Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x Super Skunk 600watt Hps Ikea kast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x Super Skunk 600watt Hps Ikea kast

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    Ik ben een paar weken terug begonnen met 2 super skunk meisjes te kweken in mijn omgebouwde Ikea kast. Dit is mijn eerste kweek en ik heb alles met heel weinig kennis in elkaar gezet en ik ben begonnen met kweken omdat ik toch ervaring moet opdoen. Ze staan nu 3 weken en 4 dagen in de bloei, dus op een lichtcyclus van 12/12. Ik had waarschijnlijk eerder op dit forum een kweekverslag moeten beginnen maar beter laat dan nooit!
    Ik heb de zaden van de zaadbank Vision seeds, van de 3 ontkiemde zaden hebben het er maar 2 overleefd dus daar ben ik mee verder gegaan. Ik wil graag jullie meningen over mijn (budget)opstelling en vooral over de gezondheid van de meisjes. Ik zal een paar foto's posten van de groeifase, de opstelling en van hoe ze er nu uitzien. De TL buizen op de foto zijn er alleen maar om licht te hebben voor fotos.
    IMG_1100.jpg
    IMG_1174.jpg
    IMG_1168.jpg
    IMG_1169.jpg
    IMG_1150.jpg
    Ik heb nog een beetje moeite met het neerzetten van de foto's, maar dat komt wel goed.
    Ik wil graag iets meer doen voor mijn meisjes maar ik weet niet echt wat... Ik had gedacht aan het weghalen van alle grote bladen die de toppen in de schaduw zetten maar ik ben bang dat de plant eronder zal lijden.
    Ik weet op het moment niet echt wat ik er meer bij kan zetten dus ik sta voor alles open!

    Laat maar weten wat jullie er van vinden,
    Mvg Floris

    #2
    Re: 2x Super Skunk 600watt Hps Ikea kast

    Hey floris.
    Zoals ik al dacht, ik denk dat je kast te klein is voor een 600 watt.
    Als ik zo kijk op je foto is het 33 graden en dat is echt te warm.
    Ik zou een max. nemen ven 28 graden.
    Ik weet niet of je afzuiging harder kan of je inlaat van verse lucht
    kouder.

    Die grote bladeren laat je het best zitten die dienen.
    als zonnepaneel, als ze in de weg zitten duw je ze
    gewoon een beetje naar beneden zodat je toppen
    genoeg licht krijgen.
    Misschien kun je ze ook wat verder uit elkaar zetten.

    Anyway succes kerel.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #3
      Re: 2x Super Skunk 600watt Hps Ikea kast

      Ok dat is duidelijk, ik heb mijn afzuiger s'nachts op zijn zachts staan en overdag staat hij op vole toeren. Ik meet de temperatuur op tussen de bladeren/op de grond (in de schaduw) en die is van 25graden. Als ik hem op de muur hang(in het licht) komt hij rond de 32-34graden. Ik heb een fan naast de lamp hangen. Ik kan op het moment niet harder afzuigen en ik kan de toevoer ook niet echt koeler maken ( mischien iemand een tip/idee?). Hoe zien de planten er volgens jou uit berry? Ik maar me zorgen over de top ontwikkeling maar misschien komt dat omdat het de eerste keer is dat ik het zie^^.
      Ik weet ook niet echt wat de gevolgen van een te warm klimaat is. Ik kan de planten niet verzetten omdat ik niet met potten werk, ik heb van de heele onderkant een grote "pot" gemaakt. Ik laat morgen mijn raam denk ik hellemaal openstaan om zo de toevoer van koude lucht in de kamer te vergroten en zo ook de inblaas kouder te krijgen, alleen vries ik dan wel weg maar daar heb ik niet zo veel moeite mee als ze zich daardoor beter voelen.
      Veel kweekplezier aan iedereen gewenst en ik verheug me op jullie reacties/tips
      Last edited by FlorisAlice; 10 November 2013, 21:17.

      Comment


        #4
        Re: 2x Super Skunk 600watt Hps Ikea kast

        Hoi,
        Even een update! Ik heb het temperatuur probleem opgelost, toevoer van koude lucht verbeterd met een slang bij het raam.
        Ik zie ook meteen dat de planten veel meer in de toppen stoppen dan in de groei, dus dat is geweldig. Hier een paar foto's:
        IMG_1199.jpgIMG_1201.jpgIMG_1204.jpg
        Ik heb de foto's genomen net na dat het licht uitging om de planten niet te verstoren.

        Ik sta open voor verbeteringen

        Comment


          #5
          Re: 2x Super Skunk 600watt Hps Ikea kast

          Staat er goed bij.
          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



          sigpic

          Comment

          Bezig...
          X