Re: Shifty's eerste kweek... NL auto + Critical auto - Female Seeds
............. EINDELIJK !!!!
Eindelijk, na 80 dagen zwoeten en zwegen voor de dames hier ... was het mijn moment ...
Gedaan met lief zijn, niks water meer ... kom hier ... ...
De moment waar we't allemaal voor doen ... allee ... bijna dan toch ... ik doe het voor te roken, niet alleen dat kappen
...OOGSTEN...
Eerst de beide dames wiens kopje der al af was maar even uit de tent gesleurd ... nog een laatste foto'tje
DSC06419.jpg DSC06424.jpg 2 Criticals
Dan nog een van de getopte Criticals ook maar eruit gehaald ... deze heeft 3 hoofdtoppen en is wat meer 'paars' dan de anderen ... en heerlijk gesuikerd
DSC06425.jpg DSC06426.jpg
DSC06428.jpg
En dan nog een Critical die ik 'goed genoeg voor consumptie' verklaard heb ...
DSC06434.jpg DSC06440.jpg
Paar uurtjes knippen, en hoop gefriemel met het ophangen later, kon ik tevreden nagenieten van m'n harde werk ....
Gewicht weet ik niet ... maar weet wel dat ik niet mag klagen voor m'n eerste kweekje
Zal binnen dag of 10 wel eens alles nawegen om te zien waar we juist gekomen zijn ... zit al over de 50gr droog met die eerste 2 halve planten ..komt wel goed
Eerst geknipte toppen zijn nu 10 dagen gedroogd, en ben zeer tevreden van't resultaat
Lekker aardse, fuitige smaak, net zoals het zou moeten zijn ....
En qua effect mag ik zeker niet klagen ! Missie geslaagd zover !!!
De lading die nu geknipt is dan weer 9 dagen langer gespoeld, dus smaakgewijs zal het alleen maar beter zijn hoop ik.
Even piepen hoe het er nu bijhangt in m'n drooghokje
DSC06443.jpg ............ De potten staan klaar !!!!!!
En terug naar het tentje ... eindelijk wat plek
DSC06451.jpg Alhoewel .....
Staan nu nog 3 Noorderlichten in, 1'tje wordt morgen ook naar de slachtbank gevoerd ... andere laat ik nog wat verder geel trekken voor ik ze omgooi ...
De laatste normale Critical gaat der morgen ook gedeeltelijk aan
De MonsterCritical ga ik dan misschien nog proberen te scroggen ... ofzoietsindieaard ... zien het morgen wel
DSC06457.jpg DSC06460.jpg
En om af te sluiten nog wat Noorderlicht-topjes ... denk dat ze bijna licht geven ook nog in den donkere
DSC06472.jpg DSC06473.jpg DSC06474.jpg
............. EINDELIJK !!!!
Eindelijk, na 80 dagen zwoeten en zwegen voor de dames hier ... was het mijn moment ...
Gedaan met lief zijn, niks water meer ... kom hier ... ...
De moment waar we't allemaal voor doen ... allee ... bijna dan toch ... ik doe het voor te roken, niet alleen dat kappen
...OOGSTEN...
Eerst de beide dames wiens kopje der al af was maar even uit de tent gesleurd ... nog een laatste foto'tje
DSC06419.jpg DSC06424.jpg 2 Criticals
Dan nog een van de getopte Criticals ook maar eruit gehaald ... deze heeft 3 hoofdtoppen en is wat meer 'paars' dan de anderen ... en heerlijk gesuikerd
DSC06425.jpg DSC06426.jpg
DSC06428.jpg
En dan nog een Critical die ik 'goed genoeg voor consumptie' verklaard heb ...
DSC06434.jpg DSC06440.jpg
Paar uurtjes knippen, en hoop gefriemel met het ophangen later, kon ik tevreden nagenieten van m'n harde werk ....
Gewicht weet ik niet ... maar weet wel dat ik niet mag klagen voor m'n eerste kweekje
Zal binnen dag of 10 wel eens alles nawegen om te zien waar we juist gekomen zijn ... zit al over de 50gr droog met die eerste 2 halve planten ..komt wel goed
Eerst geknipte toppen zijn nu 10 dagen gedroogd, en ben zeer tevreden van't resultaat
Lekker aardse, fuitige smaak, net zoals het zou moeten zijn ....
En qua effect mag ik zeker niet klagen ! Missie geslaagd zover !!!
De lading die nu geknipt is dan weer 9 dagen langer gespoeld, dus smaakgewijs zal het alleen maar beter zijn hoop ik.
Even piepen hoe het er nu bijhangt in m'n drooghokje
DSC06443.jpg ............ De potten staan klaar !!!!!!
En terug naar het tentje ... eindelijk wat plek
DSC06451.jpg Alhoewel .....
Staan nu nog 3 Noorderlichten in, 1'tje wordt morgen ook naar de slachtbank gevoerd ... andere laat ik nog wat verder geel trekken voor ik ze omgooi ...
De laatste normale Critical gaat der morgen ook gedeeltelijk aan
De MonsterCritical ga ik dan misschien nog proberen te scroggen ... ofzoietsindieaard ... zien het morgen wel
DSC06457.jpg DSC06460.jpg
En om af te sluiten nog wat Noorderlicht-topjes ... denk dat ze bijna licht geven ook nog in den donkere
DSC06472.jpg DSC06473.jpg DSC06474.jpg
Comment