Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Deze soort heb ik nog niet gehad, maar wel De Double Fun, Dessert Queen, Santa Maria en de Killer Bee Honey, maar wil de Royals ook een keer doen.
Daarom kijk ik ook graag mee hoe ze bij jou gaan.
En ja het is toch beter een beetje voor te groeien voor je op 12/12 gaat al is het maar een paar dagen, of wat langer
Als het dan wat tegen zit, heb je toch meer toppen, anders gelijk op 12/12 heb je cola's op een stick, zonder evt. zijtoppen
Een zaailing heeft geen beperkt wortelstelsel.
Als een zaailing 1cm boven de grond komt, is de penwortel al 5cm lang.
Een hoge luchtvochtigheid zorgt er voor dat ze minder snel haarwortels ontwikkelt.
Dat strekken komt inderdaad door licht tekort.
Het heeft wel het nadeel dat de plantjes minder directe wortelruimte hebben als je ze ingraaft.
De netto ruimte onder de plant is minder, dus zal de penwortel minder diep gaan, en sneller rondjes door de pot gaan maken.
Mgoe, als het eenmaal gebeurd is, is het beter ingraven dan die loze stengel helemaal boven de grond te houden
Ik kijk even met je mee, ik ben benieuwd naar de man/vrouw ratio.
Succes !
Ik tel er in de gauwigheid een beetje veel man! Hoeveel heb je er staan in totaal ?
Dat ene plantje, 2 rijen achter het bordje, ziet er een beetje hangerig uit?
Comment