Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2de ronde barneys farm critical kush hps 600watt dr120
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 2de ronde barneys farm critical kush hps 600watt dr120
thx K1
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
thx cookaap plaats genoeg!
bedankt escargot ga je gang
mway heb de smaak te pakkenHOBBY GROWER
Comment
-
Ik ga in elke pot ook 3 regenwormen doen voor de pot luchtig te houden ook is wormenmest goed voor de dames.
De voeding voor de wormen is dood plantenmateriaal,nu heb ik gelezen dat je een gazet kunt natmaken en na paar dagen laat drogen en mee verpulveren in aarde iemand ervaring hier mee of zou ik dode bladeren gebruiken?HOBBY GROWER
Comment
-
Stoeltje staat klaar. Die waterverwarmer, linkje? Ben wel benieuwd welke, al ervaring mee?
Succes!Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.
Mike's 5x special kush #1 (RQS)
Comment
-
hey Mike01 kom er maar gezellig bij man http://www.desjop.nl/index.php?item=...d=2303&lang=NL
nog geen ervaring mee ga hem nu deze ronde gebruiken,wel mooi ding en temp is handig intestellen greetz
el plantos is een kush liefhebber neem ik aan
Nog wat aan het testen met kachel en luchtbevochtiger.
Nog wat fotos
testen gingen goed heb de afzuiging op 10% staan en tent trekt nog vacum dus goed.
luchtbevochtiger op max ging ik op 90% lv in de tent! dus kan de lv in de eerste weken goed hoog houden 80%+-
met de kachel aan en lamp uit was het 28c temp binnenhuis 20c dus het moet al serieus vriezen eer ik die kachel nodig ga hebben met de lamp uit.
zaden heb ik overmorgen en men lampen ook wss dus normaal start ik vrijdag heb een reserve 600watt greenpower lamp besteld ook.
ga mijn andere 600watt master nog 1 ronde gebruiken en dan zal het beste er wel af zijn na 2 rondes.HOBBY GROWER
Comment
-
Ben begonnen heb 6 ck zaadjes in glas water op kamer temperatuur gedaan en met een ph waarde van 5.7.
nieuwe groei lamp is er en reserve bloei lamp ook,morgen de aarde in de potten doen met mengsel van dode bladeren en als alles goed zit zaadjes erin .
some pics
wat vinden julie van dit voedingschema voor canna is voor watervat van 10 liter
Weken Licht per dag
(uren)Terra
Vega
ml per
10 litersTerra
Flores
ml per
10 litersRHIZO
TONIC
ml per
10 litersCANNA
ZYM
ml per
10 litersPK
13/14
ml per
10 litersCANNA
BOOST
ml per
10 litersEC+ EC Groei Start / inworteling (3-5 dagen)
Nat maken substraat Terra<1 18 34 - 40 - - - 0.8 1.2 Vegetatieve fase Vegetatieve fase I
Plant ontwikkeling in volume0-3a 18 46 - 20 25 - - 1.1 1.5 Bloei Vegetatieve fase II
Tot aan groei stagnatie na vruchtzetting of verschijning formatie bloemen2-4b 12 55 - 20 25 - 20e 1.3 1.7 Generatieve periode I
Bloem of vrucht ontwikkeling in lengte.
Groei in hoogte tot staan gebracht2-3 12 - 71 5 25 - 20 - 40 1.6 2 Generatieve fase Generatieve periode II
Bloem of vrucht ontwikkeling in volume (breedte)1 12 - 71 5 25 15 20 - 40 1.9 2.3 Generatieve periode III
Bloem of vrucht ontwikkeling in massa (gewicht)2-3 12 - 62 5 25 - 20 - 40 1.4 1.8 Generatieve periode IV
Afrijping proces van bloem of vrucht.1-2 10-12c - - - 25 - 50d - 20 - 40 - 0.4 Last edited by weedfrog; 5 December 2013, 19:49.HOBBY GROWER
Comment
-
zeer slecht nieuws vandaag klachten gehad van onderbuurman.
ze zouden al sinds vrijdag wakker liggen van een (gerammel,geblaas) ben bij hun binnen geweest en hoor idd lichtjes men afzuiging op hun slaapkamer.
wel raar dat met de vorige run ik niks klachten heb gehad terwijl de afzuiging harder ging was in de zomer.
die klagen over veel man hier ma ga geen risico's nemen en op de smurfen wachten,dus ga alles weg doen met pijn in het hart iemand intresse in men uitrusting?HOBBY GROWER
Comment
Comment