Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek

Oorspronkelijk geplaatst door Theo1 View Post
    Thanks! Enkele vrienden van me hadden het verschil niet geproeft met die van de shop bij de buren (Nederland) die ze dan nog zelf waren gaan halen

Die ene pot, rechts vooraan op de laatste foto zijn wat 'fluffy' toppen maar bomvol thc. Ik denk er een cake mee te maken, 25gr is het.
    Heb al enkele bereidingswijze's gevonden, maar welke is volgens jullie hier de beste en makkelijkste? Als het kan met gedetailleerd filmpje..
    Grappige is ook dat het grotendeel van de shops in Nederland door hobbykwekers word aangeleverd iets waar je jezelf ook mee kan vergelijken.
    buiten dat om kun je van je eigen wiet er voor instaan dat die onbewerkt is. iets wat in de shop nog weleens te vragen overgelaten kan worden.

En betreft de cake.
    -Laat je knipafval etc. wat je wilt gebruiken goed drogen.
    -Wanneer het droog is crush al hetgene wat je wilt gebruiken.
    -Laat roomboter in een klein pannetje op het laagste vlammetje smelten. Te hoger de temperatuur te meer thc gaat verloren.(zelf heb ik het op een waxine lichtje gedaan)
    -gooi je gecrushte substantie bij de boter in het pannetje en laat het rustig een tijdje op het laagste pitje staan. roer het zo nu en dan door. (geduld levert vaak het beste resultaat heeft over de 30 minuten gestaan bij mij)
    -Sommige mensen laten het er in zitten maar mijzelf heb de wiet weer uit de boter gefilterd. Dit kun je simpel doen in een (shone) panty/sok. simpel het pannetje leeg gieten in de panty/sok en de boter weer opvangen.
    -Natuurlijk blijft er nog een hoop boter in het wiet afval dus zorg dat je hem goed uitwringt.
    -Laat je boter stollen en klaar.

De verhouding boter/wiet weet ik niet helemaal zeker meer. dacht dat het met goede wiet (toppen) was 10 gram op 100 gram boter. met knipafval weet ik het niet maar iig veeel meer nodig.
    If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Top Theo

Comment

Bedankt iedereen!

Even over men nieuw kweekje, denk dat ik met een mannetje zit. 3 weken geleden zaadjes in de grond gestoken om te ontkiemen.

IMG_20140208_101837.jpg IMG_20140208_101857.jpg Is dit een mannetje?

Comment

Ja.
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Okej, heb hem net uit de tent gehaald. Spijtig maar lig er ook niet van wakker hoor

Volgende week begin ik met een nieuw kweekverslag. Groeten!

Comment

Bezig...
            X