Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 3x AK-47 met LED

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

    Hoi bloemetje , ze staan er mooi bij ,ik blijf volgen grtz
    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

    Comment


      #47
      Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        #48
        Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

        Weer een nieuwe week, dus nieuwe update.

        Nog steeds vallen er onderaan wat blaadjes af, waarschijnlijk te koud en/of te weinig licht daar. Verder zien de planten er prima uit en zijn ze lekker aan het bloeien. Blijf me verbazen hoeveel water ze nodig hebben. Nog een vraag. Ik zie op internet dat plagron ook een soort topbooster heeft, green sensation en sugar royal. Iemand enige ervaring met deze of soortgelijke producten. Helpt dit nu echt voor dikkere / smaakvollere toppen?

        De zaadjes zijn 63 dagen geleden op water gezet en staan nu bijna 59 dagen in de aarde onder de lamp. Na 38 dagen overgegaan op bloeischema, dus nu 21 dagen op bloeischema, twee weken zichtbare bloei.

        DSC02915.jpgDSC02917.jpgDSC02922.jpg

        Comment


          #49
          Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

          zal ook even meevolgen. succes nog!
          grtz
          Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
          Jack Herer in scrog
          The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

          Comment


            #50

            Comment


              #51
              Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

              die plantjes van je doen het goed onder dat ledlampje.
              green sensation en sugar royal zijn een must bij plagron gebruikers
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                #52
                Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                Hi Sweetsmoke ,

                De lamp is te koop bij kweekverlichting.nl ik heb de 150W spectrabox gold. Er zijn ook 200W tot 600W versies te koop. Mijn kweekkastje is niet zo groot (60x80 cm) dus is die 150W genoeg - hoop ik - volgens de handleiding kan deze een 0.5 m2 verlichten.

                Ondertussen ook wat gedaan aan de te koude onderaan. Eerst had ik het warmtesnoer op de vloer liggen, nu heb ik het warmtesnoer nu om de potten heen gewikkeld waardoor de aarde opgewarmd wordt. Dat gaat een stuk beter. Eerst was de aarde tussen de 16 en 17 graden, nu haalt deze een 20-21 graden. Hoop dat de bladeren onderaan nu minder gestressd worden. Kortom weer een verbetering.


                De topboosters maar aangeschaft, kan geen kwaad denk ik om dat eens te proberen.

                Comment


                  #53
                  Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                  Gezien je al zover in de bloei bent zou ik sugarroyal voor de volgende ronde bewaren.

                  Comment


                    #54
                    Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                    Duur beestje!
                    Maar dat heb je nu eenmaal met led!
                    Als ik me later een echte kweeksetup aanschaf denk ik wel dat het led zal zijn
                    dank voor de info!

                    Comment


                      #55
                      Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                      Nou...320 Euries...

                      Ik vind dat nog reuze meevallen.

                      Zo als het eruit ziet, is dit het eerste succesvolle LED kweekje wat ik live meemaak.

                      Hij gaat Super man, ik ben heel blij met jouw verslag.
                      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                      Comment


                        #56
                        Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                        net jouw verslagje eens door gelezen en dat ziet er goed uit
                        ik wou een 400watt versie voor in men dr 90 kopen maar heb dit niet gedaan en een 250watt hps gekocht
                        begin nu toch te twijfelen of ik dit niet binnen een paar maand zou gaan doen ?
                        ik volg eventjes mee in de laatste rechte lijn

                        Comment


                          #57
                          Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                          Die gaan lekker, ben zeer benieuwd na het eind resultaat!
                          Nieuwe ronde: 1e Keer Micro

                          Comment


                            #58
                            Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                            Je bent supergoed bezig met die LED, mijn kweekje is bijna identiek aan dat van jouw. ( ben net met een verslag gestart)


                            Ik blijf je volgen, hou ze groen!!
                            1ste binnenkweek LED


                            Comment


                              #59
                              Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                              Het moment waar ik de hele week naar uitkijk, de update van het kweekverslag, jullie zitten natuurlijk ook allemaal op het puntje van je stoel .

                              Laat ik beginnen met het uiten van mijn zorgen over de bladeren aan de onderkant Er komen regelmatig gele bladeren bij en ze hangen nogal slap. Volgens internet kan dit eigenlijk van alles zijn, voedingstekort, teveel voeding, te nat, te droog, te koud, verkeerde ph. Teveel voeding is het denk ik niet, want dan zouden de bladpunten geel moeten worden. Voorlopig gok ik erop dat de potten te koud worden. De verwarming om de potten had ik alleen aan als de lamp uit stond, met lamp aan ging de verwarming uit en daalde de temperatuur van de aarde naar zo'n 15 graden. Sinds gisteren laat ik de verwarming continu branden. Onderstaand wat foto's van de onderkant, het ziet er nog niet heel erg uit, maar wil het wel in de gaten houden:

                              DSC02932.jpgDSC02933.jpgDSC02934.jpgDSC02935.jpg

                              Aan de bovenkant gaat het een stuk beter, de dames zijn prima aan het bloeien Regelmatig controleer ik de toppen op tekenen van toprot (luchtvochtigheid is nog steeds aan de hoge kant), maar tot nu toe geen problemen daar. Sinds dinsdag geef ik de dames ook de topboosters (plagron green sensation en sugar royal). Met die laatste ben ik natuurlijk te laat begonnen, maar ach baat het niet dan schaad het niet). Een afbeelding zegt meer dan duizend woorden:

                              DSC02929.jpgDSC02930.jpgDSC02931.jpg

                              De zaadjes zijn 70 dagen geleden op water gezet en staan nu bijna 66 dagen in de aarde onder de lamp. Na 38 dagen overgegaan op bloeischema, dus nu 28 dagen op bloeischema, drie weken zichtbare bloei.

                              DSC02920.jpgDSC02924.jpg

                              Comment


                                #60
                                Re: Eerste kweek 3x AK-47 met LED

                                Zijn de bladeren deze week begonnen????

                                Na Dinsdag ??

                                Ik zie trouwens nog niets Werkelijk schrikbarend hoor.

                                Ga niet door gaten en ogen kruipen en kijk het rustig aan.
                                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                                Comment

                                Bezig...
                                X