Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er idd een mooie geboorte uit, zorg er ook voor dat je pot met grond op kamertemperatuur is zodat je zaden niet te hard schrikken als ze in hun nieuwe woonst kunnen
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
. ik ben bezig met men tent een testrun te geven voor ikmen potten erin zet maar ik heb nog een vraagje ivm men temperatuur. ik heb nu men tentje een uurtje aan en de temp ging naar ongeveer 31graden, ik heb men afzuiging nu aangezet en de temp daalt wat goed is maar welke temp moet ik nu aflezen er staan er 2 op, eentje met out en in, ok ik veronderstel de buiten en binnen temp maar het bakje ligt in men tent en toch 2 verschillende waarden?
ik ben een leek dus alle hulp is welgekomen ik heb foto bijgevoegd. Lv is blijkbaar ook te laag of zal dat beteren eens de potten erin staan?
Leuke soort chronicq !
mooi setupje ook, zaadjes zien er goed uit, mooi wit worteltje
en ivm je temp, zit er een draadje aan ? want sommige hebben een metertje in het kastje zelf en een externe volgens mij, ik zou nog even afwachten op andere reacties,
ik kan je nog niet zo veel helpen, helaas. ben ook met me 1e kweek bezig.
Verder succes met je ronde!
ik zal af en toe zeker langs komen
jup zit inderdaad een draadje aan met sensor. bombadil wist me vertellen dat het draadje met sensor de out temp was. en dat deze best bij de planten ligt. zal ik zo eens proberen grtz
jup die inlaat is ondertussen onderweg ( thx Cookaap ) en heb ook een lege wc rolletje rond die sensor gedaan (thx Nik)
bedankt allen voor de snelle hulp!!
nog een vraagje: als ik bv een liter water neem en die afzuur naar ph 6 is dat normaal als die er een dagje staat dat de ph terug omhoog gaat en dat ik die terug beetje moet afzuren?
Comment