Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

Het lijkt wel op n zaadje,maar waarom dan maar een?
    Het lijkt ook wel een dubbelgevouwen blaadje,maar het is moeilijk te zien.

Comment

Hebben we het wel over hetzelfde dan? Ik heb dat stukje nog even uitvergroot, maar ik zie er alleen een opgerolde pistil in?
      2013-08-09-14.54.14 ZS PMax To Zaadje or not to Zaadje.jpg

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Nee, je hebt geen zaadjes
        sigpic

Comment

Lijkt me op deze plek niet nee

Heb vooral buiten ook wel eens een verdwaald zaadje erin gehad. Kan natuurlijk altijd wat stuifmeel aan komen waaien. Of een Ketama met bananen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Gewoon goed opletten, dan komt het goed

Als je nu zaad krijgt.. Nou, dan heb je ze flink zitten fokken =p
            sigpic

Comment

De eerste plant is geoogst. De hele plant woog een kilo en na het knippen was daar nog 500g nat van over. Daar zitten wel nog de stelen aan voor de grote toppen zodat ik ze op kan hangen.

Fototje van de hangende toppen:
              20140817_EersteOogst_DSC5182.jpg

Het zijn uiteindelijk nog flink stevige dikkerds geworden

De kleinere toppen liggen te drogen op een netje. Het knipafval (120g) ben ik ook aan het drogen. Daar zitten heel veel fluffy topjes in van de onderste helft van de planten. Hoop dat daar nog wel wat vanaf komt. Heb een paar van die zakken gekocht. Kan ik die eindelijk ook eens echt proberen.

Later vandaag de andere 3 planten nog oogsten. Iets meer dan de helft van de tent is nog gevuld:
              20140817_Restant_2014-08-17 10.09.03.jpg

Als alles geknipt is hang ik de hele boel hierin te drogen. Deze tent is beter lichtdicht en heeft een betere afzuiging plus filter.

Comment

Dat wordt een lekkere oogst!
                Geniet ervan.
                Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                Jack Herer in scrog
                The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

dat ziet er mooi uit

Comment

hoeveel wat hangde daar precies boven meer dan 600w?
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Jesus wietefras das wel gelukt he dwc wat een joekels van planten,en zo compact.
                      Maar vertel es is het niet moeilijk om de lv goed te krijgen.Wat ik er van gezien heb op andere sites waren steeds enorme planten.Dus de wortels hangen in een soort van mandje en krijgen om de zoveel tijd een douche van voeding en water toch.Is het duur in de aanschaf of hoe moet ik dat zien.En moet je niet enorm uitkijken voor toprot? Ik bedoel omdat alles zo dicht op elkaar staat! Zou voor mij intresant worden als ik dat ook met bio voeding kan doen.Maar dat laat nogal wat residu achter,dus ik neem aan dat dat niet wil?
                      Nou geniet er van.

Comment

Zo zo, succes kerel.
                        Veel rook plezier igg.

Der was toch ook een kleine opkomst? Hoest daar mee?
                        sigpic

Comment

Ha, ha, bedankt allemaal. Ik ben ook wel blij verrast met deze oogst.

Wat een verschil is dat met mijn T-neon kweekjes zeg. Niet normaal. 250W is natuurlijk wel ruim 2 keer zoveel Watt als 2x55W T-neon, maar de oogst is toch wel ruim twee keer zo groot en de toppen zien er ook een stuk "echter" uit Ook al ging het tijdens de kweek niet helemaal 100% en waren dit eigenlijk de vier mindere goeie stekken.

Ik ben alleen zo super traag met dat knippen. Gelukkig helpt mijn vriendin ook mee, maar dan nog waren we samen 3 uur bezig met die eerste plant (500g nat dus).

Tweede plant is inmiddels ook geknipt. Was ongeveer half zo veel als die eerste. Nog twee planten te gaan.

Gelukkig ruikt het wel fantastisch, dus het is wel een genot om met die planten bezig te zijn

@Tuinbroek, Het systeem is vrij simpel, een bak waar het water in staat. Wat gaten in het deksel en daar hangen de planten dan in netpotten een centimeter of wat in het water. De wortels zitten volledig onder water. Ik heb er luchtstenen in voor extra zuurstof en een circulatiepomp om te zorgen dat het water blijft "leven" en schimmels geen (minder) kans hebben. Het systeem heeft een euro of 120 gekost (bak+netpotten+luchtpomp+circulatie).

Bio voeding in hydro zal inderdaad wel heel lastig worden. Dat zal wel gaan rotten op den duur. Al heb ik op Amerikaanse forums ook wel kwekers gezien die "beneficials" ("bennies") in hun hydro kweek hebben. Dat is toch ook een soort leven in de bak.

Persoonlijk hou ik het helemaal steriel. Ik maak alles dood in het water wat ik geef door er 24 uur van tevoren 1ml 35% waterstof peroxide per liter water in te gooien en deels ook door het door een RO (osmose) filter te halen. Al doe ik dat laatste vooral om de EC van mijn kraanwater wat te dimmen (is 0.65 uS)

De GHE FloraNova voeding die ik gebruik is mineraal. Ik heb er echter wel Mineral Magic bij zodat de bak water alle mineralen bevat die je in een hele goeie grond ook zult vinden. Dat zou moeten zorgen dat de planten toch gewoon een volle smaak krijgen.

Toprot had ik inderdaad wel een beetje, maar dat was meer omdat de LV hier binnen al 70% was en als de planten er dan ook nog wat bij verdampen dan zit het al snel over de 80%. De afzuiger op max maakte nauwelijks uit. Maar goed, het waren maar een paar kleine plekjes en dat heeft me misschien 5 gram wiet gekost.

@SmokinDad, Er is al een kleintje, maar mijn vriendin wilde er nog eentje bij inderdaad. Dat zou me mijn kweekzolder gaan kosten Moet helaas via IVF en dat is nou al een paar keer niet gelukt. Dat is allemaal nogal ingrijpend, dus ook niet iets wat ze voor de lol doet. Dus ze is er nu ook wel klaar mee. Denk niet dat dat nog gaat gebeuren. Aan de ene kant wel jammer, maar aan de andere kant vind ik de drukke schattebout die we nu hebben ook wel voldoende

Weet niet of er nog mensen zijn die na die hele lap tekst nog zijn blijven hangen, maar ik had ook nog een noob vraagje. De planten zijn een centimeter of 70 "hoog" en de onderste helft is vrij lichtgroen. Door het dichte bladerdek en lage N gehalte van de voeding neem ik aan. Het zei zo, maar de topjes zijn daar dus ook wat licht gekleurd en ook flink fluffy. Ik gooi ze dus nu bij het knipafval, maar zijn die misschien ook gewoon te roken (vaporizen)?

Aan de andere kant, als ik er hash van ga draaien met de ice hash zakken dan komt de THC er wellicht ook wel af, dus misschien maakt het niet uit?

De topjes van de bovenste "geel groene" tak gaan nu dus bij het knipafval, de onderste tak is een normale top:
                          20140817_GeleFlufjes_DSC5195.jpg

Comment

gefeliciteerd man, jij gaat (zoals velen) niet meer terug naar tl denk ik

hele mooie toppen hoor, dwc bevalt wel zo te zien.

Als er op die fluffy taken nog thc zit dan kun je ze vaporizen. In de hasjmaker lijkt me ook geen probleem als je er even wat meer blad vanaf knipt

Comment

hahaha dus gelukkig ben ik niet de enige die wel een tijdje over het knippen doet. Ik vind het eigenlijk een rot werkje omdat ik er zo lang over doet. Ik wilde er het niet vermelden in mijn topic hoe lang ik er over doe, maar nu ik het van jouw weet hoe ik me gelukkig niet meer te schamen

Ik ben benieuwd hoeveel gram je ervan haalt op het einde dan kunnen we een beetje gaan vergelijken en uitrekenen hoe veel % we zitten kwa vergelijking met mij 150 watt. Ik ben erg benieuw ook kwa prijs per gram per eurocent kwa kwh?? Volgens mij schat ik zo dat het niet veel uitmaakt in verhouding dan natuurlijk!!

succes met je laatste loodjes!!!
                              Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

hoi makker die kleine topjes minder licht gehad licht niet aan voeding beter het zelfde doen als bij tomaten dieven en voor de rest ziet het er heel mooi uit mooi kweekje grts
                                Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

Comment

Bezig...
                                X