Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek

Lijkt me toch overvoeding en/of een Kalium tekortje ?
    Qua voeding zit het niet helemaal jofel.
    De verhoudingen in die grond zullen misschien ook wat verschillen met de behoefte van onze plantjes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hoi, QnQ

Ik zit inderdaad wat te knoeien met de voeding, de fertometer geeft oranje lampje bij alle 9 plantjes (Oranje lampje = bijvoeden).
      Heb bij 1 plant, wat begonnen is als "roestvlekjes" op de grote bladeren nu paars wordt aan de "top" blaadjes. Kan iemand me helpen?

IMG_20131130_140103.jpg

Comment

Kan je een foto plaatsen zonder hps?
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Hoi Nik

Ik krijg er geen betere foto van genomen met me gsm.

- - - Updated - - -

Nu 8 weken geleden zaadje in de grond gestopt. Kan iemand me zeggen hoelang dit plantje nog zal moeten bloeien?

IMG_20131205_010338.jpg IMG_20131205_010413.jpg

Comment

Die gat nog wat meer zwellen, die moet zeker nog een 2 tal weken...
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Als ik naar de 'hps-uit-foto's' van 4 dgn geleden kijk moeten die nog wel even ja.
              Het merendeel van al dat witte haar moet sowieso nog bruin worden, dan ga je de trichomen bekijken om te zien wanneer ze echt klaar zijn.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ Nik: Oke, ik ben alvast gestopt met voeding geven.

@ QnQ: Ik zal straks of morgen nog wat nieuwe foto's nemen zonder hps lamp aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Theo1 View Post
                  Nu 8 weken geleden zaadje in de grond gestopt. Kan iemand me zeggen hoelang dit plantje nog zal moeten bloeien?
                  Normaal heb je zoon 1-2 weken voor het ontkiemen. dan nog zoon 1-3 weken groei en dan minimaal 8 weken (vanaf 12/12 zetting) bloei (kan ook 12 weken duren afhankelijk van soortje ofcourse)
                  met nog 2 weken drogen er achter aan.

Dan heb je een klein beetje idee van richtlijnen

ziet er verders wel goed uit
                  If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Hoi, Schimmige

Thanks voor de info, heb de 2 soortjes opgezocht die ik staan heb en hebben +- 62dagen bloei nodig. Dan zouden die van mij nog een 30dagen moeten bloeien.
                    Zijn er hier uitzonderingen op? Heb bij 1plantje (de kleinste, +- 30cm) dat de haartjes al voor +-50% (licht) bruin zijn.

Comment

Hoi iedereen,

Het is al even geleden dat ik nog iets gepost heb. Ondertussen is men kweekje, naar mijn bescheiden mening goed gelukt
                      Het resultaat van 9 autoflowers tijdens men 1ste kweekje, 345gram droog gewicht, zonder takken e.d.

Nog enkele foto's tijdens de bloei en van het drogen, in men 2de tent (120x120x180 momenteel enkel om te drogen)

IMG_20131211_195404.jpg IMG_20131211_195711.jpg IMG_20131221_195705.jpg IMG_20131222_165948.jpg IMG_20131220_154754.jpg IMG_20140102_131025.jpg IMG_20131222_164809.jpg IMG_20131222_164814.jpg

IMG_20140126_144306.jpg Enkele topjes van de French Guiletain. IMG_20140126_144458.jpg En deze van de automatic Widow. IMG_20140124_133612.jpg Eindresultaat

*De lamp die je ziet hangen in de droogtent, werd enkel gebruikt om goed te kunnen zien tijdens het ophangen van de toppen en controleren op toprot *
                      *De kleur van de wiet op de laatste foto is wat raar, maar hier ziet ie er mooi uit hoor *

Bedankt aan iedereen die me tips en info heeft gegeven, ook aan iedereen die de moeite gedaan heeft om alles door te lezen
                      Maar jullie zijn nog niet van me af, heb een weekje geleden nieuwe zaadjes in men potjes gestoken Groeten!

Comment

Netjes gedaan Theo, ben benieuwd naar je volgende kweek. Succes ermee
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

Comment

Mooi gdaan theo.
                          Geniet van je rookwaar.
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Keurige kweek.
                            Geniet er van.

Comment

Thanks! Enkele vrienden van me hadden het verschil niet geproeft met die van de shop bij de buren (Nederland) die ze dan nog zelf waren gaan halen

Die ene pot, rechts vooraan op de laatste foto zijn wat 'fluffy' toppen maar bomvol thc. Ik denk er een cake mee te maken, 25gr is het.
                              Heb al enkele bereidingswijze's gevonden, maar welke is volgens jullie hier de beste en makkelijkste? Als het kan met gedetailleerd filmpje..

Comment

Proper gedaan en veel bijgeleerd waarschijnlijk.

Bedankt voor het gedetaileerde verslag, leuk om te lezen...
                                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Bezig...
                                X