Dag iedereen,
Ik ben eventjes geleden begonnen met kweken en wil er dan nu ook een een verslagje van maken. Ik had voor Pineapple chunk gekozen als eerste binnensoortje, omdat ik mooie dingen ervan had gezien. Het kweken is allemaal nog vrij nieuw voor mij, dus met deze kweek wil ik vooral veel bijleren en hopelijk ook er een lekker wietje aan over te houden. Verder wil ik nog even zeggen dat ik ervoor gekozen heb enkel 1 plantje groot te brengen. Dat ene plantje heeft wel een degelijk oppervlak om in te groeien(0,36m2) , groot genoeg dus.. Ik heb mijn plantje eerst laten voorgroeien in een mini kweektentje met in totaal 72 W aan TCL en daarna in mijn grotere kast met een 250W HPS lamp. Verder heb ik het Plagron Terra assortiment aangeschaft en verwacht ik ook wat extra te kunnen geven met mestkorrelsvan Aptus. Momenteel zit mijn kleine in haar 2de week van de bloei.
Even een Overzichtje:
1)Materiaal
*Homebox Mini 30x30x60
2)Voeding/Supplementen
*Aptus
3)Zaadje
Pineapple Chunk(Barney's Farm)
Barney's Farm:*Known Phenotypes:
1.: stretched, slowly blossoming, indica-dominant Phenotype #1
2.: short, compact, slowly blossoming, sativa-dominant Phenotype #2
3.: short, stretched, slowly blossoming, sativa-dominant Phenotype #3
4.: Very homogenous variety.
**Vaak langer bij andere kweekverslagen...
Foto's volgen snel!
Ik ben eventjes geleden begonnen met kweken en wil er dan nu ook een een verslagje van maken. Ik had voor Pineapple chunk gekozen als eerste binnensoortje, omdat ik mooie dingen ervan had gezien. Het kweken is allemaal nog vrij nieuw voor mij, dus met deze kweek wil ik vooral veel bijleren en hopelijk ook er een lekker wietje aan over te houden. Verder wil ik nog even zeggen dat ik ervoor gekozen heb enkel 1 plantje groot te brengen. Dat ene plantje heeft wel een degelijk oppervlak om in te groeien(0,36m2) , groot genoeg dus.. Ik heb mijn plantje eerst laten voorgroeien in een mini kweektentje met in totaal 72 W aan TCL en daarna in mijn grotere kast met een 250W HPS lamp. Verder heb ik het Plagron Terra assortiment aangeschaft en verwacht ik ook wat extra te kunnen geven met mestkorrelsvan Aptus. Momenteel zit mijn kleine in haar 2de week van de bloei.
Even een Overzichtje:
1)Materiaal
*Homebox Mini 30x30x60
TNeon 2 x 36W met peer 6500k
Propagator van Root!t
Smartpot 3,8l
*Kweekkast: G-kit Bonanza 250 60x60x176Propagator van Root!t
Smartpot 3,8l
Ventilator: Winflex 185m3/u (+filter) + Extra ventilator buiten kast
Lichtset met 250W Sylvania Grolux
Smartpot 26l
Droognet
Materiaal.jpgSylvania.jpgIMG_0914.jpgRootit.jpgHomebox mini.jpgKast.jpgLichtset met 250W Sylvania Grolux
Smartpot 26l
Droognet
2)Voeding/Supplementen
*Aptus
All-In-One(Mestkorrels)
*PlagronTerra Lightmix
Terra Grow
Terra Bloom
Power Roots
Pure Enzym
Green Sensation
*NoMercyTerra Grow
Terra Bloom
Power Roots
Pure Enzym
Green Sensation
CO2Tabs
Bloom Sensation
Andere Voeding Supplementen.jpgPlagron Voeding.jpgBloom Sensation
3)Zaadje
Pineapple Chunk(Barney's Farm)
Hoogte | 60-70 cm |
Type | Indica Dominant* |
Bloeitijd | 60-65 dagen** |
THC | 25% |
CBD | 1,1% |
Genetica | Pineapple x Skunk#1 x Cheese |
Barney's Farm:*Known Phenotypes:
1.: stretched, slowly blossoming, indica-dominant Phenotype #1
2.: short, compact, slowly blossoming, sativa-dominant Phenotype #2
3.: short, stretched, slowly blossoming, sativa-dominant Phenotype #3
4.: Very homogenous variety.
**Vaak langer bij andere kweekverslagen...
Foto's volgen snel!
Comment