Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek

Laat ze hangen tot ze afvallen of afbreken bij de minste aanraking.
    Ze gaan aftrekken kan voor wondjes zorgen.

Verder zuigt de plant de bladeren leeg en gebruikt de resterende voedingsstoffen die er in zitten.
    Nog een reden om ze te laten hangen.
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

@ DenSchimmige: De gele bladeren voelen nog niet "dood", takje zit nog vrij stevig vast aan de stam. Ik ga nog even afwachten.

@ Gamm: Oke, dan ga ik ze nog wat laten hangen.

Comment

Hoi,

Nog wat raad gevraagd. Het was me vanmorgen opgevallen dat de bladeren van men plantjes wat slapjes zijn gaan hangen vannacht.
        Ik had ze geen water gegeven gisteren, ook was de luchtvochtigheid tussen 33% en 37%.
        Als de lamp uit is stijgt deze tot wel 63% (afzuiging blijft hetzelfde dan als de lamp aan is).

Had er de luchtbevochtiger dan maar bij gehaald, deze staat buiten de tent naast de inlaat. Luchtvochtigheid max. 41%. Moet ik hem in de tent zetten?
        Zou dat het probleem zijn van de slappe bladeren of dat ik geen water heb gegeven? Of iets anders? (Water 1L met 4ml plagron alga bloom verdeeld over 9plantjes per dag.)

Dag 35
        IMG_20131109_020819.jpg IMG_20131109_132941.jpg IMG_20131109_133017.jpg IMG_20131109_133036.jpg

Comment

1L voor 9 plantjes is rijkelijk tekort natuurlijk.
          Zulke plantjes moeten wel een halve liter per dag kunnen drinken !
          Met de bloeivoeding zou ik nog niet aan de max gaan zitten nu, misschien zelfs nog een paar keer Grow tussendoor geven.

Een hoge luchtvochtigheid is niet goed in de bloei, die hou je liefst rond/onder de 50%.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ow, dat verklaard veel natuurlijk Zal ze straks meer water geven met wat minder voeding.
            Heb verwarming geplaats, staat op wanneer de lamp uit is. Zo kan ik de afzuiging harder zetten. Zal het straks weten te zeggen (lamp is uit nu) Bedankt voor de raad!

Comment

He Theo!

Een tip Theo: Maak eens foto's net na dat de lamp uit is of voor hij aanspringt!

Levert veel mooiere foto's op, en wij zien beter hoe je dames er werkelijk bij staan...

Greetz
              Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Hoi, El Plantos. Daar heb je een punt

Zal er morgen zeker nog wat foto's van nemen zonder de lamp aan.

Comment

mooi verslagsje Theo1.
                  vraagje heb je een ph meter?

Comment

Theo ziet er goed uit. Ben benieuwd of het watergeven effect heeft gehad.

Comment

@ chronicg: Bedankt! Nee heb geen ph meter. Ik werk met biologische grond en voeding, regelt dat zichzelf niet? (dacht ik)

@ natnek: Thanks! Het water geven heeft zijn effect gehad, de meeste bladeren zijn terug "omhoog" gekomen

@ El Plantos: De foto's zullen voor morgenmiddag zijn, was net te laat thuis

Comment

Theo hoppa, mooi man ben benieuwd naar de foto en het resultaat.

Comment

Na wat vertraging, vandaag toch wat foto's kunnen nemen zonder de Hps aan.

Dag 39. De kwaliteit van de foto's slaagt wat tegen, ga er volgende keer betere maken!
                          IMG_20131112_135940.jpg IMG_20131112_140003.jpg IMG_20131112_140014.jpg IMG_20131112_140041.jpg IMG_20131111_200433.jpg

Comment

Hoppa, Theo ziet er al weer beter uit. Komt wel goed jonge

Comment

Thanks, natnek

Gisteren men blazer omver gevallen Heb nog geluk gehad, 2 takjes gesneuveld
                              IMG_20131116_152937.jpg IMG_20131116_153021.jpg

Nog wat nieuwe foto's genomen vandaag.

Dag 44
                              IMG_20131118_140433.jpg IMG_20131118_140452.jpg IMG_20131115_195929.jpg IMG_20131115_195933.jpg

Comment

Laat ons maar watertanden Theo....

Staat er keurig bij man!!

Greetz
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

Comment

Bezig...
                                X