Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds

69 dagen boven de grond

Even kleine update nu de dames hun laatste weken ingaan

Stilletjes aan het afbouwen met de voeding, 1 dame heeft vandaag haar laatste avondmaal gehad ...
    Nog 12 dagen enkel water en mijn 'proefkonijn' gaat voor de bijl
    Deze heeft dan 81 dagen het beste van zichzelf mogen geven, en ongeveer 60 dagen bloei gehad.

De rest van de dames mogen dan 'op hun gemakske' rustig verder afbloeien tot ik genoeg amber zie

Even de dames van hun beste kant laten zien

DSC06145.jpg

De middelste vooraan is de uitverkorene die als eerste naar de slachtbank geleid zal worden

DSC06151.jpg DSC06173.jpg DSC06163.jpg Critical Topje

DSC06146.jpg DSC06147.jpg 2 andere hoofdtoppen Criticals

DSC06153.jpg DSC06157.jpg Critical zijtopjes

En dan nog wat pics van de NL dames

DSC06174.jpg DSC06175.jpg

Zal blij zijn als er paar Criticals uit de tent kunnen, heb ik wat meer plaats om deze NL's wat beter te verzorgen ...
    Ze zien der heerlijk gesuikerd uit en hebben heel frisse geur, totaal iets anders ... dus hoop dat ze nog even hard gaan zwellen als de Criticals

En nog even mijn Critical met 'klimop-allures'

DSC06156.jpg DSC06178.jpg

Zien wel wat het gaat worden, moet nog maar maandje of 2 staan, juist in bloei nu
    Heb ze ondertussen al paar keer aan zijkant tentje moeten binden ... ze protesteert door allerlei rare bladeren te maken ...

Als ze het kan volhouden tot er genoeg plek is in de tent, wordt ze beloond met wat SM-gedoe en knak ik er lustig op los

Maar later hopelijk meer daarover ....

Comment

Yummy yummy, looking good...
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

nice man
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Mooie volle bak Shifty

gr Goud

Comment

Goh ik was een tijdje ff niet beschikbaar. Nu zie ik ineens bomen met dikke koppen erop. Het ziet er erg smakelijk uit zo Shifty. Keep it up.

Comment

Doet me reeds uitkijken naar mijn volgende ronde.
              Last edited by Gamm; 7 March 2014, 15:33.
              sigpic
              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

Comment

Goud heeft gelijk gaat lekker daar sjef !!
                Last edited by ceBep; 7 March 2014, 20:53. Reden: naam aangepast
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

THX Vale

Comment

73 dagen boven de grond

en de dames alleen ... dus werd het tijd voor feestje

Eerst nog even met de microscoop liggen sukkelen , maar dan toch de moed gevonden om eraan te beginnen
                    Even de uitverkorenen in al hun glorie, beiden Critical :

DSC06236.jpg DSC06241.jpgDSC06238.jpg

TESTTRICH.jpg

DSC06244.jpg DSC06247.jpg DSC06248.jpg

TESTTRICH2.jpg

Trichomes zijn nog niet amber ... weet het wel, maar wil later met andere dames wat verder gaan ... Nu wil ik gewoon

Denk ook wel dat ze nog iets verder afrijpen tijdens't drogen, dus kan nog wel door de vloei gedraaid worden ipv door die beugel

Hier de beide zusters nog eens samen

DSC06250.jpg

En dan de moment waarop we allemaal zo lang moeten wachten ....
                    Maar heb me ingehouden ... ben van plan om in meerdere keren te oogsten, dit is dus een test !

DSC06275.jpg DSC06277.jpg

DSC06276.jpg DSC06278.jpg

Heb op aanraden van iets meer ervaren persoon
                    enkel de hoofdtop en zijtoppen die uitstaken geknipt ...
                    Rest laat ik nog wat verder afrijpen ... en hopelijk nog wat aandikken

DSC06273.jpg DSC06274.jpg

Voor de dames goed en wel beseften wat er gebeurt was ... stonden ze terug in de tent

Lekker kortgeschoren en terug van't zonnetje aan het genieten
                    ipv die ene grote pruik, steken der nu hele hoop 'mini-permanentjes' naar boven

DSC06281.jpg DSC06280.jpg

Resultaat na uurtje knippen :

DSC06297.jpg

De meest rechtse toppen laat ik drogen met paar bladeren deraan ... benieuwd of het verschil in smaak/droogtijd zal geven

DSC06299.jpg

Zo ... missie toch al beetje geslaagd hier

Nu natuurlijk weeral wachten tot die klaar is om geconsumeerd te worden ...
                    Wat was dat verhaaltje nu weer van laatste loodjes ....

Comment

mooikes mooikes,

Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

ziet er lekker uit ! geniet ervan
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...s/31333-4x-AMS

Comment

Die criticals zien er echt uit als planten die ik op Mars verwacht tegen te komen
                          En dat bedoel ik niet negatief, doel meer op hoe de plant er zelf uitziet
                          En die critical met kuren is toch geen zaailing?

Verder goed bezig, wist wel dat dat het bij jou allemaal wel goed kwam
                          If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

Heb je heel mooi gedaan en gaat een heerlijke smoke worden, maar kijk nog meer uit naar de amber lading

En nu geduld hebben en laat het je smaken man
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Thank You thugz

@ x iTrustz en Nik: Gaan we zeker doen ....

@ DenSchimmige : 'Life on Mars' ... , die Critical met kuren is wel degelijk zaailing ... was in't begin beetje probleemgevalletje ... is een van de zaadjes die met 2 in potje zaten ... en dan later getopt ook ...

effe kleine update nu ze 2 dagen geleden geknipt zijn :

DSC06308.jpg DSC06309.jpg DSC06310.jpg

Topjes zijn heerlijk gesuikerd, en planten lijken de onthoofding helemaal niet erg te vinden ....
                              Heb zelfs de indruk dat er hier en daar nog beetje nieuwe bloei opkomt ...

DSC06311.jpg DSC06312.jpg

DSC06313.jpg Ben van plan om deze nog zolang mogelijk verder te laten afrijpen ... of beter niet te lang laten staan na (herma-kans ?)

Nog even paar picca's van de geknakte NL, is er toch nog redelijk doorgekomen, zei het met de nodige probleempjes ....

DSC06315.jpg

DSC06349.jpg

En hier haar zuster NL, degene met het grootste Calcium probleem, maar toch de meest gesuikerde NL van de 3

DSC06323.jpg DSC06325.jpg

En nog wat Critical foto's ... 2de bloei nu ook daar goed op dreef ....

DSC06330.jpg DSC06331.jpg

DSC06320.jpg DSC06347.jpg

En natuurlijk nog m'n 'freaky-Critical' ... lijkt echt te genieten van wat bondage en SM-gedoe
                              Ben ze nu aan't buigen met behulp van wat gewichtjes en binddraad

DSC06339.jpgDSC06332.jpg DSC06352.jpg

DSC06334.jpg

Als deze er zonder ballen doorkomt, mogen we wel van vrij 'stressbestendig soortje' spreken lijkt me

Hou het dagelijks in de gaten, maar momenteel worden der alleen pruikjes aangemaakt ... hopen dat't zo blijft

Attached Files

Comment

Heb de geknipte dames vandaag, na 3 dagen in het drooghokje, nog beetje bijgescheerd en in de weckpot gegooid ...
                                Buitenkant was al redelijk droog en 'knisperig' dus nu dagje weckpot in en dan even terug deruit om te 'luchten'

Even korte tussenweging gedaan met keukenweegschaaltje ... kom toch boven de 65gram uit nu ... maar dat zal nog wel wat minder worden eens ze goed 'A point' zijn
                                Tegen volgende week mag je dus rookverslagje verwachten ... hebben ze 10 dagen de tijd gehad en kan ik al beetje een oordeel vellen

Moet zeggen, gisteren al testtopje geconsumeerd
                                Nog beetje scherp, maar soms vleugje kunnen proeven 'hoe het zou kunnen zijn' en dat beloofd

Lijkt me fris en zelfs beetje fruitig weedje te zijn ... kijk er echt naar uit moet ik zeggen ...

Even het nieuwe onderkomen van de dames in 'bijna volle glorie'

DSC06367.jpg

Die ene top met blad laat ik zo verder drogen ... open en bloot ... wordt de volgende tester

Comment

Bezig...
                                X