Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

weer zeer mooi makker mooi stammetje

hier een foto van men snow white pareltje

Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Ok al is het niet echt een kweekverslag, toch maar weer wat foto's.

Moest vandaag de boel wat verplaatsen, want de plant werd te hoog en raakte de lamp. Heb de bak een verdiepingkje lager gezet in de kast.

Ook maar even het water vervangen, want daar stond ze nou al een maand in. pH begon te dalen en dat zou het moment zijn om het te vervangen.

De kleine BBG was al weggedaan. Bleef te klein en was totaal overwoekerd door de struise dame in het midden. De kast is 45cmx90cm en wordt inmiddels aardig gevuld (de diepte is zeker veel te weinig).
      20140402_BBG_DSC4517.jpg

Plant moest er even uit bij het verplaatsen van de zooi dus heb geprobeerd een foto van de hele kluit te schieten:
      20140402_BBG_DWC_Wortels.jpg

Heb een nieuwe bak gekocht voor de stekken, maar ga toch ook maar een nieuwe tent inrichten zodat ik de huidige BBG moeder nog even kan laten staan terwijl ik kijk of de stekken het wel doen.
      Last edited by Wietefras; 4 April 2014, 10:33.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Super man, gelukkig gaat het bij jouw goed wel goed. Misschien ook maar t-neon kopen of een hps van 150 watt.

Hoe lang groei de plant nu eigenlijk? 60 dagen?
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Hoe lang de plant nu gegroeid is een beetje afhankelijk van je definitie

Strikt genomen stonden ze op 15 januari voor het eerste boven de grond. Dat is dan 77 dagen. Maar goed, dat was nog in potgrond en vervolgens ben ik nog het hele debacle doorlopen om die planten in de DWC te zetten. Pas half februari ofzo kwam die plant in de DWC weer op gang (17 feb wortels zichtbaar en 22 feb eerste groei). Dat is dan 45 a 40 dagen geleden.

Die andere plant uit zaad heeft er anderhalf tot twee weken over gedaan om net zo groot te worden als die BBG was half februari. Dus als de hele kweek in DWC geweest zou zijn zou het nu inderdaad waarschijnlijk zo rond de 50 a 60 dagen duren.

Ze staat nu sowieso al veel te lang. Had er al veel eerder stekken vanaf kunnen halen. Heb het alleen wat te druk met werk en ben wat te besluiteloos over hoe nu verder

Het verbaast me wel dat die plant zo compact blijft. Het is echt een absurd dichte struik. Ik heb toch altijd gehad dat ze onder de T-Neon na een paar weken begonnen te strekken. Misschien is dat het verschil van De FloraNova Grow voeding ipv BioNova, of dat de worteltemperatuur nu beter is. Geen idee eigenlijk. Stam is ook veel dikker vergeleken met wat ik eerder had. Inmiddels al bijna 2 centimeter.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

mooi plantje makker mooie wortelstruktuur doe zo voor grts

Comment

Bedankt makker. Was je nou al begonnen met de voorbereidingen voor het buiten seizoen? Of is het daar nog te vroeg voor?

Het is zulk mooi weer, maar blijft altijd eng dat het ineens kan omslaan. Al zit jij we lekker veilig met je serre natuurlijk

Comment

nog iets te vroeg makker voor te beginnen einde van deze maand begin ik dan pas de goed licht uren ook maar ben wel al met iets voor buiten bezig zieheir

pepers, tomaten, pompoen, erwten

hieronder white widow clones

van 3 verschillende zaad banken kerra seeds, royal queen seeds, en female seeds

Comment

Ha, ha, ja de groenten. Daar heb ik ook een zooi van staan. Al is het dit jaar iets minder. Ga denk ik toch meer direct in de tuin zaaien of ik koop er zaailingen van.

Grappig die White Widow planten van verschillende zaadbanken. Ben benieuwd of je veel verschil merkt.

Comment

ja dat hoop ik dat er verschil gaat op zitten de moeders staan in bloei een onder 400 watt bloei en de 4 andere onder 250 watt bloei voor het moment nog als bij de 400watt daar de overige planten klaar zijn gaat de rest van de 250 watt naar de 400 watt en zo verder afbloeien om zo de 250 watt terug naar groeikast te brengen en weer wat anders te kweken

Comment

Nog even een kleine update van de hydro experimenten

Stekken zijn 3 dagen geleden genomen. Staan er nog steeds monter bij. Heb een bubblecloner gemaakt van een IRIS opbergbox, daarover een stuk radiator folie en gaatjes gemaakt met daarin stukken zwemnoedel:
                      20140418_Stekken_BBG_Zij.jpg
                      20140418_Stekken_BBG_Top.jpg

De wortels van de mamma zijn een flinke bos geworden. Potje barst ook een beetje uit de voegen.
                      20140418_Wortels.jpg

Heb bij de moeder helaas wel wat bladproblemen:
                      Kromme, verkleurde, hangende of gele bladeren? teveel of te weinig voeding? Lees hier alles over hoe je cannabis planten weer gezond maakt en houdt!

Comment

dat zijn nog eens mooie stekjes.
                        doe zo verder zou ik zeggen
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Ziet er lekker technisch uit, echt wat voor jou dus.

Ik ben benieuwd naar je bubblecloner! Ik wil van de zomer ook zo'n apparaat maken. Eens goed in de gaten houden hoe het bij jou uitpakt dus.

Comment

Het is een plastic opbergbak met gaatjes in het deksel en plakjes afgesneden zwemnoedel erover. Als je dat al technisch vind

Al ziet het er met die losse flap radiatorfolie eroverheen inderdaad wel ietwat Sci-Fi uit

Was trouwens wel een terignwerk om een goeie bak te vinden. Ze zijn allemaal doorzichtig tegenwoordig! Het is uiteindelijk een zwarte 50l IRIS opbergbox geworden. Beetje te groot wellicht voor mijn doen, maar past goed onder de lamp en die plant had toch zat stekken. 21l model leek me weer net te klein en ze hadden er niets tussenin.

Wat me verbaasd is hoe stevig de bladeren blijven. Heb er geen kap overheen en de LV is maar 40% ofzo. Had wel verwacht dat ze het daar wat moeilijk mee zouden krijgen. Besproei ze ook niet. Maar goed, moet eerst nog maar zien dat ze ook wortels krijgen.

Comment

dat zier er weer allemaal mooi uit makker mooie clones en mooie bos wortel keep uo the good work grts

Comment

Bedankt makker en jij ook alvast success met je nieuwe outdoors kweek

Comment

Bezig...
                                X