Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia en 3x White whidow RQS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Amnesia en 3x White whidow RQS

zo beste medegrowers,

gisteren de laaste 2 ww omgehakt. ook heb ik de amnee ook omgehakt dit omdat het echt slecht ging met de plant en er geen tijd meer wou insteken,
    aangezien het toch al verloren was. mja swat we hebben heel wat geleerd deze kweek. dus dit kan enkel ten goede komen van mijn volgende ronde, die ook hier te volgen is.

de 2 ww hebben dan 236gram nat net takken gewogen.
    de amnee heb niet alles gewogen maar vermoed zo een 150 gram nat met tak.

eerst wat fotos van voor de slachting

DSCI0074.jpgDSCI0071.jpgDSCI0072.jpgDSCI0073.jpgDSCI0076.jpg

zo zag het er dus uit voor de slachting

na een paar uren later
    (4uur om alles van het net te halen)
    (5.5 uur om alles mooi te knippen)

eerst en vooral de amnee

die was kut om te knippen vol met blad fluffy topjes wat ik wel had gedacht aangezien de vroege oogst
    er hangt zo een citroengeurtje omheen echt een lekker geurtje
    hier dan wat fotos van de amnee

DSCI0080.jpgDSCI0078.jpgDSCI0079.jpgDSCI0088.jpg

dan de ww.

was een leuker knipwerkje. keiharde toppen die goed gesuikerd zijn en ook nog eens goed meuren
    de zwaarste top die gewogen is nat woog 20gram dus zeker niet slecht

ook heb ik weer het blad afval gehouden voor nadien er icehasj van te maken.

hier wat fotos van de ww

DSCI0082.jpgDSCI0081.jpgDSCI0086.jpgDSCI0084.jpgDSCI0089.jpghet knipafval:p

zo is dan bij deze de ronde afgelopen.
    was heel leerzaam en bedankt aan allen die mij geholpen met tips en dergelijke.

in totaal had ik dus 3 ww en 1 amnee staan totaal gewicht nat was 437gr
    de eerste ww had ik al vorige week geknipt en is dus droog nat gewicht van deze plant was 101.76 gr---->>> droog gewicht +-20gram

ROOKVERSLAG VAN WW1

punten op 10;

smaak;is een lekker weedje een eerder aardse smaak maar toch ook wel zwaar op de keel (lichtje) dus hier heeft het spoelen niet lang genoeg geduurt. 7/10
    geur; ruikt enorm van zodra de pot open gaat komt er walm uit dat je achterover valt. 8/10
    compactheid; zijn vrij compacte toppen maar kan altijd beter natuurlijk maar mag zeker niet klagen voor een eerste run. 7/10
    effect; tja na 43 dagen bloei kan je niet veel verwachten maar geeft je toch een leuke high. 7/10
    thc; daar zit em vol van krijg het met moeite uit de crucher van het plakken dus thc zeker een dikke 8.5/10

rookverslag van de andere komt later aangezien deze nog aan het drogen is

grtz
    thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Geniet er maar lekker van man je hebt het verdient!
      En iedereen moet in et begin veel leren so no worry's !

Hopelijk weer snel een kweekje?
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

ja er is al eentje bezig

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

hierbij nog wat fotos van de kluiten

white russin (5).jpgww2white russin (1).jpgww2white russin (2).jpgww3white russin (3).jpgww3white russin (4).jpgamnee

hhmmm nu vragen jullie zich wss af waar is de kluit van die ww in de smartpot? ik zal jullie zeggen het had geen kluit was allemaal los en viel zo in duizend brokjes zand

Comment

Jo thugz!

Je hebt toch weer wat rookwaar he makker, en bovendien van eigen kweek, dat smaakt het best!

Al bij al toch nog een mooi restaat en weer wat bijgeleerd. Het is je van harte gegund, laat het smaken!

Gz

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

beste medegrowers,

alles is droog en zit in de weckpotten.
            het gewicht van de amnesia van +-150gr nat met takken naar 40gr droog en zonder takken

het is vooral fluffy met hier een daar een iets meer compact topje de geur is de kenmerkende geur van amnesia

oogst (10).jpgoogst (6).jpgoogst (5).jpgoogst (1).jpgoogst (4).jpgoogst (2).jpg

rookverslag volgt 1 dezer dagen

dan het gewicht van de 2 overige white widow 2 plantjes waren in totaal 236gr nat met takken naar 51 droog zonder takken

dit zijn dan keiharde toppen die goed compact zijn ook heel hard meuren.

DSCI0076.jpgDSCI0077.jpgoogst (7).jpgoogst (8).jpgoogst.jpg

zo komen we alles bij elkaar

150 nat amnesia
            336 nat 3 White Whidow
            totaal 486 nat met takken

40 gr droog amnesia
            71 gr droog 3 White Whidow
            totaal 111 droog zonder takken

lamp is 400w hps dus met andere woorden 0,27 gr/w
            wat niet al te goed is maar voor een beginner ben ik hier al tevreden mee.
            alleen moet het elke keer wel beter worden.

Laterz
            thugz

Comment

Zo lekker wat te roken thugZ!! Iets is beter dan niets toch?! En nog ruimte voor verbetering. Dan word de volgende kweek weer leer proces en zo haal je de volgende run al wel het dubbele.

Laat ze j smaken kerel! GreetZzz mafferd

Comment

beste medegrowers,

nu alles wat gecured is vandaag een rookverslag van onze amnesia en resterende ww.

allereerst beginnen we met de ww,

rook ww (4).jpgrook ww (3).jpgrook ww (2).jpgrook ww (1).jpgrook ww.jpg

punten zijn op 10
                geur;8/10 de geur is echt enorm sterk, de pot gaat nog maar open en heel het huis ruikt naar de white whidow
                smaak;7.5/10 de smaak is zeer zacht in de keel, en smaakt ook echt lekker
                effect;7.5/10 het effect woow echt wel een lekkere bankhanger zit blijkbaar toch wat meer amber in de eerst gedacht.
                compactheid;8/10 compactheid is zeer goed jullie zien het zelf ook wel in de crusher wat ik er maar in gedaan had en wat eruit kwam
                eindscore;31/40 al bij al ben ik tevreden over mijn gekweekt weedje de ww zal zeker nog eens ten huize thugz komen.

en dan is het nu de beurt aan de amnesia,

rook amnee (3).jpgrook amnee (2).jpgrook amnee (1).jpgrook amnee.jpg

punten wederom op 10

geur;8.5/10 de geur is een typische geur van amnesia enorm sterk
                smaak;8/10 ook de smaak is wat ik van een amnesia verwacht lekker pittig
                effect;8.5/10 na een halve joint zit ik zo scheef als ik maar groot ben dus het effect is er zeker en vast
                compactheid;7/10 meer fluffy toppen maar albij al komt er toch ook veel uit een topje toch meer dan verwacht
                eindscore;32/40 ook bij deze strain ben ik tevreden heeft mijn verwachting grotendeels volbracht dus mag zeker niet klagen

dus bij deze is mijn verslag afgerond.

we hebben veel geleerd deze kweek en weet dat het bij de volgende zeker beter moet.
                daarom heb ik ook maar voor 1 plantje gekozen deze keer zodat ik al mijn aandacht op het ene plantje kan zetten.
                ook deze zal weer een scrogg worden en zal ook een verslag van worden gemaakt (is al bezig--->>>http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...n-400w-hps-DHS)

oogst (9).jpg

reacties nog welkom na een week of 2 zal ik dit topic sluiten.

laters
                Thugz
                Last edited by thugz; 21 January 2014, 19:11.

Comment

topic gesloten

Comment

Bezig...
                  X