Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mijn ww vergelen er ook blaren vanaf week 5. En verliest tot 30% naar einde toe. Persoonlijk heb me daar nooit erg zorgen om gemaakt. Ik pluk er dagelijks nu een volledig verdord blad uit (zit in Week 10).
hier weer even een updatje.
met de dames gaat het vrij goed buiten de vergeling waar ik mee te maken heb. is nog niet erger geworden maar zou graag weten wat te doen, dus als er iemand kan helpen met dit probleem tenzij het de normale vergeling is maar ik kan dit niet zeggen. volgens escargot was het mss een calcium tekort iemand die dit kan bevestigen?
vandaag eens een kijkje genomen naar de trich puur uit nieuwschierigheid en beginnen toch al wat milky te worden ik zeg nu zo een 50/50 milky clear.
verder voeding volledig volgens schema van plagron bio.
lv+temp nacht/overdag
50/40
22/27
en dan nu de fotos
Groei dag D78
Klok 12/12 D40
echte bloei D29 W5 Amnesia haze
Groei Dag 68
Klok 12/12 D40
Echte bloei D29 W5 White Whidow
srry voor de nekpijn foto had niet gezien dat deze gedraaid stond.
maar naar mijn idee zijn het anders wel mooi topjes.
heb ik nog 1 vraagje wanneer begint het zwellen van de toppen?
Eerst dacht ik aan Calcium op die afgeknipte bladeren te zien.
Echter toen ik de planten in het geheel zag, ontdekte ik dat het hoger in de plant tegen de toppen aan lag.
Dus is het eerder een combinatie tekort.
Is het probleem ontstaan na het toedienen van bloeimiddel of PK 13-14 ???
Zo ja, dan is het vrijwel zeker een Magnesium probleem.
Magnesium onttrekt uit de bladeren van gemiddelde leeftijd, dus niet de oude, niet de jonge.
Het ziet er uit als een geel wolkje wat langzamerhand duidelijker wordt.
Ook kan het er uit zien als necrotische vlekjes, maar altijd tussen de bladnerven en op de bladeren die ik eerder vertelde.
Ik zeg een combinatie probleem omdat Magnesium altijd met andere problemen gepaard gaat.
Ontregeld wortel systeem (Warm koud, kalk, nat, droog)
---------->Te Hoog gehalte aan kalium, ammonium en/of calcium ten opzichte van magnesium. <----------------
beschadigde wortels
Te hoge EC met geremde verdamping.
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
Heb geen verstand van die voeding maar het is idd nog geen tijd voor een pk en derg. De scheefgetrokken bladeren is een beginteken van overvoeden nog voordat de gele bladpunten verschijnen.
Wat betreft je vraag bij mij in het topic het zou zonde zijn om het nu nog te gaan gebruiken. Voordat je het in huis hebt met eenbeetje pech na oud en nieuw pas. Op zich vallen de problemen bij jou wel mee zou ik eventueel de volgende x is proberen en dan vanaf de start
had dit eerst bij 1 plantje ww nu vandaag opgemerkt dat de amnesia er ook last van begint te hebben.
deze moet wel minstens nog 6w staan heeft dit echt geen invloed op de verdere loop van de kweek?
buds zouden dan stillaan moeten beginnen aandikken.
Comment