Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hier de foto's waar je om vroeg Kill3r. Kheb het licht wel aangelaten, beetje bang voor banaantjes, met al dat geflits enzo he. IMG_1358.jpgIMG_1357.jpg
aaaanyway, kgeef hem nu enkel nog regenwater. Gedaan met die voeding, des te minder kans op verborgen smaakjes... Had al is wat gelezen over het curen van je wiet, tlijkt moeilijker dan gedacht. Ik dacht gewoon 'ff men ganja laten drogen, en in de wekpot ermee'.... niet dus.
Je wilt geen directe ventilator op de drogende planten, maar een beetje ventilatie is volgens mij wel aan te raden. Als ik ze droog in mijn hok met wat ventilatie aan dan geuren ze een stuk lekkerder dan als ze opgehangen zijn in een dichte kast zonder ventilatie.
Zonder afzuiging (en bijbehorend koolstoffilter) ga je het anders wellicht ook ruiken?
Dus tijd voor een update. we zijn weer een dikke week verder. Ik ben wel gestopt met voeding geven, ik denk niet echt dat dit nog zo superveel gaat schelen, en ik hou ni echt van de smaak dat supplementjes met zich meebrengen.
ze krijgt ongeveer een 500ml water per dag (regenwater), dit blijkt toch al een lange tijd de juiste hoeveelheid te zijn voor mijn plant.
hierbij enkele foto's van de kleinere topjes, zo ziet eigenlijk de hele plant eruit.
Hier de foto van men 'hoofdtop' er zijn blijkbaar een aantal blaadjes verbrand. Ik denk wel niet dat dit zo'n ramp is, aangezien ik aan men hoofbud niks mis kan zien.
En thanks Wietefras, dan laat ik hem aangesloten. Hij staat toch helemaal onderaan in men kast ingebouwd, dus geen rechtstreeks contact met de drogende plant normaal. En kheb geen koolstoffilter, bij gevolg ruikt heel de garage ernaar maar das niet zo erg, toch?
Zoals altijd, geef me gerust naar men kloten als ik iets verkeerd doe!
Adios amigos
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Misschien wel goed dat ik gestopt ben met de voeding, mss ligt de verbranding van men blaadjes daaraan. Normaal heb ik wel niet overvoed, ik heb minder suppl. gebruikt dan aangegeven, en kweek op gewone zaai/stekgrond. mja, we zien wel
Comment