Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hallo bongool
Je waarschuwde mij nog, gewoon elke dag wegpeuteren, maar zoals je zelf al zei met een ventilator kan zo de hele boel bevruchr zijn.Wat rot
ze zien er zo mooi uit.
Ik denk toch dat je er nog
wel wat te roken afhaalt.
Moet het juist jou treffen,
ik vond het fijn dat je mij
waarschuwde, en nou heb je ze zelf.ig jammer!!!!!
Thx thugz en shifty!
@tuinbroek: haha ja makker tis omdat ik ze al had dat ik panisch was . En ze overal zo'n beetje zag schade lijkt enigzins beperkt voor zover ik het kan inschatten. We zien wel wat het brengt.
Haha een goeie escar, jep het schittert allemaal als ware het diamanten.
Kijk wel uit voor de zoutkristalletjes als je probeert binnen te glijden , een gewaarschuwd slak is er twee waard.
Leuk overigens dat je nog meekijkt kerel , we gaan naar het einde toe!
Hoi bongool
Nou die knotsen zijn ook niet mis, die paar banaantje s goed in de gaten houden, ik ga ze donderdag knippen.
Mooie foto's trouwens kicken he die trichomen! !!! Ik lust er wel pap van, de trichomen worden al
Milky? Of zie ik dat verkeerd?:eek:
Gr.tuinbroek
@Tuinbroek: Hoi kerel, idd tzijn mooie colas aan het worden, ben razendbenieuwd hoeveel ik er zal afhalen. Die foto's zijn zowat het beste wat ik uit men telefoon krijg zonder microscoop, nog even geduld dan zal men bestelde wel arriveren. Voor zover ik het kan zien beginnen de trichs van de indica dames overwegend naar milky te neigen, die van de sativa dominante zijn nog zo goed als allen helder.
@Thugz , Jack en Mway: Hehe bedankt! Ja nog even. Ik kijk uit naar duidelijk beeld op de trichs zodat ik kan bepalen om te starten met spoelen.
Hoi bongool
Ben je al aan het spoelen?
Zal wel niet lang meer duren. He ik heb die nieuwe gesponsorde voeding ook binnen en heb mijn topic gestart.
Het is voor mij ook allemaal nieuw.Ben ff een bio zaden weker aan het testen.Ik hoop dat het doet wat het zegt.
Gr tuinbroek
Comment