Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste binnenkweekje Extreme indica

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
    Jack Herer in scrog
    The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Re: eerste binnenkweekje Extreme indica

Thnx Jack, Ik geef toch wat van voeding bij, ik denk dat die Batmix het beste van zichzelf gegeven heeft en ik zoiezo moet gaan bijvoeden.
      Heb op aanraden van HJM even gegoogled voor een fertometer, maar ik heb gezien dat deze niet zo lang zijn en zou niet tot in het midden van mijn potten geraken ermee.
      Pff ,ik wacht gewoon effen af zoals je zegt

Grtz
      Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

27/01/2014 20 dagen 12/12

Hey medegrowers, vandaag de volledige lijn van bio-bizz aangeschaft (heb QnQ zijn advies gevolgd), zal nu zien wat het geeft.
        Ik heb het groeischema bekeken en zit op de derde week bloei, nu zal ik effen dit schema volgen en we zien wel hoe de dames reageren.

DSC_3367.jpg

Zo, Temperatuur en LV zijn ok
        DSC_3368.jpgDSC_3369.jpgDSC_3372.jpgDSC_3370.jpg

k zie per plant een 7 a 8 toppen(jes) ,gaat goed voor de moment.
        DSC_3381.jpgDSC_3382.jpgDSC_3383.jpgDSC_3380.jpgDSC_3371.jpg

Alles begint zich goed te vormen, ben toch eens benieuwd hoeveel ik van deze twee dames zal krijgen
        DSC_3373.jpgDSC_3375.jpg

Zoals gezegd zal ik het schema nu even volgen van bio-bizz, hopelijk reageren de dames er goed op want da's nogal een redelijke mix en die kleur...... nu ja als zij er deugd van hebben.
        Ik denk dat die batmix,(qua voeding afgeven) bijna op zijn einde is.
        Daarmee nu effen dit testen.
        Grtz Reiko

Comment

Schoone toppen kga mij ook nog die heaven alg. mix aanschaffen denk ik kga zien wat het geeft bij jou e

Comment

@ plukken: kzal zien wat het geeft ee copain.
            bio-heaven & alg-a-mic, t'zijn 2 producten he, ik dacht dat je deze al had .
            grtz amigo

Comment

zo die zien er goed uit hoor! ze hebben het naar hun zin zo te zien ga zo door!

Comment

29/01/2014 22 dagen 12/12

Hellow medegrowers,
                Reeds 2 dagen heb ik nu de volledige lijn van bio-bizz gegeven, de dames reageren voor de moment goed.
                Thnx voor de goeie tips en het aangepaste schema QNQ!!!

Die verkleurde bladeren zal ik laten voor wat het is en zal ze gewoon laten afsterven (ze tonen allerlei tekorten volgens monty's bladprobleemoplosser, maar ik heb er het vertrouwen in dat alles wel goed komt nu ik de volledige bio-bizz lijn geef.)
                Temperatuur en LV binnen de normen.
                DSC_3384.jpgDSC_3386.jpgDSC_3395.jpgDSC_3387.jpgDSC_3396.jpgDSC_3385.jpg

Toppen zijn voorzichtig aan het aandikken en de kleur van het bladerdek vindt ik redelijk MOOI groen toch?
                DSC_3391.jpgDSC_3389.jpgDSC_3392.jpgDSC_3388.jpgDSC_3393.jpgDSC_3390.jpg

Zo ik denk dat ik nu niet veel aanpassingen meer zal moeten doen en rustig het schema verder volgen is de boodschap mijn gedacht.
                Grtz Reiko

Comment

Nice! Dat zijn echt mooie struiken geworden, maatje! met veel topjes afwachten en genieten....
                  komt wel allemaal goed, de nieuwe produktjes gaan hen deugd doen!
                  grtz
                  Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
                  Jack Herer in scrog
                  The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

Comment

Beetje lichtgroen, dus wat extra voeding (of een complete voedingslijn) zal zeker geen kwaad doen!
                    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

31/01/2014 24 dagen 12/12

Hellow growers,
                      Vandaag een waterbeurt gegeven zonder voeding, vanaf morgen terug lekkers voor de dames
                      DSC_3397.jpgDSC_3405.jpgDSC_3398.jpgDSC_3406.jpgDSC_3410.jpgDSC_3399.jpg

Enkele pics van op zij en in het bladerdek.
                      DSC_3408.jpgDSC_3401.jpgDSC_3402.jpgDSC_3400.jpgDSC_3407.jpg

Mooi he...... (kwijl)
                      DSC_3409.jpgDSC_3403.jpg

Comment

De dames zien er goed uit
                        Ik zal ook da schema van qnq gebruiken het ziet er prima uit
                        en zeker een heel goeie basis
                        dus thx qnq
                        neen die bioheaven en alg. mix heb ik nog niet deze zal ik voor een volgende ronde bijnemen reiko👍

Comment

Hey Plukn, ik raad je aan om deze producten al voor je eerste ronde te gaan halen.
                          Je zit nog in de groei, en als je de volledige lijn gebruikt met dat schema van QnQ zul je geen tekorten hebben.
                          Eveneens moet je je water niet meer afzuren en kweek je dan puur Bio.
                          Het is nog niet lang dat ik deze hele voedingslijn geef (ik heb ingepikt op het schema van Q toen ik in de derde week bloei zat en zie nu al een verschil)
                          De oudere bladeren kan ik niets meer aan doe en ik laat die voor wat het is.
                          Maar de verkleuring zet zich voor de moment niet meer verder uit en alles komt terug groener.
                          begin aub nog niet met voeding geven anders zullen je dames overvoedt geraken. (die batmix geeft tot vijf weken voeding)
                          Wel die rootjuice nog geven, dat vinden ze lekker.
                          Voor de rest, ziet er goed uit man!

Comment

Pics ����

Comment

Hoi reiko
                              Ziet er goed uit, wat las ik ook bio? Of in de toekomst? Weer een erbij.
                              Ooit bio wiet gerookt nooit meer anders, tenminste voor mij.Ja hoor ook bio.
                              Gefeliciteerd.
                              Ik kijk af en toe ff mee hoor.We hebben ongeveer de zelfde set up.Veel succes en met qnq zit je wel goed, hij kweekt mooie spullen in
                              zijn lab.
                              Mooie foto's ook een waaier van groen met al
                              tekenen v/d bloei.
                              Gr tuinbroek

Comment

3/02/2014 27 dagen 12/12 dag 44

Hellow medegrowers,
                                Temperatuur en LV zijn ok.
                                Alles onder controle zou ik zeggen
                                De vergeling van de onderste bladeren blijft verergeren ...... kDENK DAT HET GEEN KWAAD KAN WANT DE TOPPEN ZELF ZIJN MOOI AAN HET ZWELLEN? DAS HET BELANGRIJKSTE HE
                                DSC_3413.jpgDSC_3411.jpgDSC_3414.jpgDSC_3412.jpgDSC_3415.jpg

Enkel pics zonder HPS , zoals je ziet gaat het goed vooruit, die kleur kan mssn wel nog iets groener maar ik volg het schema nu zodus hoop ik dat dit verbeterd ..... al vindt ik het toch een moooi groen zenne!!
                                DSC_3421.jpgDSC_3422.jpgDSC_3420.jpgDSC_3423.jpgDSC_3424.jpgDSC_3425.jpg

Een paar pics onder de HPS
                                DSC_3429.jpgDSC_3430.jpgDSC_3431.jpgDSC_3432.jpg

En een mooi close-upke al zeg ik het zelf zonder HPS
                                DSC_3428.jpgDSC_3426.jpg

Zo mensen, voor de moment gaat alles prima.
                                Hopelijk blijft dit zo voor de rest van de bloeiperiode!!!

@ plukn tuffen: voila , de pics waar je om vroeg m8, grtz

@Tuinbroek:Welkom, schuif bij
                                Leuk dat je af en toe meevolgt, dat doe ik trouwens ook bij jouw
                                En inderdaad Ik volg Q ook af en toe en heb zijn labje bekeken, tevens heeft hij me van goede en nuttige info voorzien, dit apprecieer ik !
                                Ik kweek nu al enigszins bio maar de volgende ronde wordt volledig bio met de lightmix van bio-bizz en het bio-bizz voedingspakket.
                                Grtz Reiko
                                Last edited by reiko; 4 February 2014, 23:50.

Comment

Bezig...
                                X