Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 3x AK-47 met LED

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED



    Vandaag de eerste plant geoogst. Deze was dus al geknakt. Vanmorgen de schaar erin gezet, het knippen was toch wat meer werk dan ik had gedacht. De bruto opbrengst (dus ongedroogd en met takken) van deze plant is zo'n 300g. Geen idee wat ik na drogen en het verwijderen van de takken nog overhoud maar ik denk dat het een mooi gewicht is.

    kweek 018.jpgkweek 022.jpgkweek 026.jpg



    De geoogste plant heeft tien weken gebloeid en van zaadje tot finish duurde dit 119 dagen. De twee andere planten staan nog in de kast, althans ze hangen meer dan dat ze staan ! Deze ga ik nog een week spoelen.

    De zaadjes zijn 119 dagen geleden op water gezet en staan nu 116 dagen in de aarde onder de lamp. Na 38 dagen overgegaan op bloeischema, dus nu 78 dagen op bloeischema, tien weken zichtbare bloei.

    Comment


      Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

      Mooie toppen en opbrengst! Laat het je smaken
      Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
      Jack Herer in scrog
      The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

      Comment


        Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

        ik zou opteren om op een andere weegschaal te wegen....

        als het klopt is het een mooi resultaat en je mag er zo een 50 a 60 % aftrekken als je een goede oogst hebt gehad dus compacte toppen etc...
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

        Comment


          Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

          Hoi thugz,

          Helaas heb ik niet heel veel keus in weegschalen, maar voor jou heb ik mijn vrouw even lief aangekeken of ik de keukenweegschaal mocht gebruiken . Deze geeft een iets lager gewicht aan, namelijk 280 gram, maar ach ik kijk niet op een gram meer of minder. Nog even op internet gekeken hoeveel ik nu over zou kunnen houden. Als ik reken met 20% droog gewicht zou ik van deze plant 56 gram halen. Van de andere twee planten zijn de toppen iets kleiner gebleven dus zeg dat ik daar dan ieder 45 gram haal, kom ik toch op een oogst van 56 + 45 + 45 = 146 gram. Daar zou ik erg blij van worden.



          DSC03041.jpg

          Comment


            Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

            daar kan je zeker blij mee zijn. vooral omdat het nog experimenteren is.

            maar er zit toekomst in deze verlichting
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

              Heel mooi gedaan...

              live vanuit het ondergrondse..

              Comment


                Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                Zeer mooie opbrengst, het lange voorgroeien werpt z'n vruchten af
                1ste binnenkweek LED


                Comment


                  Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                  Hey!

                  Gisteren de tweede plant ook geknipt. Het bruto gewicht van deze plant is een stuk minder dan de vorige, dit keer is het 180 gram tegen 280 gram van de vorige. Waarchijnlijk komt dit omdat deze plant met een andere naast elkaar stonden in het hok en de andere plant alleen erachter stond waardoor deze meer groeiruimte had. Onderstaand de foto van de weegschaal.

                  DSC03042.jpgDSC03048.jpg

                  De zaadjes zijn 126 dagen geleden op water gezet en staan nu 123 dagen in de aarde onder de lamp. Na 38 dagen overgegaan op bloeischema, dus nu 85 dagen op bloeischema, elf weken zichtbare bloei.

                  Comment


                    Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                    20-25% hou je over normaal. Moet je nog wel even het gewicht van die takken er afhalen

                    Maar je houdt er in ieder geval een mooie voorraad -en belangrijker- erg goeie wiet aan over.
                    En een nieuwe hobby.
                    Chapeau !
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                      Toch wel een zeer mooi resultaat voor een Led paneeltje van 150W.
                      Veel beginners met een 250W hps halen een pak minder

                      @Bloemetje ga je er zelf ook van roken?
                      1ste binnenkweek LED


                      Comment


                        Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                        HOI!

                        Dit weekend de laatste plant geknipt. Bruto opbrengst van deze plant is 260 gram.

                        DSC03054.jpg

                        De eerst geoogste plant heeft nu 2 weken gedroogd. De takken heb ik nu verwijderd. Netto gewicht is ergens tussen de 50 en 60 gram, helaas heb ik geen nauwkeuriger weegschaal, maar ach het is een aardige indicatie van de opbrengst.

                        DSC03052.jpg

                        Vandaag ook wat gerookt. Veel kan ik er niet over zeggen want ik heb weinig vergelijkingsmateriaal (ben geen ervaren wiet roker). Ik rook wel eens een White Widow en heb wat medicinale cannabis gerookt (Bedrocan). De AK-47 van de eerste plant is niet zo sterk als de medicinale cannabis, maar gaf toch best een lekker gevoel, zeker na een kwartiertje kon ik echt niet meer uit mijn stoel opstaan .

                        De zaadjes van de laatste plant zijn 133 dagen geleden op water gezet en hebben 130 dagen in de aarde onder de lamp gestaan. Na 38 dagen overgegaan op bloeischema, dus 92 dagen op bloeischema, twaalf weken zichtbare bloei.

                        De komende twee weken zal ik nog verslag doen van de andere twee planten (ben zelf wel benieuwd of er nog verschil in zit) en ik hoop ook een wat betere weegschaal ergens te kunnen lenen zodat ik de opbrengst wat nauwkeuriger kan bepalen.

                        Ik ben wel erg tevreden met deze eerste kweek en ga in de toekomst zeker nog meer kweken.

                        Tot de volgende keer!

                        Comment


                          Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                          Mooie opbrengst,puike gedaan.
                          Geniet er van

                          Comment


                            Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                            Die topjes zien er mooi uit, kun je daar nog een close up van nemen? hehe
                            1ste binnenkweek LED


                            Comment


                              Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                              nice


                              live vanuit het ondergrondse..

                              Comment


                                Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                                De laatste update van deze kweek. Ben er ietsjes laat mee, maar ach beter laat dan nooit .

                                De laatste plant bracht ongeveer 60 gram op:

                                DSC03056.jpg

                                Dat maakt het totaal van deze kweek 55 + 50 + 60 gram = 165 gram (dit is een benadering, de weegschaal die ik gebruik is niet heel nauwkeurig)

                                Prima resultaat zou ik zeggen.

                                Ondertussen ook regelmatig wat van gerookt. Over de smaak weet ik eigenlijk niet zoveel te zeggen, voor mij is iedere wiet zo ongeveer gelijk. Wat ik wel heb gemerkt is dat de smaak zeker de eerste weken vrij scherp is en naarmate deze wat langer ligt wordt hij ook zachter. Het effect van de wiet is best aardig. Hij is niet zo sterk als de white widow uit de coffeshop maar het doet er ook niet veel voor onder. Ik merk verder weinig verschil tussen de eerst plant en de laatste plant die ik twee weken langer heb laten bloeien.

                                Al met al een prima eerste kweek.

                                In mei zal ik een nieuw kweekverslag starten over een buitenkweek. Ik denk dat het een Northern lights female auto wordt.

                                Tot ziens!

                                Comment

                                Bezig...
                                X