Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

Ziet er wel strak uit hoor die bakken van je.!!

Dat bedoel ik dus nu met het schema volgens! Het is vaak gewoon te hoog hoor. En met hydro volgens mij helemaal.

Wel weer jammer van je stekken man.

Ik moet wel weer lachen om je, weer wat nieuws met je undercurrent dwc of vertikale kweek. Nou ik moet me maar weer eens in verdiep wat het allemaal weer is. Je moet nu wel een beetje gaan stoppen hoor met al die nieuwe dingen want ik je bijna niet meer bijhouden, hahahaaha.

succes maar weer!!!
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Bedankt mannen. Gaat lekker inderdaad.

Weet niet meer welke EC de planten eerst op stonden maar dat was wel wat laag. Dacht dat 1.7 wel moest kunnen, maar ze begonnen langzaam toch wat verbrand te raken. Weet niet helemaal zeker of het nou door de voeding kwam of dat de lamp er te dicht op zat.

Die stekken is wel jammer. Niet slim om die nieuwe stekken bij de (mogelijk) zieke andere stekken te zetten. Misschien de hele boel nog een keer goed schoonmaken en/of weer wat stekken in perliet zetten.

Mijn vriendin is ook niet happy dat ik nou weer allemaal nieuwe zooi heb Pest is wel dat ik met wellicht een baby op komst van de zolder af moet en dat ik wellicht helemaal niet meer kan kweken. Of alleen nog in de tuin.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Het is lekker warm hier, maar de plantjes gaan nog wel redelijk.

De dames hebben nu ruim 6 weken 12/12 gehad (44 dagen) en net geen 5 weken echt bloei (34 dagen)

Ze hebben zo te zien wel last van teveel verdamping met die opgerolde blaadjes. Moet nog een keer iets beters regelen met de luchtcirculatie. De clipfan die ik nu heb is iets te groot voor zo'n kleine opstelling.

Heb een netje geplaatst om te zorgen dat de boel een beetje overeind blijft staan. De toppen begonnen wat teveel over te hangen en vielen ook uit de tent als ik die open deed. Zo staat het weer een stuk strakker allemaal. Beter verdeeld ook.

Overzichtje van de dames onder HPS:
        20140719_Overzicht_HPS_DSC4976.jpg

Overzichtje met de HPS uit en de flitser aan:
        20140719_Overzicht_DSC4986.jpg

Wat close-ups van enkele toppen:
        20140719_BBG_Toppen1_DSC4992.jpg
        20140719_BBG_Toppen2_DSC4995.jpg
        20140719_BBG_Toppen3_DSC5003.jpg
        20140719_BBG_Toppen4_DSC4996.jpg

Een wat lager gelegen topje (stuk kleiner uiteraard, maar wel al met de eerste oranje haartjes):
        20140719_BBG_Lager_Topje_DSC5002.jpg

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

mooie toppen makker zie er mooi uit en gefelicteerd al grts
          Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Bedankt makker. Hopelijk nou gewoon nog rustig een week of 3 tot aan de oogst. Heb nog maar anderhalf BubbleGummer topje over van de 7 a 8 toppen die ik had van de vorige kweek, dus ze moeten wel een beetje opschieten

De toppen lijken wel iets minder wit op de foto's (vergeleken met mijn vorige kweek), maar misschien is dat ook wel omdat ze een stuk groter zijn. De laatste foto van het lager gelegen topje ziet er bijvoorbeeld al iets witter uit. Ook een kleiner topje en dus dichter erop genomen.

Ter vergelijking een fototje van een BubbleGummer top van de vorige kweek (na 5 weken 12/12):
            20131222_BB_Top_DSC4232.jpg

Comment

ook een mooi topje maar ja de andere is een TOP ja dat is hps (elektriciteit is ook meer natuurlijk dan ervoor) grts
              Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

De toppen zien er gelijk matig uit, mooi hoor. Je hebt het dus in scrogg gezet, dat heb ik helemaal gemist, zal wel aan mijn liggen. Hoe veel planten zijn het nou, want dat ben ik nu ook al vergeten?

Heb je mij toppen gezien, daar zit toch veel verschil in onderling?
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

@djw4, Ja ze zijn wel fors groter dan wat ik met de T-Neon had

Hoop alleen wel dat het net zo'n lekker wietje is als wat ik onder de T-neon vandaan haalde.

@MZZ, Nee, geen scrog. Gewoon een elastieknetje met mazen van 20x20cm (oid) om de toppen een beetje overeind te houden. Anders kieperden de toppen de tent uit als ik het "deurtje" open deed. Kon ik er gelukkig nog vrij makkelijk in hangen (al had ik dat vast ook al eerder moeten doen).

Het zijn 4 planten. 3 achter en 1 voor. Die ene plant vooraan is overigens bijna net zo groot (breed) als die drie achterin samen. Al is het nu ook wel een beetje lastig te zien waar de ene plant ophoudt en waar de andere begint

Het is altijd wat lastig te zien op foto's, maar ik dacht die toppen bij jou ook redelijk gelijk gingen? Ondanks de verschillende voedingen zelfs. Alleen die scrog plant dan niet, maar ja die had ook wel wat extra te verduren neem ik aan.

Comment

Ziet er heel mooi uit Frans, je toppen zijn idd een stuk groter en voller!

Blij dat je bekeerd bent door de hps! Doe zo verder en idd die luchtstroom een beetje dempen of net boven je dames richte.
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Kan het ook gewoon niet aan voeding liggen??
                      Want als ik zo naar je blad puntjes kijk heb je volgens mij probleemje gehad met je voeding of heb..

igg, mooi man Gaat zo door!
                      sigpic

Comment

Ja SD en wietefras ze zijn allemaal gekruld naar boven en dat komt door voedings problemen?Ik zag het niet eens tot SD er over begon.En als ik er van kan leren,wil ik graag weten hoe dat komt,hoe zijn de toppen? Compact ? want het lijkt een beetje fluffie,tenminste het lijkt zo,kan het mis hebben hoor!!
                        Ziet er wel heel lekker uit.

Comment

Weet niet meer wie het zei.. En hoe of wat.. Maar het kan een van de oorzaken zijn.. Kan ook gewoon die fan zijn hoor..

Dus, iemand. Als ik fout zit. Verbeter me
                          sigpic

Comment

Het is een beetje van beide denk ik, maar ik weet het eerlijk gezegd ook niet zeker. Hoopte eigenlijk dat iemand het hier zou zien en weet waar het precies aan ligt

Dacht eerst dat het aan de te hoge temperatuur lag, maar langzaam maar zeker werden de bladpuntjes bruin. Dat leek me meer een te hoge EC, dus daarom had ik vorige week de voeding al wat verdunt van een EC van 1.7 naar 1.4. Die schade gaat niet meer weg uiteraard, maar nu is daarbij gekomen dat sommige bladeren in de toppen van de middelste planten helemaal opgerold zijn (kano vorm). Dat lijkt me typisch een geval van teveel ventilatie op de plant en het zijn inderdaad ook precies de planten in het midden die in de stroming van de fan staan.

Zonder die fan kreeg ik echter steeds natte bladeren, dus om toprot te voorkomen dacht ik die clipfan te gebruiken voor wat luchtcirculatie op tophoogte. maar goed sindsdien begint te boel dus nogal op te krullen.

Pest is dat een gewone (kleine) clipfan eigenlijk al niet past tussen de lamp en de planten. Heb maar 25 a 30cm ruimte met de 250W HPS. De fan blaast al zoveel mogelijk langs de lamp, maar de toppen staan nog steeds wel wat in de wind. Zal dus toch gewoon iets kleiners moeten regelen denk ik. of de gok maar nemen.

Of de toppen er fluffy uitzien zou ik niet weten. Ik heb wel een vrij grote tent (80x80) voor een 250W HPS, dus het zou best kunnen. Temperaturen zijn ook wat hoog nou en de EC dus ook. Zijn wel allemaal ingredienten voor fluffy toppen. Al hoop ik daar natuurlijk niet op

Hoop dat ze nog aandikken. Echt heel anders zien de toppen er nu niet uit dan die foto van de vorige kweek toch? Dat waren wat mij betreft best compacte toppen geworden en die is op de foto dus al iets verder met wat oranje haartjes erin. het aandikken begon toen ook eigenlijk pas toen er oranje haartjes in kwamen.

Heb wel het idee dat er wat veel blad in de toppen zit. Zowel in de toppen van de plant die ik gesnoeid had als de planten waar ik geen bladeren vanaf heb gehaald. Zit geen verschil in eigenlijk.

Comment

Het gaat om de 'close-ups' in bericht 573 ?
                              Da's een verdampings- en hitteprobleem inderdaad.
                              Je conclusies kloppen allemaal...
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ja, die foto's inderdaad. Bedankt.

Zal de clipfan anders wel even uitzetten. Kijken of dat helpt. De bladtemperatuur valt wel mee. Al op die ook wel lager met de clipfan aan.

- - - Updated - - -

De clipfan uitzetten gaat helaas ook niet goed. Temperatuur in het hok schoot meteen van 28 naar 31 graden en de bladtemperatuur van 25 naar 26 graden. Dames gaan nu slapen, morgen maar wat PC fans in het hok inbouwen.

Comment

Bezig...
                                X