Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds

Heb bij deze de Criticals van femaleseeds ook besteld.

Ben momenteel bezig met Critical Jack van Dinafem en die zijn echt dwergen gebleven.
    Zitten in week 5, bloeien al 2 weken en zijn zo'n 20 cm hoog... KUTZAAD!
    sigpic
    100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Kan ze voorlopig zeker aanraden ! Als ze even goed smaken dan ze eruit zien ...

En zeker benieuwd wat iemand die weet waar hij mee bezig is 'deruit kan persen' ...

Comment

Ligt niet aan hun critical gamm, ik had je gewaarschuwd dat hun Jack herrer auto echt niet goed was...
        Heb het zelf gemerkt bij de haze2.0 zit ook hun af Jack genetica in en die is echt bagger!
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Even korte update op dag 63.

Eerste Criticals gaan hun 6-7 de week bloei in, en eindelijk eens op tijd om fototje te trekken als het licht juist uitgaat

DSC05975.jpg Nog weekje of 2 voeding geven en dan begin ik waarschijnlijk de eerste te spoelen ...

DSC05976.jpg DSC05977.jpg

En even een foto'tje van de dame met de langste beentjes
          Heb ze moeten vastbinden omdat ze de rest teveel overwoekerde

DSC05947.jpg DSC05979.jpg Zit nu al tegen de 1.60m en 3 hoofdtoppen in de maak

Nog een foto van een 'fluffie-topje' ... MMmmmmm ... ijshasj ......

DSC05969.jpg

Even de Trichs wat beter bekijken, begint toch al wat milky te worden ...

DSC05990.jpgrichtlijn : basis-schema)

Comment

Wat een monsters zeg, verbaas ik me iedere keer weer over.

De tricho's zijn nog niet milky trouwens.

Comment

Nope nog clear, dat wordt idd erg krap in 't tentje...

succes verder.
              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Zien er mooi uit dat is mij nog nooit gelukt met auto's, heb vorig jaar op balkon gehad, en dat was net prei zoveel blad aan een hoofdcola en dat was het.Heb je deze getopt?

Comment

Ik val een beetje laat in, maar heb met alle plezier je hele verslag gelezen.
                  Ik vind vooral je manier van schrijven echt lachen! Blijf vooral zo doorgaan, heerlijk om dit soort kweekverslagen te lezen.
                  Wat een veld staat er inmiddels, goed gegaan! Valt me op dat je snel van je fouten leert, ga zo door! Respect.
                  Ook al is het wat laat, ik ga er nog even lekker voor zitten en ben echt benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjesss

Comment

ziet er keurig uit man.

je bent er bijna
                    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

All clear.

Comment

Elke keer dat ik na die foto's kijk denk ik wat zit er toch weinig blad aan hoe komt die tent zo vol.
                        Maar dan bedenk ik me weer dat je veel plantjes had

Maar ziet er zeker wel netjes uit.
                        If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Thnx iedereen voor de feedback !

Al een geluk dat jullie der snel bij waren, want stond al met de hakbijl in de handen ...
                          grapke he !

Kan voorlopig het geduld nog wel opbrengen om der met mijn fikken af te blijven.

Boel nog beetje 'opfleuren'

DSC06014.jpg Deze dame staat zo geil als boter ... zie die Foxy-Tails Maar Eens Komen

DSC06020.jpg Nog een Critical topje met uitschieters

DSC06027.jpg Zijtopje van Critical die in de hoek van tent staat, juist bij aanvoer van verse lucht ... lijkt me meer 'gesuikerd' dan haar zusters

En even update bij de verpotte en geknakte NL, na het overpotten zat deze blijkbaar met N-overschot, hetgeen resulteerde in de aanmaak van een massa bladeren en donkergroene kleur
                          Deze eerst wat extra water gegeven om te spoelen en daarna rustig aan de dosis super PK opgevoerd ... deze begint er bovenop te komen, maar heeft wel serieuze achterstand opgelopen.

DSC06015.jpg Hopelijk krijg ik der nog wel wat lekkers vanaf, maar heb der goed oog in ... er is duidelijke beterschap in zicht

DSC06016.jpg heb deze met binddraad aan hoek van tent moeten 'strappen' om overwoekering te voorkomen

En hier nog wat foto's van de andere NL's ... de ene staat al wat verder dan de andere, maar ook hier is er beterschap in zicht na hun Calcium problemen...

DSC06018.jpg DSC06019.jpg .... en de laatste NL : DSC06017.jpg

Nog even overzichtje hoe het er nu bij staat na 64 dagen

DSC06030.jpg

Last edited by Shifty; 27 February 2014, 21:27.

Comment

Als dat allemaal mooie harde toppen worden zullen je potten wel even gevuld zijn.

Comment

-

Comment

dan zien er toch wel lekkere toppen uit.
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Bezig...
                                X