Re: Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds
69 dagen boven de grond
Even kleine update nu de dames hun laatste weken ingaan
Stilletjes aan het afbouwen met de voeding, 1 dame heeft vandaag haar laatste avondmaal gehad ...
Nog 12 dagen enkel water en mijn 'proefkonijn' gaat voor de bijl
Deze heeft dan 81 dagen het beste van zichzelf mogen geven, en ongeveer 60 dagen bloei gehad.
De rest van de dames mogen dan 'op hun gemakske' rustig verder afbloeien tot ik genoeg amber zie
Even de dames van hun beste kant laten zien
DSC06145.jpg
De middelste vooraan is de uitverkorene die als eerste naar de slachtbank geleid zal worden
DSC06151.jpg DSC06173.jpg DSC06163.jpg Critical Topje
DSC06146.jpg DSC06147.jpg 2 andere hoofdtoppen Criticals
DSC06153.jpg DSC06157.jpg Critical zijtopjes
En dan nog wat pics van de NL dames
DSC06174.jpg DSC06175.jpg
Zal blij zijn als er paar Criticals uit de tent kunnen, heb ik wat meer plaats om deze NL's wat beter te verzorgen ...
Ze zien der heerlijk gesuikerd uit en hebben heel frisse geur, totaal iets anders ... dus hoop dat ze nog even hard gaan zwellen als de Criticals
En nog even mijn Critical met 'klimop-allures'
DSC06156.jpg DSC06178.jpg
Zien wel wat het gaat worden, moet nog maar maandje of 2 staan, juist in bloei nu
Heb ze ondertussen al paar keer aan zijkant tentje moeten binden ... ze protesteert door allerlei rare bladeren te maken ...
Als ze het kan volhouden tot er genoeg plek is in de tent, wordt ze beloond met wat SM-gedoe en knak ik er lustig op los
Maar later hopelijk meer daarover ....
69 dagen boven de grond
Even kleine update nu de dames hun laatste weken ingaan
Stilletjes aan het afbouwen met de voeding, 1 dame heeft vandaag haar laatste avondmaal gehad ...
Nog 12 dagen enkel water en mijn 'proefkonijn' gaat voor de bijl
Deze heeft dan 81 dagen het beste van zichzelf mogen geven, en ongeveer 60 dagen bloei gehad.
De rest van de dames mogen dan 'op hun gemakske' rustig verder afbloeien tot ik genoeg amber zie
Even de dames van hun beste kant laten zien
DSC06145.jpg
De middelste vooraan is de uitverkorene die als eerste naar de slachtbank geleid zal worden
DSC06151.jpg DSC06173.jpg DSC06163.jpg Critical Topje
DSC06146.jpg DSC06147.jpg 2 andere hoofdtoppen Criticals
DSC06153.jpg DSC06157.jpg Critical zijtopjes
En dan nog wat pics van de NL dames
DSC06174.jpg DSC06175.jpg
Zal blij zijn als er paar Criticals uit de tent kunnen, heb ik wat meer plaats om deze NL's wat beter te verzorgen ...
Ze zien der heerlijk gesuikerd uit en hebben heel frisse geur, totaal iets anders ... dus hoop dat ze nog even hard gaan zwellen als de Criticals
En nog even mijn Critical met 'klimop-allures'
DSC06156.jpg DSC06178.jpg
Zien wel wat het gaat worden, moet nog maar maandje of 2 staan, juist in bloei nu
Heb ze ondertussen al paar keer aan zijkant tentje moeten binden ... ze protesteert door allerlei rare bladeren te maken ...
Als ze het kan volhouden tot er genoeg plek is in de tent, wordt ze beloond met wat SM-gedoe en knak ik er lustig op los
Maar later hopelijk meer daarover ....
Comment