suc6 heb ze ook gekweekt Goede kwaliteit van nirvana goed wit wietje
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SnoWWhite kweek 5x female! Geoogst!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Thx jona! westport heeft al wat ervaring en een mooi kweekje gehad met vrouwelijk zaad, en de plaats is goed voor een 400watter, minder warmte problemen , Ik maak het hok kleiner door zwart-wit folie te hangen, zo weerkaats het licht beter.
Met de juiste zorg en liefde komt dit hier wel goed.
grtzLast edited by westport; 11 January 2009, 11:32.
Comment
-
ja ga ik ook wel eens proberen dan. Nu met soorten niet zo veel ervaring altijd eigen zaden gemaakt en gebruikt nu ook eigenlijk. Maar zou me een beetje willen verdiepen in de vele soorten. Ik rook namelijk altijd zware indica en de vrouw zware sativa dus wordt een zoektocht hoop op het forum dus vele soorten te zien.
dus deze volg ik van zeer dicht.
Comment
-
kijk deze ga ik volgen ben benieuwd lijk me een leuk soortje2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png
Comment
-
Plantjes zijn nu een 3weken oud, ze zijn ook verpot in 25 liter potten gevuld met batmix van plagron, en hebben als extra nog wat vleermuizen mest gekregen.
Gisteren heb ik met wat hulp een afzuiger en een filter gehangen (canna 2600), en tevens een extra 400watter. Krijgen sinds eergisteren visemulsie mee. Volgende week ga ik ze uittoppen en in bloei zetten.
GrtzLast edited by westport; 7 February 2009, 23:36.
Comment
Comment