Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia en 3x White whidow RQS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: Amnesia en 3x White whidow RQS

hi QNQ

leuk dat je even komt kijken. is idd een combinatie van verschillende factoren.
      1;ph is idd te hoog na wat onderzoek (wist dit niet aangezien ik geen ph meter heb dus die staat op de lijst)
      2;hebben bijna de hele eerste helft tot 2a 3w bloei veel te nat gestaan
      3;voetjes konden idd wat te koud gestaan hebben in de nacht maar dat is ook al verholpen.
      4;zat te voeden tegen een ec van 2.1 en dit een hele lange tijd..

wat bedoel je met grond goed fijngemaakt?

ivm met dat 9w bloei bij dat ene plantje zal ik dat idd zeker niet halen maar hoop dit wel te halen bij de andere 2

grtz
      thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

neen dat heb ik niet gedaan.....
          is dit ook beter ja wss wel anders zou je het niet vragen
          en de reden dat mijn toppen nog klein zijn is omdat mijn potten wat klein zijn voor goed te zijn 6.5 liter

grtz
          thugz
          Last edited by thugz; 31 December 2013, 13:51.

Comment

De groote van je potten doen er vooral toe aan hoe groot je plant word.
            Ik doe dikwijls wel eens experimenten met af en pot groote en ik moet zeggen ik bepaal de potgroote op de moment ik de plant verpot (net na het zien van de eerste bloeiharen)
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

beste medegrowers,

na een grondige inspectie gisteren bij de gele plant. toch besloten om hem om te hakken.
              het geel kwam al gevaarlijk dicht bij de top dus daarom geen risico en maar meteen gekapt trich zijn milky.

hier dan wat fotos

voor31-12-13 (2).jpg en nadien 31-12-13 (3).jpg

het gewicht....
              nat wel al mooi geknipt is het 101.72 gram dus denk ik zelf een 20 a 30 gram over te houden.
              rekening houdend dat deze plant niet optimaal was ben ik nog vrij tevreden.

hier wat geknipt materiaal

31-12-13.jpg31-12-13 (10).jpg31-12-13 (4).jpg31-12-13 (5).jpg31-12-13 (6).jpg31-12-13 (8).jpg

ook bewaar ik het knipafval voor lekkere bubble hasj
              dit was 51 gram nat

grtz
              thugz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nik View Post
                De groote van je potten doen er vooral toe aan hoe groot je plant word.
                Ik doe dikwijls wel eens experimenten met af en pot groote en ik moet zeggen ik bepaal de potgroote op de moment ik de plant verpot (net na het zien van de eerste bloeiharen)
                ik dacht altijd dat je voor het onder 12 / 12 zetten moest verpotten.... Dus als de plant geslacht heeft getoond kan ik ze nog een keer op een grotere pot zetten Nik???

Thanks alvast!

Thugz: keurig man! Nice !!!
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ja ik verpot dan, dan groeien ze nog min 2 weken en dus ook de wortels
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

dan moeten we toch even inhaken haha
                    Zodra de bloeiverschijnselen er zijn groeit niet alles nog heel ver door.
                    Een pure indica stopt redelijk met groeien na de voorbloei terwijl dat een sativa 2x zo groot kan worden in de eerste 4-5 weken vanaf 12 uur(kijk maar naar mijn plantjes 80cm op 12 uur gezet en 5 weken later ong. 1,7m).

Dit is mijn ervaring dan he
                    Het lijkt mij gewoon verstandiger over te potten en dan de klok op 12 uur of nog ff wachten

Comment

dag mensen van het goede leven,

de ww die geknipt is droog ja idd nu al vondt het ook rap maar het is wel zo

uiteindelijk zo een 20 gram droog afgehaald van de 101.76
                      nog een beetje teleurstellend mja swat volgende keer beter en plantje was niet uitgebloeid maar moest er uit wegens de problemen bij dit plantje.

rookverslag volgt later nog wil hem eerst nog even laten curen.

verder kan ik wel zeggen dat de geur immens is en het plakt als zot met mooi gesuikerde topjes.
                      hier wat fotos van in de glazen pot.

ww droog (2).jpgww droog.jpgww droog (1).jpg

deze avond volgt nog een update van de plantjes die er nog staan.

laterz
                      thugz

Comment

heellooow jd's,

hier zijn we er weer met een update.
                        de ww drinken aanzienlijk minder ongeveer de helft minder dan vorige week.
                        spoeling is nog steeds aan de gang bij de ww. de amnesia krijgt nu weer wat voeding bij enkel alga bloom van plagron.
                        ook is er bij de resterende ww's de herfst ingetreden.
                        trichomes zijn zo goed als bijna allemaal milky.
                        ook hier en daar wat amber maar niet veel.

ik weet alleen niet of de amnesia haar einde zal halen dus graag als jullie wat neer kunnen zeggen daarover hoor ik het graag.

mja swat foto's zeggen meer dus bij deze

Groei D94
                        Klok 12/12 D56
                        Echte Bloei D45
                        Amnesia Haze

05-01 (5).jpg05-01 (6).jpg05-01 (10).jpg05-01 (9).jpgww d 45 (10).jpgww d 45 (9).jpgww d 45 (7).jpgjullie zien het goed de amnesia is enorm achteruitgegaan op vergeling dan

Groei D84
                        Klok 12/12 D56
                        Echte Bloei D45
                        White Whidow

05-01 (4).jpg05-01-14.jpg05-01 (1).jpg05-01 (2).jpg05-01 (3).jpg05-01 (12).jpg05-01 (11).jpgww d 45 (6).jpgww d 45.jpgww d 45 (1).jpgww d 45 (2).jpgww d 45 (3).jpgww d 45 (5).jpgww d 45 (8).jpgww d 45 (16).jpgww d 45 (11).jpgww d 45 (13).jpg

zo dit was het weer voor deze keer.
                        verder in de week zal een mooie update moeilijk worden aangezien ik met de laatploeg zit dus enkel dan de mogelijkheid om hps fotos te trekken.
                        als alles volgens plan loopt worden ook de 2 laaste ww's geknipt hangt puur af hoe ze rijpen. anders is het de weekend nadien.

maar aangezien de ww nu al zo weinig beginnen drinken zal het vermoedelijk komend weekend gebeuren.

laterz
                        thugz
                        Attached Files
                        Last edited by thugz; 5 January 2014, 19:12.

Comment

Comment

thugz, ik zie een verschil van tien dagen in groeiperiode tussen amne en WW, heb je dit gedaan ivm verschillende bloeitijden (sativa vs indica) of louter toevallig?
                            wil in m'n volgende ronde ook sativa en indica zetten, daarmee m'n vraag?
                            ik zou wel niet scroggen, denk eerder aan toppen of ombuigen...
                            heb je tips?
                            Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                            Jack Herer in scrog
                            The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

@jack dit was eerder toevoallig maar zou je wel aanraden de ww wat vroeger te zetten dan de amnee anders blijven deze maar klein

Comment

thnks, denk erover om 2 haze berry's en 2 white widows te zetten, maar ben nog aan het informeren hoe ik dit best aanpak... grtz
                                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                                Jack Herer in scrog
                                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Bezig...
                                X