Re: Amnesia en 3x White whidow RQS
zo beste medegrowers,
gisteren de laaste 2 ww omgehakt. ook heb ik de amnee ook omgehakt dit omdat het echt slecht ging met de plant en er geen tijd meer wou insteken,
aangezien het toch al verloren was. mja swat we hebben heel wat geleerd deze kweek. dus dit kan enkel ten goede komen van mijn volgende ronde, die ook hier te volgen is.
de 2 ww hebben dan 236gram nat net takken gewogen.
de amnee heb niet alles gewogen maar vermoed zo een 150 gram nat met tak.
eerst wat fotos van voor de slachting
DSCI0074.jpgDSCI0071.jpgDSCI0072.jpgDSCI0073.jpgDSCI0076.jpg
zo zag het er dus uit voor de slachting
na een paar uren later
(4uur om alles van het net te halen)
(5.5 uur om alles mooi te knippen)
eerst en vooral de amnee
die was kut om te knippen vol met blad fluffy topjes wat ik wel had gedacht aangezien de vroege oogst
er hangt zo een citroengeurtje omheen echt een lekker geurtje
hier dan wat fotos van de amnee
DSCI0080.jpgDSCI0078.jpgDSCI0079.jpgDSCI0088.jpg
dan de ww.
was een leuker knipwerkje. keiharde toppen die goed gesuikerd zijn en ook nog eens goed meuren
de zwaarste top die gewogen is nat woog 20gram dus zeker niet slecht
ook heb ik weer het blad afval gehouden voor nadien er icehasj van te maken.
hier wat fotos van de ww
DSCI0082.jpgDSCI0081.jpgDSCI0086.jpgDSCI0084.jpgDSCI0089.jpghet knipafval:p
zo is dan bij deze de ronde afgelopen.
was heel leerzaam en bedankt aan allen die mij geholpen met tips en dergelijke.
in totaal had ik dus 3 ww en 1 amnee staan totaal gewicht nat was 437gr
de eerste ww had ik al vorige week geknipt en is dus droog nat gewicht van deze plant was 101.76 gr---->>> droog gewicht +-20gram
ROOKVERSLAG VAN WW1
punten op 10;
smaak;is een lekker weedje een eerder aardse smaak maar toch ook wel zwaar op de keel (lichtje) dus hier heeft het spoelen niet lang genoeg geduurt. 7/10
geur; ruikt enorm van zodra de pot open gaat komt er walm uit dat je achterover valt. 8/10
compactheid; zijn vrij compacte toppen maar kan altijd beter natuurlijk maar mag zeker niet klagen voor een eerste run. 7/10
effect; tja na 43 dagen bloei kan je niet veel verwachten maar geeft je toch een leuke high. 7/10
thc; daar zit em vol van krijg het met moeite uit de crucher van het plakken dus thc zeker een dikke 8.5/10
rookverslag van de andere komt later aangezien deze nog aan het drogen is
grtz
thugz
zo beste medegrowers,
gisteren de laaste 2 ww omgehakt. ook heb ik de amnee ook omgehakt dit omdat het echt slecht ging met de plant en er geen tijd meer wou insteken,
aangezien het toch al verloren was. mja swat we hebben heel wat geleerd deze kweek. dus dit kan enkel ten goede komen van mijn volgende ronde, die ook hier te volgen is.
de 2 ww hebben dan 236gram nat net takken gewogen.
de amnee heb niet alles gewogen maar vermoed zo een 150 gram nat met tak.
eerst wat fotos van voor de slachting
DSCI0074.jpgDSCI0071.jpgDSCI0072.jpgDSCI0073.jpgDSCI0076.jpg
zo zag het er dus uit voor de slachting
na een paar uren later
(4uur om alles van het net te halen)
(5.5 uur om alles mooi te knippen)
eerst en vooral de amnee
die was kut om te knippen vol met blad fluffy topjes wat ik wel had gedacht aangezien de vroege oogst
er hangt zo een citroengeurtje omheen echt een lekker geurtje
hier dan wat fotos van de amnee
DSCI0080.jpgDSCI0078.jpgDSCI0079.jpgDSCI0088.jpg
dan de ww.
was een leuker knipwerkje. keiharde toppen die goed gesuikerd zijn en ook nog eens goed meuren
de zwaarste top die gewogen is nat woog 20gram dus zeker niet slecht
ook heb ik weer het blad afval gehouden voor nadien er icehasj van te maken.
hier wat fotos van de ww
DSCI0082.jpgDSCI0081.jpgDSCI0086.jpgDSCI0084.jpgDSCI0089.jpghet knipafval:p
zo is dan bij deze de ronde afgelopen.
was heel leerzaam en bedankt aan allen die mij geholpen met tips en dergelijke.
in totaal had ik dus 3 ww en 1 amnee staan totaal gewicht nat was 437gr
de eerste ww had ik al vorige week geknipt en is dus droog nat gewicht van deze plant was 101.76 gr---->>> droog gewicht +-20gram
ROOKVERSLAG VAN WW1
punten op 10;
smaak;is een lekker weedje een eerder aardse smaak maar toch ook wel zwaar op de keel (lichtje) dus hier heeft het spoelen niet lang genoeg geduurt. 7/10
geur; ruikt enorm van zodra de pot open gaat komt er walm uit dat je achterover valt. 8/10
compactheid; zijn vrij compacte toppen maar kan altijd beter natuurlijk maar mag zeker niet klagen voor een eerste run. 7/10
effect; tja na 43 dagen bloei kan je niet veel verwachten maar geeft je toch een leuke high. 7/10
thc; daar zit em vol van krijg het met moeite uit de crucher van het plakken dus thc zeker een dikke 8.5/10
rookverslag van de andere komt later aangezien deze nog aan het drogen is
grtz
thugz
Comment