Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project Freesmoke has begun :d 5cheese eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Project Freesmoke has begun :d 5cheese eerste kweek

Mijn vochtigheidsmeter zegt ll, wat betekent dit? heb een zaadje onder tl gezet en voor temperatuur de grote lamp aangezet maar nu geeft hij bij vochtigheid ll weer

Comment

Temperatuur 29graden in de tent, aansluit stuk gehaald en nu bezig met af en aanvoer buizen te plaatsen, nadat dit zorgvuldig gedaan is en even gebold heeft volgen er foto's

Qnq, sorry ben niet echt een fotogeniek persoon :p zal men best doen ze recht te krijge volgende keer :d

Poepzak, ik hoop het en nja daarom hebik ook een grotere filter en afzuiging, en een lekker kaasje ruikt altijd heerlijk, al blijf ik realistisch aangezien het men eerste oogst is

Thanks for the comments

Comment

foto's op de pc zetten recht draaien en dan pas uploaden.

@Blani hij heeft gewoon de uitlaat in dezelfde kamer als de inlaat. Ok verse lucht is beter maar ik draai nu ookal ruim een jaar op deze manier(af en toe raam open) aangezien ik anders met 160 slang door me hele huis heen zit. Soms kan men niet anders he

greets & good luck

Comment

Thanks :d alleen heb ik echt moeite met de temperatuur te regelen hehe weer 31 graden nu... heet zaadje groeit wel lekker de blaadjeszitte te duwe alseen gek^^ afvoer is geregeld voor de aanvoer moetr ik nog iets verzinnenn

Comment

Tijd voor een update leek me
            foto 1 (1).jpgfoto 2 (1).jpgfoto 3 (1).jpgfoto 4 (1).jpgfoto 5 (1).jpg

Foto 1: ee, va, de zaadjes is na 48 uur enorm vooruit gegaan en dit is dus ook de eerste geworden die ik in de plug onder de tl heb staan
            Foto 2: sta net op en dit zijn de waardes
            foto 3: de achtertste 3 pluggen zijn gevuld met zaadjes, eentje is tot nu toe doorgebroken de andere 2 zijn er gisteren avond ingezet
            Foto 4: heb de afzuiging naar de badkamerafzuiging geleid en nu ben ik alleen een mogelijkheid aan het denken voor de aanvoer(foto 5)

En sorry Blani maar de foto's krijg ik echt niet gedraaid meer info hierover zou leuk zijn. :d

Dit was het weer, comments of tips, please let me know :d

Comment

Wel, zoals gevraagd, hier heb je een tip...

Mijn nek zegt bij voorbaat dank!
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

hehe tis niet alsof ik jullie invalide maak he...
                maar dankje nu weet ik dat
                Prachtige feedback

Comment

Tijdje geleden,dus tijd voor een update dacht ik.

2 hebben heter uiteindelijk maar gehaald, dus volgende keer hopelijkmeer geluk.

Degene die het gehaald hebben zijn wel heelmooi aan het groeien, en eentje ga ik denk ik als moederplant gebruiken voor stekke te maken ervan.

Deze foto heb ik inmiddels al de 2de keer geknipt, blaadjes en plant groeit als een baby, nauwelijks bij te houden.:d
                  Geef ze rond de 250-500ml per dag naarvanand hoe ze eruit zien(met canna vega)
                  foto 1.jpg

Dit is de eerste plant die ontkiemd is en word ook mama plant
                  foto 2.jpg
                  En dit is de 2de plant, ga hopen dat de stekjes goed bollen zodat ik er eventueel 2-3 bij kan zette, met 2 plantjes ga ik niet zo een hoge opbrengst hebben vrees ik
                  foto 3.jpg
                  Alles lijkt goed te gaan, nu geduld en hopen dat de stekken goed lukken

Comment

Die eerste moederplant lijkt reeds te bloeien of zie ik dat verkeerd?
                    sigpic

Comment

Yep, dat staat allemaal in bloei.
                      Waarom knip je die blaadjes er af ?
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Blaadjes nemen onnodig veel voedingsstoffen weg die normaal naar de toppen kunnen gaan eens id bloei, en ze staan nogmaar 2-3 weken onder de 600w lamp dus twijfel of ze al id bloeizijn, wil ze liefst nog wat laten groeien in lengte, maar zoals eerder vermeld is dit de eerste keer en weet k dus niet zeker waar op te letten, heb dit advies gekregen van een vriend van me die nu al 3jaar zelf teelt, maar andere adviezen zijn altijd welkom.

Ps foto's zijn eindelijk normaal recht dus dat is ook opgelost haha

Thanks for the feedback

Comment

NOOOIT bladeren aftrekken knippen.

dit zijn je zonnepanelen en op het eind trekt de plant de voeding nog uit het blad.

ik had dit bij mijn eerste kweek ook gedaan veeeeel spijt van gehad
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

oh okaj dankje voor de tip dit wist ik niet:o

Comment

Op hoeveel lichturen staat ze?
                              Denk echt wel dat ze aan het bloeien is... Misschien dat een meer duidelijke "HPS uit" foto kan helpen.

Weet dat je van bloeiende planten zo goed als geen bruikbare stekken kunt nemen.
                              Ze maken geen deftig wortelgestel meer aan.
                              sigpic

Comment

Ja hier maakte ik me ook zorgen om, nu heb ik hem staan op 18/6, maar af en toe is die een uurtje uit als men vader langskomt aangezien hij dit niet mag weten.
                                Als ik nog stekken ga nemen ga ik dit vandaag doen.
                                En die hps uit wat houdt dit precies in? dat die zwarte strepen eindelijk wegzijn of?

Dankjulliewel voor de tips, maak me best een beetje zorgen nu, ze zijn echt vrij klein, dus als ze nu al in de bloei schieten heb ik denk ik nog geen 10g per plant droog..

Vanavond Sowiso update.

Comment

Bezig...
                                X