Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek

Bedankt, El Plantos!

- - - Updated - - -

De luchtvochtigheid in men tentje is momenteel tussen de 30% en 37% ligt, wat toch te laag is denk ik?

Heb deze besteld, weet niet of het iets waard is. Het koste maar €67, wat nogal weinig is vergeleken met ander luchtbevochtigers.
    Luchtbevochtiger Mist-Pro 4 met hygrostaat 6,5Ltr/24 uur.

Heb ook nog een camera'tje gehangen, nu kan ik vanop men tv naar men plantjes kijken
    IMG_20131105_131432.jpg IMG_20131105_131358.jpg

Comment

let wel op dat men in de bloei niet te hoog gaat met de LV
      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Tussen 40 en 45% max.?

Comment

sigpic
          100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Ziet er goed uit! Volgende keer misschien foto`s maken met de lamp uit?

Comment

Goed idee groengras88 Bij deze,

Dag 32
              IMG_20131105_225932.jpg IMG_20131105_225926.jpg IMG_20131105_225904.jpg IMG_20131105_225831.jpg

Comment

Staat er keurig bij Theo! Pro!

Greetz
                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Thanks El Plantos! Maar laat die pro maar weg hoor Heb gelijk nog een vraagje; die gele bladeren onderaan bij de Guillotine, begin van ondervoeding?
                  Overvoeding lijkt me het niet, ik geef sinds dag 29 pas voeding (alga grow, 2ml bij 1L water).
                  Heb wel 100dagen voorbemeste grond in de potten zitten, heb ze er in overgepot toen ze in het begin enorm gestrekt waren, in een kuil met zaai en stekgrond. Of zitten de wortels dan al langer in die voorbemeste grond? Misschien toch overvoeding? Heeft er iemand een tip om dit te testen, zonder metertjes (die heb ik nog niet).

Dag 33
                  IMG_20131106_110518.jpg IMG_20131105_225704.jpg Zo staan ze er al enkele dagen bij. Het wordt niet echt erger, maar ook niet beter. Wat denken jullie?

Comment

Ja voeding tekort. Maar ik zou beginnen met bloeivoeding.
                    Je hebt toch al topvorming he?

Grtz
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Zou best overvoeding kunnen zijn, maar er zitten hier meer ervaren mannen qua bladproblemen!

Ik ga altijd pas voeden als ze er om gaan vragen, als blad b.v. iets lichter wordt.

Succes en greetz
                      Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Het lijkt me niet zozeer overvoeding. Dit vertaalt zich anders. Eerst gaan de bladpunten schuin trekken om vervolgens vanaf de punt te vergelen.

Die vergeling hier kan ook veroorzaakt zijn door teveel water.

Door te vochtige grond heb je kans op een blokkering en kan de plant bepaalde voedingsstoffen niet meer opnemen.
                        Sommigen proberen dan bij te voeden met gevolg dat de aarde opnieuw te nat komt te staan.
                        Verder gevolg is dat dat de EC waarde van je aarde de hoogte in gaat en je later met overvoeding zal geconfronteerd worden.

Hoeveel en hoe frequent krijgen ze water? Weeg je je potten voor het wateren?
                        Het kan goed zijn dat de planten met de meeste gele bladeren ook het zwaarst zullen wegen.

Even controleren dus...
                        sigpic
                        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
                          Die vergeling hier kan ook veroorzaakt zijn door teveel water.

Door te vochtige grond heb je kans op een blokkering en kan de plant bepaalde voedingsstoffen niet meer opnemen.
                          Sommigen proberen dan bij te voeden met gevolg dat de aarde opnieuw te nat komt te staan.
                          Verder gevolg is dat dat de EC waarde van je aarde de hoogte in gaat en je later met overvoeding zal geconfronteerd worden.

Hoeveel en hoe frequent krijgen ze water? Weeg je je potten voor het wateren?
                          Het kan goed zijn dat de planten met de meeste gele bladeren ook het zwaarst zullen wegen.

Even controleren dus...
                          Helemaal met gamm eens.
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Hoi, bedankt voor de reactie's!

Ik geef ze ongeveer 1L water, sinds enkele dagen met voeding alga grow 2ml/1L water, verdeeld over de 9planten per dag.
                            Zet ze wel niet op de weegschaal, maar til ze elke dag op om te controleren. De potten met de gele bladeren wegen het minst.
                            Bij de meeste is de bloei net begonnen, denk ik.

Net men bestelling nog aangekregen
                            Attached Files

Comment

Hoi,

Iemand nog een opmerking of tip voor de gele slappe bladeren?

Dag 34
                              IMG_20131107_233653.jpg IMG_20131107_233702.jpg IMG_20131107_232713.jpg IMG_20131107_233621.jpg IMG_20131107_233611.jpg

Comment

Trek er voorzichtig aan. ik denk dat ze vrij makkelijk los laten.
                                Mogen in de gft bak
                                If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Bezig...
                                X