Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het was men grote kolomventilator die was omgevallen, het ding lag tussen 4planten in.
Nu je het zegt van dat tapen, zal dat straks eens doen. Beter voorkomen dan genezen
Toevalig pas ook zoon ongelukje gehad.. wou de mini fan weer ophangen.. Rats midden tussen de U van de getopte hoofdtop. stammetje doormidden gespleten.
en ook 1 tak bijna af.. gelukkig heb ik het kunnen fixen met een ijzerdraadje om het op de plek te houden en kaarsvet :p
Doet het nogsteeds ^^
If life keeps putting you down, You better stay high
@ DenSchimmige: Gelukkig dat je wat handig bent dan
@ budha54: Hoi, waar koop je zoiets? Vind het niet direct via google. Kan je mij uitleggen hoe je dit gebruikt..?
Ik gebruik nu 100 dagen voorbemeste grond, ben nu enkele dagen gestopt met voeding geven omdat de bladeren heel snel geel werden, nu worden ze minder snel geel.
Is het verstandig om af en toe, toch wat bloei voeding mee te geven in het water?
Thanks El Plantos, weeral een nuttige tip! Voor de volgende kweek, staat de batmix al gereed Zal een stuk makkelijker zijn om juist te voeden, denk ik.
@ DenSchimmige: Leuk, wat handig dat anderen hun kennis delen en er een verslag over maken!
- - - Updated - - -
Fertometer besteld, hopelijk nog voor het weekend geleverd. Heb vandaag bij 4 plantjes wat bloeivoeding mee gegeven (2ml/1L water),
heb de raad van El Plantos gevolgd om goed naar de bladeren te kijken en eventueel voeden of niet.
Comment