Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

Ach ik heb nog steeds genoeg toppen die wel goed meegekomen zijn. Ik zie wel wat er af komt.

Ik verbruik vrij weinig dus ik heb wel voldoende aan mijn bescheiden oogstjes. Al ben ik ook wel jaloers op de knoeperts van harde toppen die ik bij de kweekverslagen met grote HPS lampen zie

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Prachtige foto`s hoor, een bescheiden man die snel gelukkig is, dat is een mooie karaktereigenschap, komen er al typerende lekkere geurtjes vrij van de strains?

Comment

Ha, bedankt. Het is jammer dat je niet gewoon een vergunning kan krijgen om die dingen te kweken. Dan zou ik echt morgen mijn hele garage vol zetten

Ik heb inderdaad vorige week wel een koolstof filtertje aangebracht (klein Ikea dingetje) vanwege de steeds sterker wordende geur. Mis dus nu wel de wietgeur op mijn zolder, maar als ik de aan de planten zit om de bladeren weg te vouwen dan ruikt het wel super lekker.

Net nog even zitten snuffelen en er zit ook wel al een duidelijk verschil in geur tussen de planten. De Bubblegummer ruikt echt zoet. Inderdaad wel een beetje bubblegum denk ik dan. De Flowerbomb Kush heeft meer een kruidig luchtje. Ruikt ook wel wat naar dennenboom. De Ketama is wat lastiger te plaatsen. Ruikt wel lekker, maar waarnaar zou ik niet weten
        Last edited by Wietefras; 9 December 2013, 01:09.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Ze maken al mooie kristallen aan man!

Mooi ook die thc op het blad bij de bubblegum, dat beloofd een lekker wietje te worden!
          Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Ja, dat viel me ook op inderdaad. Het licht ging net uit toen ik bezig was en nam nog een foto met flits. Foto was nogal mislukt (camera kon niet focussen in het donker), maar met flits is wel duidelijker te zien hoeveel kristallen er al op zitten.

20131119_BB_Top_Flits_DSC4178.jpg

Beetje knudde foto dus, slechte focus en ook nog eens 100% crop uit een foto van de gehele plant, maar goed lekker gesuikerd is ze wel toch

Comment

Prachtige shot.

Comment

Ha, ha, Krasi, je bent te aardig voor me.

Vandaag bij de gynaecoloog geweest. Was wel weer een speciale ervaring. Mijn vriendin wil weer zwanger worden. Had die vrouw zo'n vragenlijstje. Nee we roken niet, drinken geen druppel alcohol, geen ziektes onder de leden en gebruiken dus ook geen medicijnen. Gezegd dat we cannabis gebruiken en dat mens viel zowat van der stoel. Ben er maar niet over begonnen dat HJM hier laatst nog een onderzoek postte van Jamaicaanse dames die geen enkel probleem bleken te hebben met cannabis voor en zelfs tijdens de zwangerschap

Nou zijn we sowieso wel van de liever "safe than sorry" instelling. Dus we wilden sowieso wel al minderen of tijdelijk stoppen, maar aan haar reactie af te lezen was een zwangerschap haast ondenkbaar als je binnen die maand cannabis gebruikt had. Dat zei ze niet letterlijk overigens, maar wel dat we deze maand maar beter over konden slaan. Misvormd zaad, slechte nesteling etc etc.

Ik nog geprobeerd dat we dat baby verhaal maar moeten aflasten, maar dat kreeg weinig bijval

Comment

Idd, kindje tijdens zwangerschap zal niks ervaren van je rook gewoonte.. Alleen kijk wel uit.. Want mijn vriendin die heeft een AMK melding tegen der gekregen... En nu zitten we nog steets met die shit.. Des ondanks dat we hadden bewezen dat het geen effect zou hebben op onze dochter.. Dus, om je hoop gezeik te besparen.. Zou ik idd stoppen..

Nou zijn we sowieso wel van de liever "safe than sorry" instelling. Dus we wilden sowieso wel al minderen of tijdelijk stoppen, maar aan haar reactie af te lezen was een zwangerschap haast ondenkbaar als je binnen die maand cannabis gebruikt had. Dat zei ze niet letterlijk overigens, maar wel dat we deze maand maar beter over konden slaan. Misvormd zaad, slechte nesteling etc etc.
                  Zou zeggen, stop jij ff 2 dagen. En dan lukt het wel hoor
                  sigpic

Comment

ik heb toch ook een kindje kunnen maken terwijl ik nog rookte wordt binnen 2m voor de eerste x papa
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Mooie shot en mooi gesuikerd toppie hoor.
                      Hou ze groen.

Comment

@SmokinDad,

Ik denk ook dat het niet zoveel kwaad kan als ik blow (vape). Al helemaal niet als "het kwaad geschied is" zal ik maar zeggen. Alleen mijn vriendin kan dan dus voor een jaar op 2 niet blowen. Hou er niet zo van om alleen te blowen.

@thugz, Ha dat zal wel even wennen zijn dan. Ben zelf net het "baby" gedoe uit ga nu meer richting "peuter" gebied.

@MWay, Ja, groen blijven ze zeker.

Anyway, zal allemaal wel los lopen inderdaad met dat zwangerschapsgedoe en blowen. Schrok alleen wat van de felheid van die doctor. Zit blijkbaar toch diep bij die lui.

Eerst maar weer eens gezellig verder met mijn planten en dan na deze ronde nog maar eens verder denken of het nog wel nut heeft om door te blijven kweken of effe een tijdje pauze nemen. Er is nog zoveel te proberen.

Comment

Is weer eens van die dagen dat ik niet zo scherp ben.. Zucht.. Hoezo mag ze 2 jaar niet blowen dan? van de doc?
                          sigpic

Comment

OK, 2 jaar is misschien "worst case", maar ik dacht aan: niet blowen voor de zwangerschap, niet tijdens en al helemaal niet gedurende de borstvoeding (THC gaat in die vettige melk ophopen). Dan is het dus 6 tot 12 maanden "zwoegen" voordat het begint, dan 9 maanden "uitbuiken" en nog 6 maanden "zogen". Dus zeg anderhalf tot 2 jaar.
                            Last edited by Wietefras; 10 December 2013, 22:33.

Comment

sigpic

Comment

Ik heb jouw verslag ook maar eens doorgespit, wietefras. Mooie kweek, mooi perfectionistich werk!

Ik realiseer me dat ik vanaf mijn eerste kweek al "mainline". Het leek me voor de hand liggen. Eerst heb ik dat in een scrogvorm gedaan, onder een ijzeren hek, maar het beviel me uiteindelijk beter om eerst een handvol takken omhoog te laten groeien en ze dan pas uit te waaieren. Waaier je meteen uit, dan gaan sub-takken uitgroeien, en krijg je veel te snel veel te veel takken.

Hoe jij die planten bonzai't, daar heb ik me nooit aan gewaagd. Ik geef de natuur toch wat meer ruimte. Ik top en ik knak, maar als de plant niet symmetrisch wil zijn, dan niet. Zolang ze maar tussen de 8 en 10 takken heeft, zodat ik vlot een 100% bladerdek krijg, dan ga ik ervan uit dat het licht wordt opgevangen en dat de plant er wel wat zinnigs mee doet.

Die ketama, die heb ik 2 keer in mijn kast gehad. De eerste keer strekte ze nauwelijks en bloeide in acht weken af, zoals het hoort. De tweede keer strekte ze als een dolle en bleef maar strekken, twee maanden lang. Ze heeft uiteindelijk 3 maanden in bloei gestaan.
                                Twee heel verschillende planten dus, maar gek genoeg was de wiet heel vergelijkbaar. Ik vind 'em echt lekker (vandaar die tweede keer). Typisch Indica: Niet paranoia, rustig, stoned - maar met een actieve ondertoon. (Ik heb 'em hier liggen en ga er lekker nog eentje van draaien. )

Comment

Bezig...
                                X