Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
effe ter info , als je kijkt in je top ivm rot ofzo !!
dan ga je daar niet met je vingers in zitten pulken he :d
neem gewoon blaadje vast dat in je hoofdbud zit en trek er zachtjes aan , als je rot hebt in je top , dan trek je dat blaadje er zo af zonder enige moeite
als dat blaadje goed stevig vast blijft zitten , dan heb je geen rot
ivm je plant zelf , ga je deze nu in 2 keer oogsten ?? eerst hoofdbud , dan de rest ??
groetjes
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
Bedankt voor de reacties gasten! En bedankt voor de tip K1! ik heb er in zitten klooien, maar wel met handschoentjes aan . Er is toch niks losgekomen, en ik heb ook niets gezien dus... Alles oke denk ik dan maar.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
DAG 63 Zichtbare bloei:
Oke. We zitten momenteel aan dag 63 zichtbare bloei. (verpakking gaf aan 60 dagen bloei, maar normaal dat ik er wat over zit denk ik he?) Ze krijgt momenteel nog steeds enkel regenwater, en zo te zien beginnen men toppen stilletjes aan de gewenste kleur te krijgen. Ik ben eigenlijk heel benieuwd naar het eindresultaat, qua gewicht en rookgenot. Dat roken zal geen probleem zijn, maar kmoet nog wel ergens een weegschaaltje op de kop tikken
Voor de rest is er niet zo heel veel veranderd, enkel die bovenste blaadjes aan men hoofdtop zijn wat aan het uitdrogen/verkleuren/afsterven. En K1, ik denk dat ik hem in een keer ga omhakken.
Ik heb hem nu te curen gelegd, en ik heb 2,5 mooie potten gevuld, al bij al een 75gr droog. Heb ook al een groot deel uitgedeeld aan men vrienden... Toen hij pas geknipt was, had ik iets van een 250gr. Hoewel ik niet echt teleurgesteld ben in deze run, hoop ik volgende keer toch een beter resultaat te hebben (Ik mik op een 1gr per watt(hopelijk is dit haalbaar)). Check foto's!!!
Ik heb er natuurlijk al is eentje van gerold... Gewoon om een rookverslag te kunnen opstellen natuurlijk.................................(of ik was gewoon superbenieuwd, dat kan ook natuurlijk )
EINDRAPPORT!
-Buds: Hebben er door de ganse run heen zeer gezond uit gezien. Voelden ook stevig aan, redelijk compact => 8/10
-Geur: Ruikt zeer kruidig, voor de rest een beetje naar aarde, niet echt speciaal.. => 6/10
-Smaak: Ik ben er zelf geen expert in, maar in ieder geval veel beter als die van de shops, dat geeft voor mij persoonlijk goeie punten. Mijn kameraad die wel kan vergelijken is hier wel enthousiast over. => 8/10
-Effect: Eeeehm, een zeer snelle high, komt snel op, is ook snel weg. Nadien was ik echt 'Couch-locked' voor een hele tijd. Dit is voor mij een wietje om thuis te roken, en niet als ik uitga, of nog productief moet zijn => 9/10
-Kweek De kweek zelf was idiotproof geloof ik. Plant heeft er steeds heel gezond uit gezien, zelfs toen ik een aantal foutjes gemaakt heb. Ik denk wel een ideaal plantje is om mee te starten als kweker! => 8/10
-Overall score... Ben heel blij met men kweek, het gewicht viel me niet echt tegen, maar had toch beter gekund geloof ik. Nu, als hij gecured is, ben ik er zeker van dat dit kwaliteit gaat zijn. Overall score => 8/10
Ben net begonnen aan men 2de kweek, die ik uiteraard ook weer op dit forum zal plaatsen. Watch 'Kweekverslagen' closely, Tsjakke is starting with another run mothafuckas!!
Thx voor de tips and tricks allemaal, mede dankzij jullie heb ik weer wat te smoren!
Comment