Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project Freesmoke has begun :d 5cheese eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Project Freesmoke has begun :d 5cheese eerste kweek

Yep staan zeker al meer of week in bloei. Zeker houden op 12/12.
    En i.v.m. je afzuiging, had gelijk gezien in 1 van je foto's dat in de buis van je afzuiger een bocht zat van meer dan 90 graden. Kan dit?
    Zo ja vermijd bochten en zo niet te vermijden probeer bochten van minder dan 90 graden te maken.
    Scheelt je een hoop rendement van je afzuiger. Grtz
    Last edited by Shiva Ketama; 24 January 2014, 19:14.

Comment

Ok thanks voor de tip Shiva, zal er zeker werk van maken.

En Thugz, zoals je kunt lezen in de voorgaande reacties zijn ze al langer tijdens de 18/6 id bloei geschoten, maar nu leek me een mooi moment om de lichturen te veranderen, had dit eigenlijk ietsje eerder moeten doen. Maar ze zien er goed uit ofniet?

Comment

ja zoiets dacht ik al wel. ja srry heb niet van in het begin gelezen mijn fout. voortaan dat eerst doen
        ze zien er wel mooi uit daar mag je niet van klagen
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Aiit aiit chill, voel me net een klein kind in een snoepwinkel, echt ongeduldig :p

Comment

vandaag weer overtollige blaadjes verwijdert, je begint echt te zien dat de thc zich ontwikkeld in het begin van de blaadjes, en de stukjes topjes die er zijn staan al mooi vol, ga proberen straks een paar mooie foto's maken voor bij het verslag :d

Comment

hoi iedereen, tijd vooreen update en verontschuldiging.. men iphone camera heeft gistere avond de ziel gegeven.. zie alleen maar roze vlekken dus foto's zullen nog wel een paaar daagjes duren.

Nu heb ik een nieuw probleem, zoals eerder gelezen heb ik4 stekjes geprobeerd te maken, eentje heeft het niet gehaald en 1tje krijgt men vriend voor ze bij te houden.

Ik zit nu in bloeitijd en men stekjes zijn dus klaar maar hoe zou ik dit nu best doen? ik kan ze toch niet zomaar bij de bloei zetten he?

Comment

Hoi iedereen eindelijk telefoon terug dus nog eens kleine update.
                3 weken gelede de klok verandert op 12/12, maar dit zegt me vrij weinig aangezien me eerder opgemerkt is dat ze al ervoor id bloei stonden.
                foto 2.jpgDit is de grootste plant op het moment, mooie moedertop
                foto 3.jpgDit is het zusje, die ietsje kleinere
                foto 4.jpgDe moedertop van de kleine
                foto 5.jpgClose up shot ben vergeten van welke sorry mensen haha.

Stekjes zijn mooi aan het meegaan hoop der toch nog 5-10g ieder van af te halen deze zullen binnen dit en 2 dagen ook online staan.

Als jullie opmerkingen hebben of tips hoor ik het wel, ben van 14 december bezig ze staan dus nu een 10 weken in totaal.

alleen weet ik niet echt hoe ik precies kan zijn dat ik ze een hele week in het donker moet laten, iemand tips hoe ik dit kan zien~?

Thanks for watching stay tuned and smoke that green

Comment

Hej iedereen, zit eigenlijk nog steeds een beetje vast, ik kan nergens concreet vinden hoe ik weet dat men planten klaar zijn voor de oogst.. iemand tips aub?

Comment

kijken naar trichomen , google dit maar eens, een simpele microscoop erop en naar de kleur kijken, een kind kan de was doen
                    Maar ze moeten nog wel ff hoor, ik gok dat je trichomen nog doorzichtig zijn.. ik zou nog ff geduld hebben en over een weekje ofzo weer een foto laten zien
                    Last edited by JohnnyHaze; 19 February 2014, 11:23.

Comment

idd, proberen zosnel mogelijk naar de headshop te gaan voor deze microscoop voor trichomen.

Dankje hou alles n ugoed bij, merk ook dat ze nog redelijk wat water verbruiken, een ze dit minder doen is dit ook een teken dat ze klaarzijn niet?

Comment

Hej iedereen, update en hopelijk de laatste :p

Nu ook al +- 13 dagen aan het spoelen, heb met vergrootglas gekeken en de thc erop ziet er goed uit, hij heeft een specifieke geur en de trichomen lijken me wit.

Hier wat foto's
                        foto 1(1).jpg
                        foto 1(1).jpg
                        foto 1.2.jpg
                        foto 1.jpg
                        foto 2(1).jpg
                        foto 2.3.jpg
                        foto 2.jpg
                        foto 3.3.jpg
                        foto 5.5.jpg
                        foto 5.jpg

Eerste 4 fotos zijn denk ik van de eerste plant en de laatste natuurlijk van die andere.

Denk eerlijk gezegd tot het oogsttijd is, maar durf niet totdat ik echt zekerheid heb, zouden jullie me alsjeblieft willen helpen?

Thanks en hopelijk tot zo

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Sommige fotos zijn by the way getrokken door het vergrootglas, hoopt tot het duidelijk genoeg te zien is

Comment

aan de hand van deze foto's kan ik niet zien hoe je trich eruit zien.
                          maar als jij zegt dat ze milky zijn kan je ze in feite oogsten, tenzij je wat meer amber wilt dan zal je nog even moeten wachten.

maar dat zal jij beter weten dan wij denk ik
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Dat is het probleem haha, dit is men eerst oogstje, dus ik heb geen flauw idee wat ik precies moet verwachten. Alle trichomen zijn wit en alleen de laatste letterlijke centimeter van de bovenste moedertop heeft nog 3 witte haartjes afgezien van dat staat die helemaal bruin en wit

Comment

Wow..maarre..
                              Ik ben wel benieuwd naar een paar foto's zonder HPS licht.
                              Ik zie een heleboel kleuren.

Als ik de foto's terug kijk schat ik dat je een week of 7 bloei hebt nu, dus je bent wat te vroeg gaan "spoelen".
                              Nu zou de tijd zijn om te stoppen met voeding en verder gewoon water te geven.
                              Doe je niks meer aan, maar ik gok dat ze nog wel 'n weekje kunnen.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

ok dankjewel QnQ, en zit nog een beetje vast heb geprobeerd zonder hps licht maar dan zijn de fotos echt onduidelijk, ik zal nog wat experimenteren voor betere foto's.
                                heb gelezen tot de oogsttijd kritiek is, een paar dagen telaat kunnen echt veel aan je smaak doen, net als te vroeg.

Ze zijn nu zo mooi geworden dus wil ze ook wel mooi houden :3

Dank jullie wel voor de snelle reactie

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Ga me toch maar een trchomen microscoop halen, na wat online research lijkt me dat het beste.
                                Nu alleen hopen dat die dingen niet duur zijn

Comment

Bezig...
                                X