Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds

Arm hangt gewoon te bengelen nu ... wordt beetje ondersteund door de spriet ernaast ...

Comment

42 dagen boven de grond
      Voeding volgens Aptus Basis Schema + BioBuzz 1C
      19/5 licht - 400W

Even kleine update hier.
      Dame die verpot is geweest naar 11 liter doet het goed ... lijkt elke dag beetje beter te gaan ...

Andere dames doen het ook goed.
      Sommigen zijn in hun 3de week bloei gerekend vanaf de eerste,minieme bloeiverschijnselen vanaf dag 18
      Andere planten hebben (schat ik) zo'n 1 tot 2 weken achterstand. Geef nu dus 2 verschillende dosissen voeding.

Toppen bij de 'Prima-Donna's' beginnen echt goed te groeien ... deze krijgen voeding volgens bloeiweek 3 van het Aptus basisschema.
      En dan denken dat deze plantjes maar 42 dagen oud zijn en ik dus nog maar in de helft ben
      Hopelijk gaat de 2de helft even vlotjes !!!

Paar plaatjes om de boel wat op te 'fleuren'

DSC05555.jpgDSC05556.jpg
      . DSC05557.jpg .

Attached Files

Comment

Ziet er goed uit shifty, nu begint het juist

Ga zo door he, ze gaan lekker opzwellen nu.

Comment

Lekker hoor zo een vol tentje en lekker groen

Alleen zijn dat opstaande randjes? even rustig aan doen met het voeden
          If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Hoppa!!! Dat gaat lekker. FF alleen water, luisteren naar de schim. Hij ziet het goed. FF voorzichtig met de voeding. Verder staan ze er erg goed bij.

Comment

Hij gaat lekker ik begin al weer vertrouwen te krijgen in het Shiftisme..

Is de gebroken arm al weer in het gareel ??
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Zien er lekker uit hoor!
                succes
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

Comment

Ziet er prima uit

Comment

Iedereen bedankt voor de lovende woorden

Ze krijgen maar om de 2 dagen voeding, andere dag gewoon afgezuurd water met Regulator, maar hou het in de gaten ... merci voor't meedenken !
                    Temp is max 27.5 en minimum 20 / LV min 35% max 55%

Dame die deze week verpot is krijgt echte 'ster-allures'
                    Is nu al boven de 1.30meter gekomen en is daarmee de grootste van de tent geworden ....
                    Ga ze van't weekend nog eens uit de tent halen om paar foto's te nemen, ben benieuwd of ze al wat voller is geworden ...

Nog even overzichtje van de tent hoe ze er nu bijstaan ...
                    Is toch elke keer schrikken als je weet dat we aan deze rit begonnen zijn met de gedachte aan tentje 'royal-Dwarf-achtige toestanden'
                    Maar maakt het allemaal niet minder leuk natuurlijk

DSC05561.jpg DSC05574.jpg

Sinds paar dagen is er wel een verandering van geur opgetreden in de tent ...
                    Daar waar het eerst een echte zeem-zoete wietgeur was, is het nu eerder een stinkend ranzig geurtje dat er van de toppen komt ...
                    Kan der ook weer geen uitsluitsel over vinden, maar kan me eigenlijk best voorstellen dat het geen reden tot paniek moet zijn ... dus ... Shift It !

Zie nergens iets verkeerds aan de planten/toppen, dus zal wel natuurlijk proces zijn wat die geur veroorzaakt.

Echte dames durven nog wel eens te 'ruften' ... hoe schoon ze ook mogen zijn ....

Comment

aha erlinkhieris ..

en wat voor een linkje, je eerste kweek en gelijk een oerwoud van planten
                      uiterst leuk verslag - met de onvermijdelijke probleempjes en dat maakt het net zo leuk - je gaat goed en je gaat snel ..
                      het kan alleen maar beter gaan.

kortom, respect

jammer dat je ook het overvoeden uit enthousiasme moest meemaken maar dat is een te kalibreren foutje, geen enkele eerste keer kweken gaat zonder een minimum aan overvoeden, zoals je gaat maak je die fout vast minder snel in de toekomst ..

zelf heb ik halve meter plantjes met een 250w hps, leuk om te zien dat die van jou makkelijk de meter halen met een 400watter .. (of let ik daar nu toevallig op omdat ik de verschillen aan het 'bestuderen' ben .. meh ik hebbe niks gezegd)

doe zo verder!

groeten.

Comment

Hey Shifty, dit ziet er goed uit man, zoals hier boven gezegd, kalmpjes aan met de voeding en alles komt dik in orde.
                        Alles zal nu mooi beginnen aanzwellen.
                        Ikzelf gebruik ook zaadjes van x-line seeds en ben hier enorm blij mee!
                        Ze hebben en uitstekende kiemkracht.
                        Mijn volgende ronde wordt 4 X Big Grape Fruit (X-line seeds)en heb nog 2 zaadjes Extreme Indica (X-line seeds) die ik er waarschijnlijk ook zal bijzetten, als ik mijn dr 120 heb. (eerst die dr 90 verkletsen)
                        succes nog man en nog effen geduld en we kunnen allebei lekker knallen!!!
                        Grtz Reiko
                        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

Comment

-Muchos Gracias Senior G ... dat te mogen horen van zo'n 'hobbyist pur sang' doet deugd !
                          -Thnx Reiko ... nog even en knallen maar ... idd

Heb de verpotte dame daarjuist even wat 'quality-time' gegeven ... zijn en blijven vrouwtjes
                          Deze vindt der nieuwe schoenen blijkbaar zo mooi passen dat ze maar besloten heeft om een inhaalspurt te gaan houden ....
                          Deze is vannacht bijna 5 cm gegroeid in hoogte ... zit nu al over de 1.35m

Van mij mag ze gerust nog wel wat uitzetten, maar dan liefst in de breedte ...
                          uitslovertje !

DSC05600.jpg DSC05601.jpg DSC05603.jpg

Voor ik hier weer als 'BoomSlachter' word bekeken ... even korte uitleg

Blijkbaar houdt deze dame wel wat van een beetje SM-gedoe
                          De spriet die ik eerder deze week had 'geknakt' heeft zichzelf weer rechtgezet ... 'with a little help from her friends .....'

DSC05593.jpg CROP.jpg

Moest er nog even iemand zijn die me helemaal gerust kan stellen ivm die verandering van geur

Echt geen aangenaam geurtje dat er nu in m'n tentje hangt .... maar kan niets verkeerds zien aan de dames ....

DSC05615.jpg

''They give you fever

When you kiss them ... Fever if you live you learn ...

Fever

Till you sizzle .... But what a lovely way to burn''

Comment

Gaat de goed richting uit Shifty. Die geur zal ik me niet zo zorgen om maken. Elke soort ruikt toch weer anders. Zo lang je je kweekruimte dichthoud zal je filter al het vuile werk opknappen. Alleen als je dan je ruimte opentrekt krijg je ineens gelijk de volle lading. Ik vind dat doorgaands meestal wel een van de prettige dingen tijdens de kweek.

Comment

Hopla, 5 cm..

Ach ja....je weet nu dat het gevreesde knakken, werkelijk geen fuck uit maakt voor de plant.

Ze zal er nog wel een paar cm bovenop gooien.

,mooie actie hier
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Als je dan toch planten uit de tent haalt om te fotograferen, is het dan mogelijk om er bij te vermelden welke welke is?

Kwestie dat we beetje kunnen opvolgen hoe de soortjes evolueren.

Alvast bedankt!
                                sigpic
                                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Bezig...
                                X