Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eeste Kweek. 3 x Big Bud (gefem) en 2 x Shiva Skunk (gefem)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eeste Kweek. 3 x Big Bud (gefem) en 2 x Shiva Skunk (gefem)

Die big bud haalt zijn achterstand nog wel in, zo was het bij mij toch Ze zien er goed uit, veel succes!

Comment

Ik zet mijn stoeltje erbij!
      Zien er goed uit tot nu toe, ben benieuwd.
      succes

Comment

Tussen die "rare blaadjes"komt wel nog een lekkere misvormde Bud, die meestal wel net iets meer Thc aanmaakt dan de rest...
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bedankt voor de reacties.

Ze zitten nu in een echt groei versnelling dus is het echt tijd om over te gaan op 12/12
          HPS lamp er in gedraaid en ...... niks.

De growshop zegt dat de lampen nooit stuk zijn dus ligt het aan de reflector en/of belast, maar ja die hebben het prima gedaan met de HPI.
          Ik ga vandaag nog eens proberen. Misschien moet ik gewoon durven de lamp wat strakker aan te draaien.

Tot nu toe hebben wij weinig geluk gehad met de kwaliteit van de onderdelen:
          - Temp/Hydro meter was stuk, moest vervangen worden
          - PH meter was stuk, moest vervangen worden
          - De rits van de deur van de tent is stuk, had geen zin om alles af te breken om het terug te sturen
          - Scrog net van Secret Jardin op gehangen gister avond (is een elastiek net, ik wil het alleen voor steun gebruiken), vanochtend 3 van de plastic haakjes afgebroken.
          - HPS lamp doet het niet

Maar ja ik ben er aan begonnen en laat me niet tegen houden door een paar tegenslagen.

Kan ik eventuele over gaan op 12/12 met de HPI lamp voor een paar dagen?
          Als ik nog een paar dagen moet wachten dan ben ik bang dat mijn plantjes te groot gaan worden voor de tent.

Groeten

DR

Comment

Spijtig van al die tegenslagen man Voorzichtig zijn met het vastdraaien en niet me je handen aan de lamp komen.
            Die ritsen zijn niet veel waard, bij mij was die ook al beschadigt na amper 3weken. Veel geluk gewenst!

Comment

@Theo. Ik heb de fitting onder handen genomen, ik dacht dat de lamp niet goed tegen de positieve aansluiting kwam maar het mocht niet baten. IK heb een hele zachte handschoen die ik gebruik om de lamp in en uit te draaien.

Nu op 12/12 gezet met de HPI. Ik ga een nieuw HPS bestelen, dan weet ik zeker of het aan de lamp of het armatuur ligt. Worst case heb ik een reserve lamp.

We will overcome!

Comment

Ik gebruik de HPI ook nog in de eerste week na omschakeling. 't Is pas als ze ze echt in de bloei gaan dat je de HPS erop moet kieperen. Ziet er erg keurig uit hoor. Misschien dat die kleine big bud wat te nat staat? En je kunt je pH nu wel goed controleren?
                Grtz en succes verder
                Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Mijn probleem met de HPS lampen blijk uiteindelijk te liggen aan mijn digitale belast. Die was niet in staat om een HPS op te starten. Leverancier heeft de belast vervangen en nu werkt het. Nu nog even wachten tot de bloei echt begint!

Groeten

DR

Comment

Dag 33.
                    Dag 7 van 12/12 nog steeds op HPI.

Voeding 1ml/L groei, 1ml/L bloem + 1ml/L Top. Ongeveer 3L elke tweede dag.

Deze Shiva Skunk heeft een vreemde blaadje.

IMG_4049.jpg

Deze heeft bruine puntjes? Ondervoeding?

IMG_4052.jpg

Deze heeft een paar fan leaves met erg veel bladen.

IMG_4055.jpg
                    IMG_4059.jpg

En nu zijn er vier!
                    De Big Bud rechts voor loopt ook behoorlijk achter.

IMG_4065.jpg

Deze Big bug is zo kleine geblijven dat ik het uit de kast heb gehaald. 5 is toch een onhandige aantal in mijn tent.
                    IMG_4068.jpg

Shiva Skunk met de "goede" Big Bug achter.
                    IMG_4069.jpg

Erg korte internode afstanden

IMG_4070.jpg

Over het algemeen ben ik er blij mee. De bruine puntjes en toch een beetje gele bladeren zinnen me niet maar ik ben erg vorzichtig geweest met voeding en water geven, mischien een beetje te voorzichtig?

Groeten

DR

Comment

Hoi Allemaal

Dag 17 van 12/12.

1ml Bloei, 2ml Bloem en 1ml Top van BioBizz.

Sorry voor het geel, volgende keer probeer ik net na dat de lichten uit zijn.

Van de 3 Big Buds is er maar een over. Die is wel groot en sterk

IMG_4658.jpg

Shiva Skunk. Erg compact en bushy.
                      IMG_4655.jpg

Veel topjes.
                      IMG_4667.jpg

Toch die gele puntjes, jammer.
                      Big BudIMG_4668.jpg
                      IMG_4670.jpg
                      Behalve de gele puntjes op een van de Shiva Skunks ben ik heel tevreden.

Groeten

DR
                      Attached Files

Comment

IMG_4727.jpgIMG_4736.jpgIMG_4741.jpgIMG_4747.jpgIMG_4757.jpgIMG_4758.jpgIMG_4760.jpg

De bloei gaat erg goed maar ik zou liever de probleempjes onder controle krijgen.

Groeten

DR

Comment

Beide planten hebben de zelfde medium, pot en voeding
                          Als het geen stek is van eenzelfde moeder, zijn plantjes nooit hetzelfde, dus ook de behoeften niet
                          Voeding tekort zou kunnen, maar bijvoorbeeld van een iets te natte wortelzone worden ze eveneens geel of als ze op de tocht staan kun je ook afwijkende groei zien.
                          De bladstelen op foto #5 zien ook paars, wat duidt op stress.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt voor de reactie.

Deze zijn uit zaad maar daar geld hetzelfde denk ik.

Ze staan in 11 liter potten en ik geef ze iets minder dan een litre per stuk elke 2/3 dagen met Biobizz 1/4/1.
                            Misschien is dit iets teveel van het goede, ik ga ze wat minder geven en kijken wat er gebeurt.

Sommige bladstelen zijn inderdaad erg paars. Er is geen tocht meer maar dat hadden ze wel in het begin.

Zolang de toppen zo blijven doorgroeien ga ik me geen echte zorg maken.

Groeten

DR

Comment

Een paar betere foto's. Tric foto is bijzonder goed gelukt!

IMG_4862.jpg

IMG_4856.jpg
                              IMG_4833.jpgIMG_4844.jpgIMG_4849.jpg

Groeten

DR
                              Last edited by DrRishi; 25 December 2013, 00:25.

Comment

Mooie pics, en mooie planten.
                                Hoe ruiken ze ?
                                Als je de stammetjes tussen twee vingers wrijft krijg je een goeie indruk van de geur

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X