Ik heb vandeweek me ketelhokje aangepakt om daar voor te groeien en de mannen te stallen voor het verzamelen van het stuifmeel.
Inblaas: via de invoer van de ketel
uitvoer: passief uitlaat systeem van de woning
medium: lightmix plagron
voeding: nog steeds metrop
lamp : 4x philips tornado 20w warm white en 2x tornado van sencys 23w cool white gemonteerd op een kap.
We gaan uiteraard werken met de laatst verkregen reguliere zaden.
en om te beginnen:
2x Black Domina
5x Jack Herrer
8x Blue Chocolate
De vrouwen zullen worden bijgevoegd in me bloeihok en daar de update vervolgen aangezien ik dit topic wil houden voor de voorgroei en de mannen.
De zaden zijn net pas te kiemen gelegd dus het kan even gaan duren voordat de foto's van de plantjes komen maar hier alvast wat foto's van de ruimte. De temperatuur in de ruimte blijft heel stabiel met en zonder verlichting. Met de lamp uit 24 graden en met de lamp aan 25,5 graden.
RSCN3352.jpgDSCN3369.jpgDSCN3370.jpg
Greets en tot later
Inblaas: via de invoer van de ketel
uitvoer: passief uitlaat systeem van de woning
medium: lightmix plagron
voeding: nog steeds metrop
lamp : 4x philips tornado 20w warm white en 2x tornado van sencys 23w cool white gemonteerd op een kap.
We gaan uiteraard werken met de laatst verkregen reguliere zaden.
en om te beginnen:
2x Black Domina
5x Jack Herrer
8x Blue Chocolate
De vrouwen zullen worden bijgevoegd in me bloeihok en daar de update vervolgen aangezien ik dit topic wil houden voor de voorgroei en de mannen.
De zaden zijn net pas te kiemen gelegd dus het kan even gaan duren voordat de foto's van de plantjes komen maar hier alvast wat foto's van de ruimte. De temperatuur in de ruimte blijft heel stabiel met en zonder verlichting. Met de lamp uit 24 graden en met de lamp aan 25,5 graden.
RSCN3352.jpgDSCN3369.jpgDSCN3370.jpg
Greets en tot later
Comment