Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnenkweek, Barneys Farm - 1 Pineapple chunk 250W HPS

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste binnenkweek, Barneys Farm - 1 Pineapple chunk 250W HPS

Okee bedankt voor de info!
    De grote bladeren zitten nog ondering, ik heb echt een woud aan dieven weggehaald.

Ik ga een van dees proberen te buigen en plaats er dan foto's van.

Dan hang ik mijn lamp terug goed
    Chillings

Comment

Het is gelukt
      Foto's over een paar dagen.
      Chillings

Comment

fotos???
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Schoontjes!
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Hier ben ik weer, sorry voor mijn late reactie en update... Heb het erg druk gehad tijdens de feestdagen en daarbij komen mijn examens van over een week nog bij.

Bloeidag 39
            Mijn kleine meid is razendsnel toppen aan't maken en die zetten op hun beurt weer goed uit. Ook de eerste trichromen zijn er sinds vorige week. Ik heb na de foto's nog een beetje eraan zitten werken en de toppen die in het midden dicht onder de lamp zaten aan de kant gedaan en met dat ik daarmee bezig was heb ik voor de eerste keer bij dit plantje plakkerige vingers gekregen van de hars. So proud right now

Heb ondertussen wel al enkele probleempjes gehad.
            Ten eerste kwam een week geleden mijn nonkel op bezoek op mijn kot. Natuurlijk heel risky, want niemand in mijn familie (buiten mijn broer) weet dat ik een plantje heb staan. Nu had ik met hem afgesproken om 8u 's avonds. Net voordat hij aankwam rap de stekker van de verluchting uitgetrokken om ze er dan weet in te steken als hij wegging... Nu zie je het al aankomen.. We waren iets gaan eten en ik dacht dat ik zeker terug van voor 11u, want 3 uur is toch al heel mooi en om 11u springt mijn lamp aan, (dus dan zou ik zeker terug moeten zijn om die verluchting aan te zetten). Maarnee 11u, 12u, 1u.. tijd vloog voorbij en het was half 2 ongeveer toen ik aankwam op kot. Zo snel mogelijk kast openzetten verluchting aan en hopen op niks slechts. Was het binnenin een echte sauna geworden en heel de muren volledig nat van het verdampen.. Gelukkig zag mijn plantje er nog goed uit, tot 's ochtends... Heel veel bladeren geel en de bovenste toppen waren dat ook. De ergste gevallen heb ik toen moeten wegknippen. Rook dat ook nog echt naar hooi manman. Heb ik toch wel wat uurtjes klassieke muziek opgezet om het goed te maken met haar.
            Het goede nieuws was wel het feit dat mijn nonkel niks van de inhoud van de kast heeft gemerkt. Morgen komt mijn moeder langs, ben benieuwd of zij er iets van zal merken. Anders ..

Verder moet ik ook nog zeggen dat het buigen heel nuttig is geweest. Ze is nu terug even hoog geworden als voor het buigen. Wat zou er wel niet gebeurd zijn als ik jullie raad niet had opgevolgd... Ik kan nu wel niet zo goed het buigen aantonen op de foto's, maar dat zal wel duidelijk worden als ik ze ga oogsten, ik zal dan gewoon eerst de grote bladeren ervan afhalen voordat ik ze omdoe.

Nu is van gisteren op vandaag weer dezelfde verkleuring geweest in mijn toppen als toen een week geleden. Ik denk zelf dat dit komt omdat ik mijn ventilator op de bovenste toppen had gericht. Zou dit de oorzaak zijn, samen met het feit dat de toppen die verkleurd zijn ook wel een 5-tal cm te dicht stonden bij de lamp(heb ik verbeterd)? Dit leek me ook zo te zijn omdat eigelijk het gaat om de toppen die rechtstreeks lucht kregen van de fan. Daarbij zijn toppen die even hoog staan en waar de fan niet op gericht is hier geen last van hebben. Ik ga er alleszins eens wat over opzoeken.

Tenslotte heb ik nog wat spulletjes bijgekocht. Die fan die je op de foto ziet, PK 13/14, Vita Race en Sugar Royal van Plagron, een bubbleater, een doos tipkes en blaadjes en een pollenpress. Met dat ik deze tekst afsluit ruik ik nog eens goed aan mijn vingers die lekker naar de hars ruiken.
            i-made-this-nigga-smell-my-finger.jpg
            Attached Files
            Chillings

Comment

Hehe, ik ken dat gevoel Ze zien er toch best goed uit. Wordt het niet wat te warm ter hoogte van de toppen?
              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Ja klopt. Ter hoogte van de bovenste toppen wordt het best heet. Ik vrees dus ook dat die vrij fluffy gaan worden zoals ze mij al zeiden. De stampers aan die toppen zijn vrij kort en in veel mindere mate aanwezig, maar pak 5cm lager en aan de zijkanten van mijn kast is het wel beter op temperatuur. Het is ook zo dat zolang ik wakker ben de kast een beetje open staat, er ontsnapt wel licht, maar ook veel warmte lijkt me. Ik zal zodra ik een degelijk fototoestel in handen heb 2 foto's maken, 1 van de minder goeie toppen en een andere van de betere toppen.
                Chillings

Comment

Ziet er heel goed uit!! ben benieuwd wat het eindresultaat gaat worden! groeten van de turk (ge kent me wel :p )

Comment

Bezig...
                  X