Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

O toch al serieus wat wortel.
    Mooi man. Knalle maar
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

sigpic

Comment

Bedankt gents. Zal mij benieuwen of ze nog wat gaat knallen zo direct op 12/12.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ha, dat ziet er geinig uit..

Deze moet ik onthouden,ga ik ook eens proberen...

Mooi werk, ik blijf kijken
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Nou vandaag maar weer eens een top van de planten gerukt. Lekker bezig

Die Ketama is echt niet in toom te houden. Dacht de takken dus wat te "knakken" en dat is gelukt zeg maar. Tak kwam er in zijn geheel af. Bij de andere 3 toppen ging het wel "goed" en plant is weer een stuk korter. Maar goed dat ik niet ben gaan supercroppen oid. Dan had ik nu geen top meer over gehad

Iemand een idee waarom die Ketama zo extreem gaat strekken terwijl de andere twee planten gewoon normaal groeien?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Omdat Ketama van nature al best strekt ?
              Onderaan bij seedfinder staat een linkje naar een verslag, bij hem groeiden ze ook lekker.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oh, had niet eens gezien dat ze daar ook links naar kweekverslagen hadden staan. Bedankt!

Dat kweekverslag kan ik nog niet zien (registratie even afwachten), maar bij die "plant profielen" geeft er ook eentje aan dat ze inderdaad naar de 1.2m schieten uit een plant van 35cm bij omzetting naar 12/12. Tsja.

Stomme is dat bij de beschrijving staat dat de plant "klein en compact" zou worden.

Volgende keer toch maar eens scroggen proberen dan. Of andere CBD soortjes uitzoeken die wel normaal in mijn hokje te doen zijn.

Comment

Update dag 49. Planten zijn nu 7 weken aan het groeien en staan nu een week op 12/12.

De overgebleven reservere Ketama was een man en die heeft dus het veld moeten ruimen. Gelukking is de Ketama in de smartpot nu wel een dame.

Het hokje begint knap vol te raken. Voller dan bij de vorige kweek. Gaat verder volgens mij wel goed:
                  20131123_Overzicht.jpg
                  Zie ook geen vlekjes meer in de bladeren (leek op magnesium tekort) sinds ik wat meer ben gaan voeden.

De Bubblegummer stek gaat ook nog lekker. Staat nog steeds iets te nat (heeft al dagen geen water gehad om op te drogen), dus groeit wellicht ook daarom wat minder:
                  20131123_K3.jpg

Zit alleen nog even met de temperaturen. De wortels blijven door de verdamping van die smartpots vrij koud. Nou wordt het met een T-neon setje sowieso al niet zo warm, maar de wortels zitten tussen de 16 en 17 graden. Verwarming erbij lijkt me wat overdreven, maar toch.
                  20131123_48_lowres.png

Comment

Mooi planten hoor.
                    Op naar de buds.

Comment

Comment

Comment

Hoi wietefras
                          Heb met veel belangstelling naar je topic gekeken en
                          ben dat zelf ook van plan maar mijn planten zijn sativa dominant, kan je daarmee ook mainlinen?
                          Omdat ze nogal na strekken in de bloei.Of is een scrog dan beter?
                          Gr tuinbroek.

Comment

Dit is de eerste keer dat ik het doe en heb dus nu eigenlijk ook alleen indica (hybrides) staan. Zou het dus niet kunnen zeggen.

Ik heb zelf wel voor indica's gekozen omdat de bedenker Nugbuckets in de tutorial het volgende zegt:
                            Disclaimer!!! Some strains are better suited than others for the main-lining method. The best strains for main-lining display "single cola dominance," which means that it tends to grow in the class "Christmas tree" shape of Indicas, Afghani strains, Kushes, etc.Sativa dominant strains often do not grow in this shape, and tend to have lots of secondary branches naturally spring up. Clones also tend not display the same level of single cola dominance as plants grown directly from seeds. With that being said, main-lining can be used with all strains and even clones to optimize the nutrient distribution from the roots and create more balanced plants.
                            Cookaap heeft dacht ik wel een sativa ge-'mainlined' en die merkte ook wel op dat het een drukke boel werd met alle takken. Nochtans gaat het bij hem volgens mij wel gewoon goed.
                            Last edited by Wietefras; 29 November 2013, 14:15.

Comment

he pik mooie planten en gaat lekker
                              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Mainlinen van sativa's is niet bepaald aan te raden.

Tenzij je er een koker van kippengaas ofzo boven hangt.
                                sigpic
                                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bezig...
                                X