Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bongools Sub Terra Flora I

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Bongools Sub Terra Flora I

    Jo Hippie en Tuinbroek, jep idd dames worden gespoeld, dit sinds donderdag. Dus nog enkele dagen en dan kan de bijl in al zeker 5 planten.

    Harvesttime is nigh!

    Laters!

    Comment


      IMG_2896.jpgIMG_2942.jpgIMG_2946.jpg

      Ik had jullie nog een plaatje van een banaan beloofd, het duurde even voor ik er een deftig op de foto kreeg. het betreft dat licht groen/gelig ding, bijna in het midden van de foto.

      IMG_2740.jpg

      En de dames hoe ze er nu bij staan.

      IMG_2950.jpgIMG_2949.jpgIMG_2948.jpgIMG_2947.jpg

      Tot later allen!
      Last edited by Bongool; 3 March 2014, 21:15.

      Comment


        Re: Bongools Sub Terra Flora I

        Komt vast wel goed nu de houthakker is langs geweest!! Succes man.
        Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

        Comment


          Bongools Sub Terra Flora I

          Bedankt Mzz , nog wat voorbereidingen treffen voor de kap. Mocht het te laat worden gaat mervrouw banaan morgen om maar lang zal het toch niet meer duren ^^ .

          Nu men hoofd aan het breken hoe ik ze in dezelfde ruimte kan drogen, daar brand namelijk nog wat licht en had graag de toppen toch in de donkere laten drogen. Miss toch maar uitstellen tot morgen en een doos fabriceren die dan in de ruimte kan. Kan ik die eerste plant(en) toch behoorlijk drogen.

          Gz

          Comment


            Re: Bongools Sub Terra Flora I

            Fuck het banaantje...lets go brother ...

            Hipps wietsmiley ffwachte....gif....
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment


              Bongools Sub Terra Flora I

              Hehe idd, nog wat plukken vandaag. Ze omhakken zal voor morgen zijn. Eerst maar deftige droogoptie voorzien.
              Kheb er al zolang men best voor gedaan, dus ga het nu ook niet lopen verkloten door dom te drogen ^^ .

              Maat toch op naar de oogst, ik ben nu al een beetje trots

              Laters Hippie makker, spreek je nog!

              Gz
              Last edited by Bongool; 3 March 2014, 22:57.

              Comment


                Re: Bongools Sub Terra Flora I

                Oorspronkelijk geplaatst door de oerhippie View Post
                Fuck het banaantje...lets go brother ...

                Hipps ....
                Sluit ik me volledig bij aan.
                Banaantjes in late bloei komt vaker voor.
                Last desperate attempt om toch nog voort te planten.
                Gewoon over-geile wijven heb je in huis gehaald
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment


                  Re: Bongools Sub Terra Flora I

                  Da's geen laatste poging om voort te planten, bevruchtte planten kunnen dit ook doen.
                  Ik zie het gewoon als (over)gevoeligheid voor stress.

                  Zolang alle planten in je ruimte in dezelfde (laatste) bloeifase zijn kan het verder niet zoveel kwaad.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    Bongools Sub Terra Flora I

                    Hey Escar, ach wat het ook moge zijn ik had me al een beetje voorbereid op de worst case scenario. We zien wel wat het wordt qua hoeveelheid zaad :p

                    Jo QnQ , lang geleden . Leuk dat je nog eens polshoogte komt nemen. Heb jij ondertussen nog wat gaande in jouw mooie keldertje? Kan ik nog wat komen gluren ^^
                    Wat je zegt van die stress sluit ik me volledig bij aan. Hoewel ik men uiterste best heb gedaan, zullen de dames toch erges last van gehad hebben. Miss dat die stroomuitval een eerste trigger was, dat Mg tekort zal ook wel een kanshebber zijn en een lichte overvoeding ergens halverwege de bloei. Qua temperatuur en Lv had ik alles wel mooi op orde. Heel de kweek tussen 18,8 c aan de wortels , en 21 c gemiddeld in het hok bij licht uit. 21,2 c aan de wortels en 26,8 graden max in het hok bij licht aan. De lv kwam niet lager dan 29% en niet hoger dan 50% . Nu heb ik voorlopig deze breeder in me hoofd ( miss onterecht) al afgeschreven. Denk jij dat ze deze vormen van stress moeten aankunnen als fem zaden zonder herma te kunnen worden? Of ligt dit euvel eerder bij mij, en kan ik na deze ene keer niet echt een beeld vormen van de stressbestendigheid van de zaden van Female seeds? Ik ben namelijk nog steeds van plan , eer ik wat geroutineerd ben in het binnen kweken, om te scroggen. En me dunkt dat dit toch over het algemeen ook wel wat stress oplevert?

                    Laatste vraagje ( haha sorry hoor )

                    Of moet ik de fem zaden achter me laten en voor regulier opteren? Wat wel momenteel praktisch nog niet mogelijk is maar dat laten we buiten beschouwing.

                    Het verschil in bloei valt op zich wel mee, ik denk hooguit iets meer dan een week zoals het er nu bij staat. Dit dan tussen de drie sativa phenos en de vier indica en de andere sativa.

                    Tot laters vrienden van de groene teelt!
                    Last edited by Bongool; 4 March 2014, 20:16.

                    Comment


                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        Bongools Sub Terra Flora I

                        Hey QnQ bedankt voor je feedback makker.

                        Ik had over de Bubbles ook wel wat gelezen, maar ga dit in de toekomst dan toch nog wat uitgebreider doen vooor andere soortjes.

                        Dat de Fem zaden gevoeliger zijn is dus iets waar je niet onderuit komt ongeacht de breeder. De komende kweken zullen nog met fem zaden zijn, maar ik overweeg om in de toekomst een ruimte te voorzien voor het voorgroeien, om met reguliere aan de gang te gaan.

                        Deze kweek is alleszins nog een beetje bang afwachten qua aantal zaden maar ik denk dat het wel zal meevallen. De oogstkoorts is wat bekoeld en heb de kap van de banane queen een weekje uitgesteld. Gistere heb ik ze dan omgehaald( update hier aangaande volgt later nog) en trof toch wel aardig wat bananen maar geen zaden. Toch niet aan de buitenkant van de top.

                        Jammer idd in 1 opzicht van die verschillen. Dit omdat ik had gehoopt om ze in 1 maal te kunnen omhakken, gezien de grow ook droog area is. Langs de andere kant heb ik door de verschillende phenos wel meer voeling ontwikkeld met water en voeding geven. Het pheno verschil is duidelijk ruikbaar ook, benieuwd qua smaak.

                        Zowiso ruikt het hier al overheerlijk, maar om te zeggen naar roze kauwgum, niet echt . Time will tell. Ik denk alvast niet dat ik teleurgesteld zal wezen, zeker niet na de schaarhasj van die ene gisteren ^^ . Veelbelovend om het minste te zeggen!

                        Gz
                        Last edited by Bongool; 7 March 2014, 21:02.

                        Comment


                          Re: Bongools Sub Terra Flora I

                          Bongo en rokuh...volgende keer een andere breeder of over op reguliere?

                          Happy days...hippie wiet smiley okeeee.gif!
                          The seeds of today are the flowers of tomorrow

                          Comment


                            Re: Bongools Sub Terra Flora I

                            Jaja Hippie, 1tje is er al om. De update volgt later nog. De andere laat ik zoals het er nu uit ziet nog een weekje staan. Trichs zo goed als allen milky , een enkele amber. Momenteel heb ik reeds een week gespoeld.

                            De volgende ronde zal pas binnen enkele maanden worden opgestart gezien ik nog vakantie heb en dan niet voor eventuele dames kan zorgen. Momenteel was de keuze gevallen op "Deep cheese" en "Deep sweet grapefruit" van Dinafem. Wel nog wat research doen.

                            Gz makker en tot later. Prettig weekeinde

                            Comment


                              Re: Bongools Sub Terra Flora I

                              Goed om te horen, schaartjes uit de kast en knippen maar binnenkort . Dinafem heeft ook wel aparte lekkere soorten. Ik rook op dit moment de New York City Diesel van Soma seeds.
                              Hij smaakt naar rode grapefruit en is zoetig , komt overeen met de Deep Sweet Grapefruit?!

                              Fijn weekend m8...hippie.
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment


                                Re: Bongools Sub Terra Flora I

                                Jo hipster!

                                Ja idd ze liggen al klaar die scharen, maar ik hou me nog even in. Diegene die om is, had wat amber hier en daar, en ook had ik de indruk dat ze niet echt meer aandikte. In vergelijking kunnen de anderen nog wel even. Bovendien werd de bananen productie nogal hoog naar men zin.
                                We kijken het aan en houden jullie op de hoogte .

                                De breeder Soma zag ik al wel ns opduiken, maar heb ik me nog niet echt in verdiept.

                                Zou niet kunnen zeggen hoe die grape smaakt, maar de beschrijving klinkt alvast lekker. Ik hou wel van wat prominentere smaken.
                                Cheese vond ik vroeger al lekker dus die keuze was snel gemaakt. Maar hoe dan ook, heb nog ruim de tijd om me te informeren aangaande de breeder en eventueel nog een andere keuze te maken. Ik wil die herma's toch wat proberen beperken

                                Diesel vond ik ook altijd wel lekker, maar naar mijn herinnering smaakte die niet naar pompelmoes ^^
                                Hoe dan ook klinkt het lekker ^^ haha

                                Kzou zeggen laat het smaken en tot later makker!

                                Comment

                                Bezig...
                                X