Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x haze scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5 x haze scrogg

Korting op 420shop
    Hallo allemaal Roy is de naam en wil jullie graag meenemen op mijn nieuwe kweek.
    Het is niet de eerste kweek,.. Maar hoop altijd veel bij te leren.
    Zoals gezegd gaan we.. 5 normale haze en dan scrogg

We gaan gewoon lekker op aarde kweken met voeding van hesi. Voor de verlichting.... Ben altijd een iets wat aparte geweest kwa verlichting omdat ik het een sport vind je hokkie te laten draaien op zo min mogelijk stroom!
    Ik ga gebruik maken van een homemade ledlamp van 60 watt verbruik,. Een hps 400 watt verbruik Geschatte licht opbrengst na omrekenen lumen 90000 lumen.

Ik heb alleen nog een vraagje over zon sckakel kast relais tempschakeldingie.. Nog nooit gebruikt maar het wordt kouder dus zag het als een oplossing,. Volgens sluit je hier je hier je lampen op aan,. Je afzuiging,.je verwarming maar ook je inblaas en dat app regelt dan je temp?? Maar ik begrijp die inblaas niet echt,. Ik heb nog nooit een fan op mijn inlaat gehad, hoe werkt dat kwa capaciteit en schakeling als je de onderdruk wilt behouden in je hokkie?

De eerste foto's van de setup komen snel, en hopelijk wordt het een leuk en leerzaam kweekie.

Greets Roy

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
    Last edited by Elmariachi; 1 December 2013, 07:59.

Re: 5 x haze scrogg

Ik hoop voor je dat het lukt met ledlamp van 60 watt. Ik denk dat je beter naar tl kan gaan als je goedkoop energie rekening wil hebben. 6500 k voor groei 2000-3000 k voor bloei.

Led geven geen warmte dus dat heeft geen zin denk ik met het relais schakelkastje maar ik heb ook geen ervaring met zo'n schakelkast.

succes man
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Stroomverbruik van 60 watt ! Geen lichtopbrengst! Die licht veel hoger!
      Maar thnxs man!

Comment

Wat bedoel je voorgroeien met LED en afbloeien met HPS 400watt??
        En een 400 watt HPS geeft ong. 55000 Lumen en 600 W iets van 98000 Lumen.
        En je onderdruk behouden is gewoon een kwestie van inblaas en afzuig goed op elkaar afstemmen, d.m.v. een dimmer met of zonder sensor

Comment

Nee beide aan! Led en hps aan bij groei en bloei! Heb met een luxe meter gekeken maar de 60 watt led levert ongeveer 40000 lumen

Comment

Eigenlijk moet ik de mcd lichtopbrengst neerzetten maar dan wordt het helemaal on overzichtelijk. Met de berekening van candele met licht hoek naar "lumen" is dat de uitkomst!.

Comment

De reden trouwens voor de lage stroomkeuze is dat ik niet nog een keer " boven de radar" uit wil komen!

Comment

Een homemade ledlamp met 60W verbruik die 40.000 lumen levert.
                Heb je het patent geregeld ?
                Ben benieuwd naar je foto's.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Denk dat je een nul teveel hebt neergezet

Comment

Haha,. Mooi dit!
                    Kan er niks anders van maken mensen,. Ga einde middag pics plaatsen,.
                    Gaat niet om hoeveel 1 of 3 watt Leds je hebt maar om de spiegel in je led en je hoek,. Heb je een 180.000mcd led met een 10 gr lens heb ik op 30cm afstand veel meer licht als een 280.000mcd led met 30gr hoek..
                    Nu zitten er bij mij 250 leds van 280.000mcd in een gebogen vorm( parabool langs elkaar om daar om 30 cm afstand stralings hoek 10gr die lichtopbrengst te maken!
                    Let wel,. Het verlichte vlak is niet heel erg groot.
                    Maar de pics volgen people

Comment

Met 10 graden hoek zul je op elke vierkante cm een led nodig hebben zeker ?
                      Oppervlak (van de lamp) is dan 15x15cm ofzo ?

Heb je dan tenminste een datasheet van de leds en lenzen ?
                      Last edited by QnQ; 3 December 2013, 12:07.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                      X