Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project Freesmoke has begun :d 5cheese eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Project Freesmoke has begun :d 5cheese eerste kweek

Oorspronkelijk geplaatst door Weedmakeslaugh View Post
    ...nu heb ik hem staan op 18/6, maar af en toe is die een uurtje uit...
    ja maar ... ja maar ...
    Joe make me ook laugh.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

hoezo is dat slecht? de groeifase is toch meer dan een maand en de bloeifase 2weken? of vergis ik me hierin?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

of bedoel je dat die een keer id week een uurtje uit is?

Comment

Van de lichturen mag bij gebruik van regulier zaad niet afgeweken worden. PUNT.
        Neem eens een foto zonder HPS, dan zullen we duidelijk, zonder die zwarte lijnen, zien indien ze reeds bloeien of niet.

Bloeien ze al, dan schakel je best geheel over op 12/12 en laat je ze verder doen wat ze horen te doen.

Trouwens, zo klein zijn ze niet hoor. Velen zetten ze reeds sneller op 12/12.
        Hier komt echt wel meer dan 10 gram vanaf hoor.
        Aan je reacties en handelingen is het goed te merken dat dit je eerste kweek is.
        Maar daarom zijn we hier om je te helpen.
        sigpic
        100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Dat is zeker slecht de plant dient een dag licht te hebben en een aaneengesloten nachtperiode
          De groeifase is aan jou om te bepalen de bloeifase is 9-11 weken
          Een hps uit foto betekent een foto zonder dat de lamp aanstaat
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Aaah ok, lamp gaat automatisch uit om half 12 dus kan dan pas foto maken :p de 'bloemen" zijn allemaal nog groen en blaadjes groeien heel snel bij,ik las eerder dat deze als zonnepalen werken, maar als je deblaadjes wegdoet heb je toch betere luchtstroom van onder en meervoeding over voor de toppen?

En inderdaad ja ben nog een beginner, vandaar eerste kweek en dit verslag:p Zou liever ookandere mensen helpen maar als ik de kennis niet heb zwijg ik liever int algemeen.

Thanks voor de tips en zal asap eenfoto maken met de lamp uit

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Misschien ook wel leuk detail, als ik de tent opendoe begin ik al een typische geur te herkennen.

Hopelijk smaakt hij zoals die ruikt ^^

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
              Weet dat je van bloeiende planten zo goed als geen bruikbare stekken kunt nemen.
              Ze maken geen deftig wortelgestel meer aan.
              Klopt wat hij wel kan doen is ze reveggen, maar is zwaar kwa stress.

Comment

godverdomme he, ik ga net naar de headshop met die vriend met veel ervaring, staat er Merchessaile ofzoiets( nederlandse douane)
                Dus nu is alle info die ik had weg en ben ik best in paniek..hij was eht niet slim, hij had 50g ofzo van zichzelf bij...

Dus stekken ga ik zowiso nietmeer doen denk ik, alleen volgt de foto straks voor of ze id bloei moeten ofniet, hopelijk kunnen jullie hier genoeg aan zien

Comment

Ga morgen toch een poging doen om te stekken, niet geschoten is altijd mis zeggen ze :d
                  Heb net wat foto's gemaakt met de HPS uit:
                  foto 1.jpg Dit is de moederplant
                  foto 2.jpg Die zoals jullie zien al aardig is aan het gaan
                  foto 3.jpg Mede ook de bloemetjes, dit is waar de toppen aankomen als ik me niet vergis?
                  foto 4.jpg Dit is de 2de plant( valt me op dat deze echt felgroener is dan de andere al is deze ietsje kleiner en precies wat dichter 'bebost'
                  foto 5.jpg Zo ziet het geheel er uit: ventilator, emmers voor vochtigheid de lampkamp en de afzuiging staat er net niet op zie ik net (deze zal zowiso nog volgen)

Dat was het weer, nu lekker eentje roken en dan snel bed in morgen stage doen en dan stekken, zal proberen foto's te maken zodat het stekken duidelijk uitgelegd word:d

Groetjes en slaapgoed iedereen
                  Attached Files

Comment

Ziet er niet slecht uit!
                    Ik denk wel dat je met een tekort zit, ik weet hier nog niet veel van; maar aangezien je bladeren wat 'klauwen' (zie 3e foto) en niet zo groen zijn zou ik zeggen een stikstoftekort. Zoek wel eerst nog op voor je er iets aan probeert te doen, het is slechts een vermoeden dat ik heb!
                    een goeie kweek nog!

Comment

Dankjewel, maar denkd at waar ik de zadenhebgehaald ze me niet bepaald verkocht hebbenwat ze zeiden.

Het zouden oorspronkelijk 5 cheese zaadjes zijn, maar de moederplant lijkt me neteen autoflower ofzo..
                      Het klauwen is intussen opgelost ik gaf hunper hoeveelheden water, nu kijk ik naar ze en kan ik al wat herkennen als ze dorstig zijn ofniet.

Ook echt vet vind ik als je ze water geeft, je na 15 min alziet dat ze 'fleuriger' zijn:p

Zal nog wel even duren voor ze klaar zijn om in de bloei te zetten, wil er toch ook iets vanaf halen he ^^

Dankje voor je comment :d

Comment

Dat klauwen is door een verkeerde pH.

Ze bloeien toch al ?

Bel die shop op, en vraag of ze autoflowers hebben gegeven.
                        Dan weet je of je de lampen op 12/12 moet zetten of dat ze op 18/6 moet blijven tot het eind.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

En voor de pH laat ik de emmer 24u in een kamer op kamertemperatuur en dan geef ik het pas aan de planten, dit was toch om de waarden te stabiliseren dacht ik?

En idd ben nu wel een beetje in de war hoe de lamp nu moet staan... ze zijn allebei nog vrij klein

En de kleine plant bloeit toch nog niet?(of zie ik dit verkeerd)

Ik ging voordien naar het kamp en heb die zaadjes via hun maar denk dat er een andere bij zat, ze groeien ook anders..

Zowiso dat ik bij de volgende kweek sumo seeds of royal queen neem.

Comment

Hej iedereen maak me eigenlijk een beetje zorgen, de plant die al in bloei lijkt te staan is nu 55-60cm en de gewone 40 cm, ze zijn al mooi gegroeid ook qua vegetatie lijkt het redelijk in orde

Ga straks als het licht weer uit is wat foto's maken, maar zou iemand me kunnen vertellen als ik ze al id bloei moet zetten??

Heb al veel opgezocht maar aangezien het men eerste keer is wil ik ze echt geen pijn doen dus, all tips are welcome

Comment

Een update, heb ze sinds vandaag op 12/12 gezet.
                              plant 1.jpgPlant 1 plant 2.jpgplant 1
                              plant 3.jpgplant 1
                              plant 4.jpgplant 2 plant 5.jpgplant 2
                              plant 6.jpgplant 2

de 2de plant ziet er echt mooi uit, nu een maand en 10dagen bezig, hopelijk kan ik binne een maand oogsten en binnekort men eerste eigen jointje roken :d

Comment

die staan toch al langer in bloei hoor dan vandaag.....
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bezig...
                                X