Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
hierbij nog eens update ik moet zeggen dat ze enorm goed knallen, de groei zit er nog steeds goed in.
al hoop ik dt dit binnekort stopt want graakt hier een beetje vol .
ook de temp em lv zijn oke in de nacht wat minder zo een 18gr maar loop van volgende week zou ik mijn verwarmingsmatje bestellen dan is dit probleem ook al opgelost.
verder kan ik ook zeggen dat de bloei er goed inzit en heb ook al aanmaak van de thc.
dit is al goed zichtbaar ook bij de blaadjes rond de toppen. ook zit ik nu op volledig bloei voeding.
momenteel op 10l water 22,5ml alga bloom van plagron is ong de helft van wat het schema voorschrijft.
maar fotos zeggen meer dus knallen we er nu een paar fotos op.
zo dat was voor zover de update, ook zijn de fotos nu met andere camera getrokken (ervoor moest alles met de smartphone)
hopelijk is dan ook de kwaliteit wat beter.
@el plantos ja idd daarom begonnen met de bleoi voeding en wat opgekrikt de voedingssamenstelling van hierboven krijgen ze nog maar 2 dagen.
als blijkt dat ze nog steeds wat bleekjes zijn weer wat opkrikken
@herby eerste 14 dagen ong bloei gemengd met groei voeding en nu sinds paar dagen enkel bloeivoeding.
hierbij nog eens een uitgebrijde update,
met de plantjes gaat nog steeds alles toppie. nu heb ik er ook zo een greenmat met thermostaat inliggen voor tijdens de nachturen.
nu heb ik juist eens een vraagje daarover, de temp staat ingesteld op 26graden maar toch blijft het in mijn tent zo een 18 graden tijdens de nacht is geen verschil van voor dat hij er inzat doe ik mss wat verkeerd?
verder is heb ik de dosis wat verhoogt en krijgen nu op 10l water 35 ml alga bloom van plagron bio lijn. bijna de volledige dosis.
vanaf wanneer zou ik beginnen met green sensation bij te voegen?
ook is de reflector geupdate, wat eerst de gewone simpele reflector was is nu gehamerde en extra stevige met warmte afvoer reflector.
hier volgen wat fotos
groei D63
klok 12/12 D25
Bloei D14 Amnesia Haze
groei D53
klok 12/12 D25
Bloei D14 White Whidow
fotos staan wat door elkaar daarom hier boven van hoelang de plantjes staan.
weer eens tijd voor een update uit te voeren.
met de dames gaat alles goed staan mooi groen en drinken goed moet ik zeggen o; de 3 a 4 dagen vatje van 10l zo goed als volledig leeg.
enkel heb ik nog problemen met de vochtigheid in de nacht dan stijgt hij richting 75% iemand sugesties voor deze naar beneden te krijgen?
ook beginnen ze goed wit te zien rondom de toppen en is het ook hier nu zowat kerst.
kan nu al zeggen dat dit wel mijn beste kweek zal worden, als ik nu geen tegenslagen tegenkom.
verder foto's zeggen meer dan woorden dus bij deze,
groei dag 67
klok 12/12 dag 29
echte bloei dag 18 Amnesia haze
groei dag 57
klok 12/12 dag 29
echte bloei dag 18 White whidow
foto's staan door elkaar.
deze keer enkel hps srry daarvoor.
Comment