Re: Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds
Dag 31 boven de grond
20 dagen in Batmix - 6.5liter potten
Korte update ... ofwel scheelt er iets met m'n pc ... oftewel met het forum ... al 5de poging deze week , maar telkens loopt pc vast ...
Plantjes zijn nu 31 dagen boven de grond, waarvan 20 in de batmix nu.
Tentje begint aardig vol te groeien ...
DSC05343.jpgIMG_1710.jpg
Hier de 'prima donna' van de tent ... is al over de meter gegroeid en 10 dagen geleden begonnen met bloeien
DSC05348.jpg denk dat deze nu 'stilletjesaan' wat voeding mag krijgen ?
Bij een paar andere dames zijn er nog altijd die verdraaide/vergeelde bladpunten
DSC05353.jpg Terwijl ze aan onderste bladeren eerder tekorten vertoont ? DSC05351.jpg
Klein verschil tussen deze twee :
DSC05350.jpg
Nog paar foto's onder HPS
DSC05347.jpgDSC05336.jpgDSC05335.jpgDSC05344.jpg
Laatste foto is ook eentje die het moeilijk heeft ....
Heb vandaag de planten die het meeste last van die gedraaide puntjes hebben eens goed gespoeld met Ph6.2 water ... ongeveer 3-4 liter rustig laten doorlopen.
Dan de Ph en EC van het uitgelopen water gemeten ... kwam op 6.4 en 471 ppm (0.9 ???) uit. Ph blokkade lijkt me dan ook uitgesloten ... die EC lijkt me dan weer te laag ...
Is niet met uitgegraven aarde en 'demin-water' gedaan ... maar geeft toch ook al een beeld neem ik aan ???
Heb gisteren ook een plant verwijderd omdat die volgens mij herma-neigingen had ... en had plaats nodig in de tent
Heb de aarde goed geinspecteerd, en deze was mooi droog (niet kurk) op moment van watergeven, dus daar kan het probleem van die verdraaide punten ook niet aan liggen denk ik dan ...
Kregen allemaal ongeveer even veel water en deze Herma was zeker niet de grootste verbruiker volgens mij ....
IMG_1699.jpg IMG_1706.jpg
Zo, nu nog hopen dat m'n pc het deze keer volhoudt
Zoals steeds, opmerkingen/tips zeer welkom !
Maar nu eerst weer effe
Dag 31 boven de grond
20 dagen in Batmix - 6.5liter potten
Korte update ... ofwel scheelt er iets met m'n pc ... oftewel met het forum ... al 5de poging deze week , maar telkens loopt pc vast ...
Plantjes zijn nu 31 dagen boven de grond, waarvan 20 in de batmix nu.
Tentje begint aardig vol te groeien ...
DSC05343.jpgIMG_1710.jpg
Hier de 'prima donna' van de tent ... is al over de meter gegroeid en 10 dagen geleden begonnen met bloeien
DSC05348.jpg denk dat deze nu 'stilletjesaan' wat voeding mag krijgen ?
Bij een paar andere dames zijn er nog altijd die verdraaide/vergeelde bladpunten
DSC05353.jpg Terwijl ze aan onderste bladeren eerder tekorten vertoont ? DSC05351.jpg
Klein verschil tussen deze twee :
DSC05350.jpg
Nog paar foto's onder HPS
DSC05347.jpgDSC05336.jpgDSC05335.jpgDSC05344.jpg
Laatste foto is ook eentje die het moeilijk heeft ....
Heb vandaag de planten die het meeste last van die gedraaide puntjes hebben eens goed gespoeld met Ph6.2 water ... ongeveer 3-4 liter rustig laten doorlopen.
Dan de Ph en EC van het uitgelopen water gemeten ... kwam op 6.4 en 471 ppm (0.9 ???) uit. Ph blokkade lijkt me dan ook uitgesloten ... die EC lijkt me dan weer te laag ...
Is niet met uitgegraven aarde en 'demin-water' gedaan ... maar geeft toch ook al een beeld neem ik aan ???
Heb gisteren ook een plant verwijderd omdat die volgens mij herma-neigingen had ... en had plaats nodig in de tent
Heb de aarde goed geinspecteerd, en deze was mooi droog (niet kurk) op moment van watergeven, dus daar kan het probleem van die verdraaide punten ook niet aan liggen denk ik dan ...
Kregen allemaal ongeveer even veel water en deze Herma was zeker niet de grootste verbruiker volgens mij ....
IMG_1699.jpg IMG_1706.jpg
Zo, nu nog hopen dat m'n pc het deze keer volhoudt
Zoals steeds, opmerkingen/tips zeer welkom !
Maar nu eerst weer effe
Comment