Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bongools Sub Terra Flora I

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Bongools Sub Terra Flora I

Goed gehoor vrind! Gebruik wat wortelstiem want men zegt; Een goeie plant begint bij z'n wortelswietsmiley hippert.jpgWIET SMILEY HEADBANG.gifheheheWIET SMILY WAVE.gif!
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Even een kleine update,

Het kleine grut doet het goed, ze zijn 5 dagen oud nu. Sinds gisteren begonnen aan hun tweede set blaadjes.
      IMG_1801.jpgIMG_1802.jpgIMG_1803.jpgIMG_1804.jpgIMG_1757.jpgIMG_1765.jpgIMG_1774.jpg

Bedankt voor jullie interesse tot dusver. Ik ga graag in op eventuele vragen en sta open voor jullie kritiek

Gz en tot later.

Comment

ziet er netjes uit

keep it up
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Mooi dat alles opgekomen is.

Je hebt je temp iig al onder controle

Comment

Thx K1 en Cookaap. Het stelt nog niet veel voor maar een begin moet er ook zijn he

En idd met de temperatuur zal ik vermoedelijk geen problemen ondervinden ^^

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Comment

het begin is er!!
              veel succes man
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Bedankt poepzak!

Daarnet bij de dames geweest en hun
                Schoentjes zijn te klein ^^.
                Er komen onderaan al enkele wortelpuntjes door de gaatjes dus het moment om ze verplanten is daar.
                Als medium heb ik canna terra professional, een growmix zodat ik de eerst weken niet hoef bij te voeden.
                Wel zal ik ze inwateren met wortelstim.

Nu had ik een vraag rond het tijdstip van verpotten. Doe ik dit best wanneer het licht net aan is, of wanneer het bijna zal uitgaan?

Gz

Comment

Als het licht net aan is dan is het bij mij de tijd van overpotten.
                  Dan hebben ze nog de hele dag om lekker in het zonnetje te bekomen.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Aight bedankt voor de tip makker! De 18L potten heb ik gisteren avond gevuld en ingewaterd met wortelstimulator.
                    De potten staan sindsdien mee in de ruimte om al wat op te warmen zodat de dames niet te fel schrikken straks.

Om 19.00 begint de nieuwe lichtcyclus, dan zal ik ze verplanten.

Gz en tot straks

Comment

Het tijdstip van verpotten is inderdaad heel belangrijk - voor jezelf.

Ik kies altijd een moment dat ik goed in mijn vel zit en precies stoned genoeg ben om met een glimlach en met eindeloos geduld aan mijn plantjes te priegelen. Dan weet ik zeker dat ik geen shortcuts ga nemen. Achteraf ga ik er nog even bij zitten om er naar te kijken en te genieten van het gevoel Dat Het Goed is.

Niet dat mijn plantjes beter worden van al dat gedonder. Die groeien toch wel. Maar waar gaat het nou eigenlijk om: Om je plantjes of om jezelf?

Comment

Bongools Sub Terra Flora I

Tja gelijk heb je en zo had ik me het ook voorgesteld ^^. Gisteren net genoeg geduld om de aarde naar behoren los te maken en de potten te vullen.
                        En nu kijk ik al uit naar vanavond , dikke joint van me buite wiet en Mijn Keldertje in hehe.

Even weg van alles en iedereen, ik en me plantjes... Jep het draait om mezelf ^^

Comment

Zo daar zijn we dan!

Helemaal opgekikkert van de quality-time met men dames .
                          Zoals beloofd heb ik ze daarnet verplant naar 18L potten.
                          De potten had ik gisteren al voorbereid.
                          IMG_1841.jpgIMG_1843.jpgIMG_1846.jpgIMG_1851.jpgIMG_1852.jpg

Ik was aangenaam verrast dat ze al zo goed geworteld waren.

Nu de dames in hun uiteindelijke potten staan, heb ik ze ook meteen verdeeld over de twee lampen.
                          Zo staan ze er bij na de schoenentransplantatie ^^
                          IMG_1855.jpgIMG_1856.jpgIMG_1857.jpgIMG_1859.jpg

Zo dat was het voor vandaag.

Tot later!
                          Last edited by Bongool; 17 December 2013, 21:21.

Comment

Heey Bongie,

Zullen ze lekker vinden die 18 ltrz potten! Deze manier van overpotten heb ik nog nooit van gehoord...

Ik knijp in de potjes zodat de aarde aan de wand loslaat, hou mn middel- en wijsvinger om het steeltje
                            tegen de aarde aan en keer m om...dan laat ik m zakken in het voorgevormde plantgat.

Zo zijn er vele methoden, haha

Gaat zo door, veel geluk met je 1e binnenkweek maatjewietsmileyzwaaien.gif Hippie
                            Last edited by de oerhippie; 18 December 2013, 20:51.
                            The seeds of today are the flowers of tomorrow

Comment

Thx hippie!

Ja je moet roeien met de riemen die je maakt he ^^ Soms maakt men het zich al 'ns lastig, maar op zich verliep het vlotjes. Ik wou zo min mogelijk het kluitje vervormen met het oog op wortelschade.

We doen ons best verder, hoop dat het lekker mag blijven lopen.

Laters makker!

Comment

Even een snelle update,

Gisteren had ik de lamp op zo'n 40 cm hangen boven te plantjes. Het lijkt dat dit iets te dicht was, enkele hebben licht krullende bladranden.
                                De lamp maar meteen wat hoger gehangen, deze hangt nu op +/- 48 cm.
                                IMG_1878.jpgIMG_1879.jpgIMG_1880.jpgIMG_1881.jpgIMG_1883.jpgIMG_1874.jpgIMG_1898.jpgIMG_1900.jpgIMG_1901.jpgIMG_1903.jpgIMG_1904.jpgIMG_1905.jpgIMG_1906.jpgIMG_1907.jpgIMG_1897.jpgIMG_1895.jpg

GZ
                                Attached Files
                                Last edited by Bongool; 20 December 2013, 20:27.

Comment

Bezig...
                                X