Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: BubbleGummer, Flowerbomb Kush, en Ketama main-lining onder 2x55W T-Neon

Geniet er van , hier doen we het voor !

Vieze vette toppen met de beentjes hoog , met een dikke peuk , dromen hoe dik dat spul word in de tent !

grtz Budha

Comment

@Cookaap, Ja dat HPS is gewoon veel leuker. Heb ze toch maar bij in stukjes geknipt en bij knipafval gegooid. Heb een paar wat grotere van die gele toppen wel te drogen gelegd. Maar eens kijken of dat te doen is. Hoop maar dat ik er met die ice zakken nog wat vanaf haal. Lijkt me ook wel leuk om een keer te proberen.

@MZZ, Ik had gehoopt op 150 gram en dat heb ik wel ruim gehaald denk ik. Laatste plant is ook weer een grote (800 gram). Kom ik op ongeveer 1300 gram nat. Denk dat ik door 7 moet delen voor het drogen en nog verwijderen van de stelen. Zou iets van 180 droog zijn dan.

@djw4, Bedankt makker, ja misschien had ik de planten beter kunnen snoeien. Helaas is dat ook weer zoiets waar je tegenstrijdige antwoorden op krijgt. Ik had uit het bovenste bladerdek wel wat blad verwijderd om het licht wat dieper door te laten dringen. Heb daarvan eerlijk gezegd geen enkel effect gezien. Ik heb die fluf nou in het knipafval, hopelijk heb ik daar wat extra ice hash van dan.

@budha54, Bedankt, man. Gisteren wat van de vroege oogst met de schaarhash in de vaporizer gedaan. Was weer vanouds geweldig. Stond op en voelde me extreem zwaar. Echt geinig

Die laatste plant had helaas wel wat meer rot. Die stond achter in de hoek en heb blijkbaar net even niet goed in de gaten gehad dat die stond te rotten. Die plant had ook de dikste toppen. Wel zonde, maar goed volgende keer toch de lucht maar beter droog houden en de planten gezonder.

Was ook een beetje een experiment trouwens. Las op WF dat de luchtvochtigheid niet uit zou maken zo lang het dauwpunt maar niet boven de temperatuur van de toppen kwam. Dan zou je namelijk pas condensatie krijgen op de toppen. Nou meet ik de top temperatuur (ongeveer) met die planttemperatuur camera en die is nog niet bij benadering in de buurt gekomen van het dauwpunt. In mijn grafiekjes is het verschil gemiddeld 6,5 graden en minimaal 2 graden.

Op het eind heb ik wel nog geprobeerd om mijn mobiele airco te gebruiken om de boel wat te drogen, maar om de een of andere reden wilde die niet drogen.

Zal later nog wat kiekjes maken.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Zo, de hele boel hangt en ligt te drogen:
        20140818_DrogenInDeTent_DSC5200.jpg20140817_TopInHand_DSC5196.jpg

De wortels zien er ineens schrikbarend slecht uit. Misschien door het (te lang) spoelen met dat FloraKleen of gewoon omdat ze er al een paar dagen in staan zonder plant erboven. Ben het water aan het aftappen. Zal later kijken of er nog een foto van te nemen is waarvan me de tranen niet in de ogen springen

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

mooi resultaat. zeker met een 250w bijna 1 op 1.
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bedankt, maar de stelen moeten er nog af he. Ik had zelf geschat dat het zo rond de 180g uitkomt. Dan zou het 0,72g per Watt zijn. Moet nog maar afwachten of het echt zoveel wordt, maar ben sowieso super tevreden.

Comment

dat mag je zeker.
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Toch wil ik graag de foto's van de voetjes zien!
                Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Lol, OK dan. Nadat het water weg was viel het wel mee. Al is het wel een hele klont geworden.

20140818_Wortels_DSC5207.jpg

Ben vergeten er iets bij te houden voor de schaal, maar de deksel erboven is 38,5cm.

Heb de hele kluit daarna los geknipt en gewogen en dat kwam op 2kg.

Comment

Nou Wietefras mooi resultaat hoor,maar waterstofperoxide dat is nog ff een te grote stap voor mij,aangezien ik een echte bio freak ben.
                    Maar zeker een mooie oogst.

Comment

mooi man, altijd fijn van die dikke knoeperts.
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Laat het je smaken, mooi resultaat toch al.

Comment

Ja ziet er niet uit man, maar lijkt me wel logisch als je al de planten eraf hebt geknipt een paar dagen geleden. Maar vind ze ook wel een beetje bruin, maar zat zal wel door een toevoeging komen net zo als een paar planten van mij.

Comment

Bedankt weer mannen! Heb er gisteren weer lekker knockout van gelegen

Binnenkort ook maar weer eens naar Blokker of Xenos voor een setje weckpotten. Ik had halve litertjes voor mijn T-neon kweekje, maar daar ga ik het deze keer nie mee redden

@MZZ, Ja er he? De kleur was wat lastig goed in de foto te krijgen (beetje te gelig). In het echt leek de kleur het op die van slappe thee. Dat was inderdaad ook wel de kleur van het water met de voeding erin en die kleur heeft het de hele kweek wel gehad. Al zag het spoelwater er een stuk smeriger uit dan het voedingswater. Was ook echt niet fraai. Er dreven ook allemaal losse stukjes wortel in.

De kluit is vooral veel compacter geworden dan die tijdens de kweek was. Kreeg ook te horen dat ik beter gewoon op het eind met een lagere EC kan voeden in de DWC en dan niet spoelen met schoon water laat staan met FloraKleen.

Comment

Mooi resultaat wietefras! Die neon lampen gaan nu wrsch. Veel stof vangen bij jou vanaf nu een andere hpsfan erbij

Smakelijk man, enjoy!
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Nou dan weten we dat weer voor op het einde!!!!

Comment

Bezig...
                                X