Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds

............. EINDELIJK !!!!

Eindelijk, na 80 dagen zwoeten en zwegen voor de dames hier ... was het mijn moment ...

Gedaan met lief zijn, niks water meer ... kom hier ... ...

De moment waar we't allemaal voor doen ... allee ... bijna dan toch ... ik doe het voor te roken, niet alleen dat kappen

...OOGSTEN...

Eerst de beide dames wiens kopje der al af was maar even uit de tent gesleurd ... nog een laatste foto'tje

DSC06419.jpg DSC06424.jpg 2 Criticals

Dan nog een van de getopte Criticals ook maar eruit gehaald ... deze heeft 3 hoofdtoppen en is wat meer 'paars' dan de anderen ... en heerlijk gesuikerd

DSC06425.jpg DSC06426.jpg

DSC06428.jpg

En dan nog een Critical die ik 'goed genoeg voor consumptie' verklaard heb ...

DSC06434.jpg DSC06440.jpg

Paar uurtjes knippen, en hoop gefriemel met het ophangen later, kon ik tevreden nagenieten van m'n harde werk ....
    Gewicht weet ik niet ... maar weet wel dat ik niet mag klagen voor m'n eerste kweekje
    Zal binnen dag of 10 wel eens alles nawegen om te zien waar we juist gekomen zijn ... zit al over de 50gr droog met die eerste 2 halve planten ..komt wel goed

Eerst geknipte toppen zijn nu 10 dagen gedroogd, en ben zeer tevreden van't resultaat
    Lekker aardse, fuitige smaak, net zoals het zou moeten zijn ....
    En qua effect mag ik zeker niet klagen ! Missie geslaagd zover !!!

De lading die nu geknipt is dan weer 9 dagen langer gespoeld, dus smaakgewijs zal het alleen maar beter zijn hoop ik.

Even piepen hoe het er nu bijhangt in m'n drooghokje

DSC06443.jpg ............ De potten staan klaar !!!!!!

En terug naar het tentje ... eindelijk wat plek

DSC06451.jpg Alhoewel .....

Staan nu nog 3 Noorderlichten in, 1'tje wordt morgen ook naar de slachtbank gevoerd ... andere laat ik nog wat verder geel trekken voor ik ze omgooi ...
    De laatste normale Critical gaat der morgen ook gedeeltelijk aan
    De MonsterCritical ga ik dan misschien nog proberen te scroggen ... ofzoietsindieaard ... zien het morgen wel

DSC06457.jpg DSC06460.jpg

En om af te sluiten nog wat Noorderlicht-topjes ... denk dat ze bijna licht geven ook nog in den donkere

DSC06472.jpg DSC06473.jpg DSC06474.jpg

Comment

Mooie wiet laat het je smaken.
      Ga je die lange straks als je tent leeg is nog knakken en buigen?

Comment

Thnx MWay

Is inderdaad de bedoeling ze beetje te buigen op net zodat ik ze verspreid over tent kan laten afbloeien ...
        Ga me der morgen wat mee amuseren ...

Heb iets in gedachten, zien wel wat het gaat worden ...

Comment

Opletten als ze al zover is, breekt ze heel gemakkelijk enne mooie oogst heb je daar binnen gehaald gaat je wel heerlijk smaken!
          Enjoy
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Dat gaat smaken, mooi gedaan.

Comment

Ben der in ieder geval met 'volle teugen' van aan het genieten hier

Even korte update hoe het er nu bijstaat, 87 dagen boven de grond.
              Dames staan nog altijd met hun 5'en in de tent ... nemen nog teveel water op ... laat ze nog paar daagjes staan

DSC06519.jpg DSC06499.jpg NL-Auto

De 'Klimop-Critical' begint al serieus kristallen aan te maken, deze is nu ongeveer 2-3 weken in bloei

DSC06491.jpg

Tegen volgende week gooi ik de rest ook om, en kan ik eindelijk deze dame wat meer plek geven ... Hoop maar dat ze me zal belonen voor de moeite

DSC06492.jpg DSC06493.jpg

Staan ook nog 2 andere NL-Auto's in, die hebben het wat moeilijker als degene die ik eerst heb laten zien ...
              Hebben in ieder geval een heel andere 'topobouw' dan de andere ... Alhoewel ik denk dat het misschien wel aan mij/omstandigheden zal liggen ...

DSC06509.jpg

DSC06497.jpg DSC06478.jpg

Toch een serieus verschil met deze 'lekkertjes' hier ....

DSC06507.jpg DSC06517.jpg

DSC06516.jpg

Comment

Mooie foto's shifty vooral die van de laaste toppen.
                Zo hoort wiet eruit te zien.
                Om op te roken.:eek::o

Comment

Dit kun je toch geen autoflowers meer noemen!

Jij trekt er wel een gewicht uit voor je eerst keer joh, super.

Comment

Mag inderdaad niet klagen Cookaap
                    Juiste cijfers komen der later nog wel aan, maar zit over de 100 gram droog voor de 2 eerste dames ...
                    Moet zeggen dat het oogsten in fasen hier wel wat geholpen heeft, denk toch dat er paar grammen zijn bij gekomen die laatste 2 weken zonder hoofdtop
                    Geeft me een gerust gemoed te weten dat m'n potten vol geraken en ik paar maandjes voort kan

Juist aan testtopje Critical van de laatste knipbeurt bezig ..........

Was beetje fluffy, en maar 5 dagen gedroogd, maar daarom niet minder lekker die 2 weken spoelen heeft zijn werk gedaan

DSC06525.jpg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap View Post
                      Dit kun je toch geen autoflowers meer noemen!
                      Ik denk dat veel mensen de autoflowers nog zwaar onderschatten...
                      Mijn eerste ervaring met AF was ook 80 gram droog waar 15-20 werd aangegeven..

Maar lekker bezig
                      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Ziet er allemaal heerlijk uit.
                        Die lange lijkt wel een DrGrinspoon.
                        Geniet er van.

Comment

loooking good mate,
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenSchimmige View Post
                            Ik denk dat veel mensen de autoflowers nog zwaar onderschatten...
                            Feit!

Ze waren aanvankelijk bestemd voor de buitenkweek en daar liggen de resultaten met AF's beduidend lager.
                            Of laat ik zeggen meer in de lijn van wat vermeld wordt door de zaabanken.

Bij een goede binnenkweek leveren de meeste soorten vaak veel meer op dan wat wordt opgegeven.
                            sigpic
                            100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

89 dagen boven de grond

Eindelijk de knoop doorgehakt, en de 2 NL's die wat raar deden de kop omgehakt ... gedaan met die streken
                              Als der geen deftig rokertje vanaf komt, kunnen ze nog altijd dienen als testmateriaal om ijshasj te maken ofzo ... vind der wel iets voor

Heb ook weer een Critical ontdaan van de hoofdtop, rest laat ik nog wat langer staan om wat verder af te rijpen

DSC06529.jpg ...

Heb dus eindelijk wat plek kunnen creeren om die laatste Critical tegen't zelfgefabriceerde 'scrognetje' te spannen ...

Niet echt een 'lust voor het oog' maar hoop dat het zijn werk zal doen... ...

DSC06576.jpg DSC06579.jpg

En even blik onder 'het netje' ... plant eens een AFje zeggen ze dan ...

DSC06585.jpg

Last edited by Shifty; 24 March 2014, 21:21.

Comment

klein plantje toch

mooi topke van de critical
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bezig...
                                X