Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 3x AK-47 met LED

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

    Waaat staan die planten nu nog niet in de bloei

    Geintje

    Alles is al beantwoord door @@pie.

    Ik ga lekker meekijken.

    Laters
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      #17
      Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

      Zou alleen het gele blad er niet af trekken die vallen vanzelf af

      Comment


        #18
        Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

        Ziet er prima uit verder. Ben benieuwd hoe je verder kan afbloeien onder LED.

        Comment


          #19
          Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

          Weer een weekje geleden, dus tijd voor een update (moet wel anders wordt Hollandia errug zenuwachtig ).

          Na de problemen van vorige week is het nu tijd voor wat goed nieuws De dames staan er netjes bij en groeien snel. De eerste twee weken met de kou en ondervoeding zijn ze goed doorheen gekomen. De verwarming doet het goed, de temperatuur blijft tussen de 20 en 26 graden, luchtvochtigheid rond de 60%.

          Onderstaand wat foto's. De gele bladeren onderaan zijn nog van de ondervoeding van de tweede week. Na het geven van de voeding zijn er geen nieuwe gele bladeren bij gekomen.

          Vraag is nu, wanneer kan ik gaan toppen en naar 12/12 ritme gaan? Zal ik dat deze week al doen of nog een weekje wachten?
          vlnr: Eveline, Lonneke, Saskia

          DSC02840.jpgDSC02841.jpgDSC02844.jpg

          De zaadjes zijn 28 dagen geleden op water gezet en staan nu zo'n 24 dagen in de aarde onder de lamp.

          Hier ook nog een plaatje vanaf de zijkant. Daar heb ik nog een vraag over. Cookaap had het over vanaf de derde node toppen. Als je naar onderstaande foto kijkt, zijn dit dan drie nodes en moet ik dus gaan toppen? Of toch nog even wachten op de 5e /6e node zoals QnQ zegt, op zich is de kast groot genoeg voor drie grote planten, maar ik weet niet of ie hoog genoeg is (hij is 160cm hoog).
          DSC02849 internodes.jpg

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Je kan toppen vanaf de 3de node vanaf de loblaadjes.
          Dus eerst heb je de ronde lobblaadjes, dan een node en die node daarboven word de top-locatie

          Over de hoogte, dat zul je een beetje moeten aanvoelen zelf, als het hele harde groeiers zijn dan zul je ze wat eerder in de bloei moeten zetten.
          Gemiddeld groeit een plant nog 2 weken door dus ik zou zeggen op 35cm in bloei zetten.



          Nog vergeten te melden dat de hoogte van de plantjes nu 17 cm is en dus al drie nodes heeft?? AK-47 is dacht ik een sativa, deze zouden toch juist wat in de hoogte moeten groeien??

          Ach, het is voor mij ook allemaal nieuw, dus vooral niet druk maken, ik neem nog een

          Comment


            #20
            Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

            Je hebt idd 3 nodes aangegeven. Stip 1 is de eerste plek waar je zou kunnen toppen, dat moet je nu niet doen, want kan kap je bijna je hele plant om.
            Als je nog wil toppen dan zou ik m op de 6de of 7de toppen, ik kan t niet helemaal goed zien.

            De lengte van het stuk dat je eraf topt moet ongv gelijk zijn aan de grootte van een stekkie.

            Plantjes gaan lekker.

            Comment


              #21
              Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

              Ik zou de vierde internode die je al hebt toppen.
              Je derde internode is al iets te groot.

              Het topje die je wegknipt hoeft echt niet de grootte van een stek te hebben.

              Kijk hier anders eens.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

              Comment


                #22
                Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                Dat hoeft zeker niet de grootte van een stek te zijn maar in zijn geval raad ik dat wel aan.
                Ik bedoel eigenlijk, niet groter dan de grote van een stek. Anders kap je je halve plant om en kun je weer 2 weken langer voorgroeien.

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                  Nieuwe week, nieuwe posting!

                  Cookaap dank voor je reactie . Het leek mij ook dat ik nog niet kon gaan toppen, maar snapte het nog niet helemaal .

                  De planten groeien als kool ! Vorige week waren ze nog 17 cm en nu zijn ze 35 cm hoog ! Onderstaand de foto's

                  DSC02863.jpgDSC02864.jpgDSC02865.jpgDSC02870.jpgDSC02869_aangepast.jpg

                  De zaadjes zijn 35 dagen geleden op water gezet en staan nu zo'n 31 dagen in de aarde onder de lamp.

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                    Gaat lekker hoor, mooie zijtakken ook. Ben je (al) aan het bijvoeden?

                    Je kan dr op de 5de node wel toppen nu.
                    Maar kijk wel ff hoeveel hoogte je nog hebt. Hoeveel is dat?

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                      Hey Bloemetje, mooie kweek man, je plantjes zien er fris en gezond uit, niks verkeerds aan te zien, ik ga af en toe nog wel eens komen kijken! Succes makker
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-homemade-kast

                      Comment


                        #26
                        Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                        Aaaargghhhh, ik heb het gedaan!

                        De toppen heb ik eraf geknepen. Vanmorgen na een heerlijk nachtje slapen dacht ik vandaag moet het maar, dus direct naar de kelder gelopen en tsjop tsjop tsjop daar gingen de toppen. Op de foto de koppen van de dames. Eveline herken je wel, das degene met de grote bos haar wat alle kanten op gaat, de andere twee zijn wat beschaafder .

                        Hierbij de foto:
                        DSC02871.jpg

                        Comment


                          #27
                          Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                          New Member Welcome...

                          ksprivateclub stamped.jpg



                          Nu lekker tot rust laten komen..
                          Na een dag of drie zie je de uitlopers mooi gaan vormen.

                          Doet ook even een mooie foto van de top locatie
                          (het is Zondag voor kerst, toch niets beters te doen)

                          Last edited by Escargot; 22 December 2013, 09:21.
                          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                          Comment


                            #28
                            Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                            Escargot, Dank je! Prachtige oorkonde!

                            Hierbij als dank nog wat foto's van de dames. Eigenlijk zie je niet zoveel verschil tussen met en zonder kop !

                            DSC02872.jpgDSC02873.jpgDSC02874.jpg

                            Comment


                              #29
                              Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                              Oh jij wellicht niet.....

                              Ik ook niet echt hoor.....
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment


                                #30
                                Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                                Ziet er allemaal gelikt uit kerel! Ik ben zelf ook met led/spaarlamp bezig ook een nieuwe ervaring.
                                Ik schuif mn bar kruk bij!

                                Comment

                                Bezig...
                                X