijk wel goed . Mijn voeding is voor de groei plagron grow, vitarace, power roots. Voorde bloei alga bloem en voor vanaf week 6 bloei green sensation. Medium is plagron batmix.
Thugz.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Mensen van de goede hobby,
Vandaag weer eens een update.
Ondertussen is er wel wat veranderd. Zoals jullie weten staat de klok op 12/12 sinds 11/11. Gisteren op dag 12 van klok 12/12 de eerste bloeiharen gespot en dat bij alle 4 tegelijk als dat niet mooi is .
Tot slot eens wat experimenteert.
Had mij misknipt bij het afkorten van t-rips en had een "stekje" per ongeluk afgeknipt dus dacht ik eens in een glaasje water steken met power roots.
Was deze morgen aangenaam verast hier het bewijs.
Nog eens tijd voor een updatetje,
Ondertussen is de bloei er al goed ingeschoten.
En hangt er een lekker geurtje zodra ik mijn tent open trek.
Verder zijn de temp 28/17.5c weet dat de 17.5 in de nacht niet ideaal is maar van de week of volgende week komt er zo een verwarmingmatje in met thermostaat.
Ik hoop dan de nacht temp op te trekken naar zo een 22c
Verder drinken onze dames zeer goed zo een 6 a 7l op 2a 3 dagen tijd.ook zit er een halve dosis voeding in volgens het schema van plagron bio.
Comment