Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de ronde barneys farm critical kush hps 600watt dr120

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2de ronde barneys farm critical kush hps 600watt dr120

    die mensen luisteren echt naar alles we wonen met 5 in de appartements blok en die klagen over iedereen en bellen nogal rap politie heb maar 6 planten maar dan heb ik wss fikse boet en ben ik men installatie kwijt pfff afzuiging staat op 10% en ze horen het al als ik daar onder ga trekt mijn tent niet vacuum. de boel is hier gewoon slecht geisoleerd spijtig genoeg
    HOBBY GROWER

    Comment


      #17
      Re: 2de ronde barneys farm critical kush hps 600watt dr120

      Een softbox misschien een optie?
      Zijn heerlijk stil vergeleken met een buisafzuiger.
      Heb je buren er ook geen last van.
      Kosten circa 130/150 euro.
      verkoop je de buisventilator druk de kosten.
      Succes met je beslissing.

      Comment


        #18
        Re: 2de ronde barneys farm critical kush hps 600watt dr120

        Ik zie 3 klip fans is dat niet het probleem versterkt dat niet te veel ?

        Peace✌️


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


          #19
          Re: 2de ronde barneys farm critical kush hps 600watt dr120

          @mway dan zit ik nog altijd met de passieve inlaat die maakt ook wat geluid.
          kan gewoon het risco niet nemen dat ze naar de politie zouden bellen hebben ze voor men bovenbuur al gedaan voor geluidsoverlast en ik hoor hem niet heel hard.
          en men installatie staat boven hun slaapkamer heb geen ander plek ben gewoon gefopt met die mensen vind het echt jammer deed het graag en genoot van men eigen wiet maar wil geen boete in belgie lachen ze daar niet echt mee

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          @ blaze it heb er 2 afgezet en passieve inlaat ook dus alleen 1 clipfan en afzuiger geluid is pak minder.
          ben naar onderbuur geweest maar was niet thuis ga straks eens horen of hij nog iets hoort hoop van niet :s
          mijn passieve inlaat is nu 2 zij flappen is mijn tent wel niet 100% lichtdicht

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          met zijflappen gaat ook niet te veel licht in de kamer valt ook dan op als ze in hun tuin zitten en zien blauw of oranje licht pffff
          HOBBY GROWER

          Comment


            #20
            Re: 2de ronde barneys farm critical kush hps 600watt dr120

            Geluisisolatie op de vloer en daar je tent op.
            heb je als inlaat een klein buisventilatortje knip dan van een plaat eierdoppen een reep af ter breedte van je buisventilator draai die er om heen en zet vast met ducktape scheelt alles.

            Comment

            Bezig...
            X