Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eeste Kweek. 3 x Big Bud (gefem) en 2 x Shiva Skunk (gefem)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eeste Kweek. 3 x Big Bud (gefem) en 2 x Shiva Skunk (gefem)

@CyayC<br>
    <br>
    Ik kan je helaas niet vertellen dat ik ze gemaakt heb met mijn iPhone!<br>
    <br>
    Ik gebruik een Canon EOS 650D, 100mm macro lens, macro-tubes, ring-flits (LED) en een remote ontspanner, alles gemonteerd op een statief.<br>
    Omdat mijn vrouw al de camera, lens en tripod had

Comment

Kan je niet zeggen dat je een dure camera gebruikt ipv te willen opvallen met je spullen... nee ik lach maar, wel mooi dat je zo een camerasetup gebruikt. Ik hoopte dat je ging zeggen dat je 2 vergrootglazen gebruikt over elkaar endat je dan met je gsm een foto maakt ... achja tzit niet mee. Als ik dan ook een mooi shot wil dan moet ik effe snel " een Canon EOS 650D, 100mm macro lens, macro-tubes, ring-flits (LED) en een remote ontspanner, alles gemonteerd op een statief." Gaan kopen. Shit:sly:

Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

Comment

@CyayC

Sorry, de helft van mijn bericht viel weg.

Ik kan je helaas niet vertellen dat ik ze gemaakt heb met mijn iPhone!

Ik gebruik een Canon EOS 650D, 100mm macro lens, macro-tubes, ring-flits (LED) en een remote ontspanner, alles gemonteerd op een statief.
        Omdat ik mijn vrouw al de camera, lens en tripod had was dit een leuke oplossing. Ik heb wel naar andere oplossingen gekeken en jij kunt voor weinig geld een USB microscope kopen waar het ook mee moet lukken, wel raad ik enige statief aan als bij hoge vergrotingen is het bijzonder moeilijk om de camera/microscope stil genoeg te houden.

Groeten

DR

Comment

Dat is dan wel weer 100 euro. Dus daar zal ik is over nadenken. Tis allevast goedkoper dan jouw setup he

Verstuurd vanaf mijn GT-I9500 met Tapatalk

Comment

Bezig...
          X