Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Al weer hard op weg met deze ronde zie ik al weer. Als ik me ff omdraai loop ik gelijk weer een heel eind achter. Je begint steeds handiger te worden zie ik ook al.
    Gaat alles nog een beetje naar wens of zijn er beren op de weg gesignaleerd.

Comment

keep-calm-and-sit-down-45.jpg
      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Update #8

Ontkiemperiode afgerond: 4 dgn (start 12-12)
        Groeiperiode gestart: dag 25 (start 16-12)
        Bloeiperiode nog niet gestart
        Droogperiode nog niet gestart

09012014 - SSH - Overview.jpg

Temperatuur: 19 graden - 27 graden
        Luchtvochtigheid: 50%
        Wattage: 400Watt
        Consumptieve behoefte

De plantjes krijgen voorlopig alleen afgezuurd water met soms wat BioHeaven. Voorzover ik kan zien zitten ze nog meer dan voldoende in de voeding. Verder staan ze nog best vochtig, het extreme verdampen dat ik met de smartpotten had verwacht, blijft uit. Ik blijf nu terughoudend met water geven zodat het binnenste van de kluit ook droger kan worden.

Mainlining

Een aantal plantjes is inmiddels voor de tweede keer vast gezet. Foto's waarop dit te zien is zullen bij de volgende update komen. De komende dagen zal de rest gaan vast zetten zodra dat ook goed kan. Ik was bij SSH-1 weer iets te vroeg. Breekt er 1 zijtak af SSH-1 gaat dus 4 toppen missen. Nog 76 totaal over...

Verder wacht ik weer met toppen tot de uitlopers voldoende gegroeid zijn.

09012014 - SSH - 5 - Beschadeging.jpg
        De SSH-5 gaat verder prima. Alleen is nu al een klein verschil te zien in de groei met de duidelijke oorzaak in 1 beeld gevat. Als je goed kijkt zie je dat de linker 2 uitlopers iets kleiner zijn dan de rechter uitlopers. De oorzaak ligt in de beschadiging op de linker horizontale tak. Deze moest de plant eerst herstellen voordat de groei weer volledig naar de zijtakjes kon. Dit levert dus een kleine vertraging in de groei op.

Foto's

Als eerste natuurlijk de vergelijkende foto van de SSH-1 (voor het afbreken van de zijtak )
        06012014 - SSH - 1.jpg09012014 - SSH - 1.jpg

09012014 - SSH - 2.jpg09012014 - SSH - 3.jpg09012014 - SSH - 4.jpg09012014 - SSH - 5.jpg

Drie Vingerig Blad09012014 - SSH - 1 - drievingerigblad.jpg

Leave Your Comment
        Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Nou, wat voor blad probleem heb jij?
          Zie paar verbrande puntjes, en verbrande plekjes in je blad(foto 7)
          sigpic

Comment

De vorm begint er al mooi in te komen.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Na het toppen heb ik ook vaak vreemde bladeren. Komt volgens mij door de stress die ze daarbij ondervinden.
              Bekijk de bladeren van deze plant maar eens:

In deze fase niks om je zorgen over te maken.

De volgende set bladeren bij een volgende internode zou er normaal moeten uitzien.
              Last edited by Gamm; 10 January 2014, 11:45.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

De volgende set bladeren zijn ook weer 5 vingerig. Lijkt inderdaad allemaal wel mee te vallen.

@SmokinDad: Die plekjes op dat blad komt omdat de puntjes tegen de aarde hebben gelegen.
                Topic: The MainLining Adventures II: Bloemschikken!

Het is niet zo zeer de bestemming maar de reis die het zo verdomde leuk maakt!

Comment

Arrgg. takkie gebroken. Ach shit happens rolly. Die plant die het ff minder naar haar zin heb zal wel gaan bijtrekken. Alleen heb ik zelf nooit geen last gehad van bladvervormingen na het toppen. Dus waar dat vandaan komt weet ik ook niet echt zinnigs over te zeggen. Ze staan er wel er mooi groen bij, dus ik weet ook niet echt wat hier nou de oorzaak van is. Maar ja gewoon ff afwachten, ze gaat al weer een stuk beter begreep ik. Verder toch lekker aan het hobbien zo.

Comment

En hoe staat het erbij?
                    If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Bladvervorming na het toppen heb je dikwijls als je top actie eerder een fimm-actie was

Ik heb dat al dikwijls gehad enkele internoden halve bladeren op die tak en dan na 2 uitschieters er alweer uitgegroeid ...
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Bezig...
                      X